Daar hoopte ik op, helaas Quicktime Event Theft Need for Auto Speedquote:
Zo te zien raakt de politie die auto's met de heli. Die auto's ontploffen wel, maar die waar de speler in rijd niet.quote:
maar:quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Door de kogels van die heli, maar ik moest ook goed kijken eer ik het zag.
Verdomd, steeds te langzaamquote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef NrTH het volgende:
Beetje Mirrors Edge, beetje GTA, beetje NFS, beetje Heavy Rain. Ach ja.
Ik geef het een 5.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat NFS kan erg tof worden, maar het kan ook een enorme flop worden. Ik geef het potentie.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het niks die Need for Speed.
Need for seed
Dat was een beetje jammer, ja. Laten we het er maar op houden dat het voor het dramatische effect is.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
maar:
1) die kogels gingen tegelijk op jouw auto
2) jouw auto kreeg er duizenden te verwerken zonder consequentie en die andere ontploffen direct? wtf?
Shift 2? Of Pro Street?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Cheiron het volgende:
Die laatste need for speed (niet shift, maar die andere) vond ik nog wel lollig, maar dit heeft echt al het slechte van die underground serie *10
http://www.gamekings.tv/n(...)rentie-live-hier-nu/quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef truedestiny het volgende:
Ik ben mn linkje kwijt wil iemand zo aardig zijn?
toch bedanktquote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/n(...)rentie-live-hier-nu/
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wordt dit een MMORPG dat er staat "Choose your side" ??
Is genoeg ingame te vinden op the webz.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef vosss het volgende:
Ja fantastisch.
Laat eens wat ingame zien van die flutgame prutsers.
ME3 ziet er ingame zo uit als hier de CGI
Wijsneus, nu moet ik het opzoeken..quote:
yes! dat zei ikquote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wijsneus, nu moet ik het opzoeken..
Ah, hot pursuit
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SSX!
Dat spel ziet er zo nep uit heh.
De boarder valt 50 meter en breekt niet eens zijn enkels
Wat vind je dan een toffe game?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SSX!
Januari 2012quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Fir3fly het volgende:
Toffe trailer, had op wat gameplay gehoopt eigenlijk.
Gelukkig nog geen release date.
Ik doelde op SWTORquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SSX!
Elk moment in de conferentie, Accountancy: The game, vast iets voor jouquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SSX!
Dat weet ik en die ziet er ronduit belabberd uit. Sowieso hadden ze er een game a la ME van moeten maken en niet zo een domme MMORPG, dat is op zn retour, over 10 jaar is er geen hond meer die MMORPG's speelt en ja die mag je quoten voor het nageslachtquote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Is genoeg ingame te vinden op the webz.
Zolang Blizzard uitbreidingen blijft uitbrengen gaat het nog gespeeld worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik en die ziet er ronduit belabberd uit. Sowieso hadden ze er een game a la ME van moeten maken en niet zo een domme MMORPG, dat is op zn retour, over 10 jaar is er geen hond meer die MMORPG's speelt en ja die mag je quoten voor het nageslacht
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb geen verstand van de SSX serie.
Maar is het een arcade spel wat dus niet realistisch hoort te zijn of zo ?
Wraak voor American Football Kinect!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Alsof FIFA die Amerikanen ook maar iets boeit...
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja dat zeg ik, gewoon een soort van Mass Effect alleen dan in het Star Wars universum en neit zo een domme MMORPGquote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik zou stiekem liever gewoon een offline Kotor willen. Heerlijke games waren dat. Een MMOROG zit ik niet zo op te wachten.
Blegh, fifa nu.
"soccer"quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
My thoughts exactlyquote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Gamer_V het volgende:
"We gaan niet een stel zinloze beroemde mensen laten opdraven... nu deze FIFA-trailer!"
Hoe laat ongeveer denk je?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Aan het einde denk ik. Grootste game voor EA.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Ze zouden toch geen bekende personen inschakelen.
Ik zie geen bekende personen hier hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Net zo homo als dat showworstelen van zequote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
de sneijder en vd vaart van amerika
Straks. Als je echt geen zin hebt om te wachten kun je morgen (geloof ik) naar een speciaal door Dice aangeboden 4-uur durende live sessie (zowel beelden van de sp als mp) kijken.quote:
Geen willekeurige celebs.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Beaudelaire het volgende:
echt he.. hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef fratsman het volgende:
Fifa scoort niet in de USA en Madden niet bij ons.
nu wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef NrTH het volgende:
[..]
Bij Fifa moet ik ook altijd meteen aan Lil Wayne denken idd.
Maar daar was dan ook niet heel veel voor nodig.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Fir3fly het volgende:
Ze weten in ieder geval het publiek beter te vermaken dan Microsoft.
Die worden betaald. Sinds 2003 of zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef Gamer_V het volgende:
Applaus? Zitten er investeerders in het publiek?
slechte graphics manquote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef ElmoFan het volgende:
NIEUWE BATTLEFIELD 3 MULTIPLAYER TRAILER HIER:
Inderdaad. Doet me beetje denken aan The Incredibles.quote:
Zou ik nu nog niet doen want dan moet je bij de tijd BF3 uitkomt weer een nieuwe halenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:19 schreef ForumPimp het volgende:
Het is done, ik ga een monster PC halen.
Ik wacht er nog mee ja, moet eerst even wat extra geld sparen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:19 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zou ik nu nog niet doen want dan moet je bij de tijd BF3 uitkomt weer een nieuwe halen
Bullshit, je weet niet wat er gevraagd gaat worden aan specs.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jammer dat de PS3, Xbox en de meeste PC's deze graphics NOOOIT halen
Op de consoles gaat het er never zo uit zien.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Bullshit, je weet niet wat er gevraagd gaat worden aan specs.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En geloof mij maar dat je een top notch game PC nodig hebt hoor
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Bullshit, je weet niet wat er gevraagd gaat worden aan specs.
Boeit mij niet zo veel. Als het BC2 + een beetje is vind ik het allang best. Zolang de MP maar net zo veel fun isquote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Op de consoles gaat het er never zo uit zien.
En geloof mij maar dat je een top notch game PC nodig hebt hoor
Krijgen een lager aantal. Weet alleen even niet hoeveel precies.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Stuurver het volgende:
Console versie zal toch nooit 32 vs 32 zijn
12vs12quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Krijgen een lager aantal. Weet alleen even niet hoeveel precies.
Dacht ik ook al ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft hij godmode aan staan of zo?
Serieus? Ik zat op het puntje van m'n stoel.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Serieus? Ik zat op het puntje van m'n stoel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |