Ik doelde meer op Mathijs, die zag het niet...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wist niet dat hij zo diep gezakt was...
Hij was weer lekker droogkloterig met z'n nieuwe Eyewish-bril.quote:
Kaler kan die niet wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef Dos37 het volgende:
Haha Matthijs is aardig veranderd, Wilfried helemaal niet.
Ook als je er voor in het gevang kan belanden?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Hincapie? Lijkt me sterk dat hij dat gaat beweren, boezemvriend van LA.
Ja maar die zou 2 dagen naar Hamilton ook gezegd hebben dat ie Lance had zien gebruiken .... Ik hou zo mn twijfelsquote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Hincapie? Lijkt me sterk dat hij dat gaat beweren, boezemvriend van LA.
Nee hij heeft alleen niet ontkendquote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die zou 2 dagen naar Hamilton ook gezegd hebben dat ie Lance had zien gebruiken .... Ik hou zo mn twijfels
Hij refereert naar het voorgesprek "We zouden het hier niet lang over hebben" en liegt dat hij barst.quote:
Mathijs Is meer journalist dan liefhebber...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef golfer het volgende:
De vragen van Matthijs zijn altijd toch nog wat scherper dan die van Wilfried.
zeker, heel moeilijk verhaal...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Dos37 het volgende:
Ah die met Kluivert die was echt legendarisch
Wilfried de jong had er geen zin meer in, de kijkcijfers boeit ze verder niet bij de VPROquote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch jammer dat dit programma stopt...ze hadden gewoon moeten switchen naar dinsdag. Van VI kun je het nooit winnen.
Het is jammer, maar toch ook wel goed. Voor mijn gevoel was HS wel klaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch jammer dat dit programma stopt...ze hadden gewoon moeten switchen naar dinsdag. Van VI kun je het nooit winnen.
Gaat De Jong met enige regelmaat ook doen dacht ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:19 schreef chufi het volgende:
Laat ze verder gaan met van die mooie docus te maken
Prachtig onnavolgbaarquote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Als je 120 mag, rijdt iedereen 110, als je 130 mag, rijdt iedereen 130. Die is lastig.
Inderdaad, eeuwig zonde ook.quote:
Maken nog steeds prachtige fietsen. Wil er nog een keertje eentje hebbon.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:35 schreef Tommeke het volgende:
Koga Miyata, ooit was dat HET fietsmerk in mijn beleving
Je kon toch niet kijken?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:37 schreef tong80 het volgende:
Leuke aflevering.
Jammer dat het stopt.
Helden programma
Kwamk toch goed Golfer.quote:
Ik zou er ook graag een willen hebben, uit de periode 2000-2005 ofzo. Mooi merk inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maken nog steeds prachtige fietsen. Wil er nog een keertje eentje hebbon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |