Ligt aan jouquote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
Wel jammer van de buffer.... Of ligt dat aan mij?
Nee, er is niks mis mee. Maar je opmerking kwam gepasseerd op mij over.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
..en daarom ga ik me er dus niet meer mee bezighouden en lekker radio luisteren.
Snap echt niet wat daar verkeerd aan is hoor, hebben we geen luisteraars nodig dan?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel jammer van de buffer.... Of ligt dat aan mij?
Ligt aan jou
Je moet wel iets over hebben voor meer luisteraars he. Ik laat me pijpen, betalen jullie voor het meisje (die ik uit mag zoeken uiteraard)quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schouderklopje als dank kan je krijgen
Nog veeleisend worden ook...
Ik heb al weer een nummertje gevonden ghihiihh.quote:
Nee, dat doen we eventjes nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet wel iets over hebben voor meer luisteraars he. Ik laat me pijpen, betalen jullie voor het meisje (die ik uit mag zoeken uiteraard)
Had gewoon geen zin meer om overal stukjes info in te winnen, that's all.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, er is niks mis mee. Maar je opmerking kwam gepasseerd op mij over.
Snap ik. Heb ik ook niet, daarom wacht ik af tot de info naar mij komtquote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Had gewoon geen zin meer om overal stukjes info in te winnen, that's all.
Ben echter wel bang dat wat er komen gaat mij niet zal bevallenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Heb ik ook niet, daarom wacht ik af tot de info naar mij komt
Waarom zou het je niet bevallen?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ben echter wel bang dat wat er komen gaat mij niet zal bevallen
Welcome backquote:
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een paar open vraagjes:
- Worden er ideeën bedacht voor shows?
- Zo ja, wie gaat dit dan uitvoeren?
- Betekent dit dat we niks zelf meer mogen bedenken?
- Waarom moet er een plan van aanpak opgesteld worden en wie zijn daar verantwoordelijk voor
- Wie nemen de taak op zich als 'leiders' van X-Raydio
- Wie ziet er op toe dat de ideeën ook uitgevoerd wordt?
- Is het niet gewoon makkelijker om iedereen te laten doen wat hij/zij wilt doen?
Mr-Green, Morpheus en Viro worden gezien als.. sprekers.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een paar open vraagjes:
- Worden er ideeën bedacht voor shows?
- Zo ja, wie gaat dit dan uitvoeren?
- Betekent dit dat we niks zelf meer mogen bedenken?
- Waarom moet er een plan van aanpak opgesteld worden en wie zijn daar verantwoordelijk voor
- Wie nemen de taak op zich als 'leiders' van X-Raydio
- Wie ziet er op toe dat de ideeën ook uitgevoerd wordt?
- Is het niet gewoon makkelijker om iedereen te laten doen wat hij/zij wilt doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |