Dan wil ik wel gefinancieerd wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag jij ook wel doen, hoorVoor op de radio!
Een schouderklopje als dank kan je krijgenquote:
DM naar Mr-greenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef 129383 het volgende:
als we geen ideeën mogen rondschreeuwen
waar moeten ze dan naar toe
foeiquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een serial van internet. Hihihih.En die weigert die nu.
Dat is al 30x gezegd.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef 129383 het volgende:
als we geen ideeën mogen rondschreeuwen
waar moeten ze dan naar toe
..en daarom ga ik me er dus niet meer mee bezighouden en lekker radio luisteren.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarmee dan wel? Je kan toch niet verwachten dat iedereen 24/7 in dit topic te vinden is?
En terecht!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een serial van internet. Hihihih.En die weigert die nu.
Ligt aan jouquote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
Wel jammer van de buffer.... Of ligt dat aan mij?
Nee, er is niks mis mee. Maar je opmerking kwam gepasseerd op mij over.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
..en daarom ga ik me er dus niet meer mee bezighouden en lekker radio luisteren.
Snap echt niet wat daar verkeerd aan is hoor, hebben we geen luisteraars nodig dan?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel jammer van de buffer.... Of ligt dat aan mij?
Ligt aan jou
Je moet wel iets over hebben voor meer luisteraars he. Ik laat me pijpen, betalen jullie voor het meisje (die ik uit mag zoeken uiteraard)quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schouderklopje als dank kan je krijgen
Nog veeleisend worden ook...
Ik heb al weer een nummertje gevonden ghihiihh.quote:
Nee, dat doen we eventjes nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet wel iets over hebben voor meer luisteraars he. Ik laat me pijpen, betalen jullie voor het meisje (die ik uit mag zoeken uiteraard)
Had gewoon geen zin meer om overal stukjes info in te winnen, that's all.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, er is niks mis mee. Maar je opmerking kwam gepasseerd op mij over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |