Check: prima ding.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wie koopt er tegenwoordig nog een Apple TV eigenlijk?
Ik denk dat Apple TV na vandaag een stuk bruikbaarder is geworden.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Euhmzz...quote:8:41 pm "So one of the problems we faced was that photos are large, they consume lots of space. So we came up with a great scheme. We're going to store the last 1000 photos on your device. On your Mac or PC, we'll store all of them. And on the server, we'll store them for 30 days."
Laatst een artikel gelezen over hoe ze van een Apple TV een goed werkende webserver hebben gebouwd. voor 99 euro zou ik dan ook wel zo'n ding kopen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
2:41PM If you want to keep something permanently, just move it into an album. On the Mac or PC, all are stored permanently.quote:
Maar dan komt de iPhone 5 met 18 uur werken op batterijquote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef Junkie het volgende:
[..]
Euhmzz...
En btw. dit gaat echt batterij-en opvreten.
Heb je de keynote gezien van toen de iPod Touch 4 werd aangekondigd?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Muchachooo het volgende:
11:42 am (No WiFi issues this keynote it seems.)
Het is geen permanente opslag, je moet het denk ik meer zien als synchronisatiedienstquote:
Dat heb ik gelezen maar ik wil mijn foto's zo lang in de cloud houden als ik zelf wil.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef n8n het volgende:
[..]
2:41PM If you want to keep something permanently, just move it into an album. On the Mac or PC, all are stored permanently.
precies, toen iedereen in de zaal op moest houden met twitteren/bloggen etcquote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Heb je de keynote gezien van toen de iPod Touch 4 werd aangekondigd?
Dan mag je dus gewoon gaan betalen. Prima deal toch.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen maar ik wil mijn foto's zo lang in de cloud houden als ik zelf wil.
ging er van uit dat het over albums in de cloud gaat met 'fotorol' als 'temp map'quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen maar ik wil mijn foto's zo lang in de cloud houden als ik zelf wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |