abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97803285

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_97803339
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als ze uberhaupt bestaat. Er was eens hier een Uberwoman ofzo, en die maakte veel Fok!kers het hoofd dol. Bleek een man te zijn :')
:Y

Is wel eens vaker voorgevallen. Met Tara en volgens mij Larissa ofzo... Dat "mysterie" is overigens nooit opgelost.

@Tijnbrein: Hoe is je date afgelopen?
  maandag 6 juni 2011 @ 20:15:27 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97803367
quote:
13s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij denkt echt heel positief over jezelf ^O^
Ik wil er niet eens op staan man. En we hebben nou niet bepaald een online "klik" gehad ofzo.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97803376
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

:Y

Is wel eens vaker voorgevallen. Met Tara en volgens mij Larissa ofzo... Dat "mysterie" is overigens nooit opgelost.

@Tijnbrein: Hoe is je date afgelopen?
Jammer genoeg geen klik IRL
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97803387
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Godshand het volgende:
Als ze uberhaupt bestaat. Er was eens hier een Uberwoman ofzo, en die maakte veel Fok!kers het hoofd dol. Bleek een man te zijn :')
DrsPoema was ook zo'n kloontje. "Ze" was vooral populair op de FP. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 20:16:56 ]
  maandag 6 juni 2011 @ 20:15:42 #6
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97803389
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als hij wacht, dan heeft hij het er kennelijk voor over.
Dat is de worst. :Y
quote:
Volgens mij ligt het er vrij dik op dat Strawberry online wat wil playen, maar niet van plan is achter haar beeldscherm vandaan te komen.
Kunnen wij weinig over zeggen natuurlijk, maar ik denk dat Straw óf ontzettend haar kansen aan het verspelen is, óf wat jij zegt idd.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_97803397
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat is gewoon dom of hebben we het hier over Selena Gomez ofzo?
Selena Gomez... ppff, nee joh, ze was veel leuker. Ik was 16 en had toen nog een ander beeld van liefde... voor altijd veranderd, zou zoiets nu absoluut nooit meer doen.
  maandag 6 juni 2011 @ 20:16:29 #8
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97803453
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die heb je onderhand onder je Ctrl + V zitten denk ik. :P

Komt wel goed, op naar de volgende *O*
  maandag 6 juni 2011 @ 20:16:55 #9
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97803491
Je leert er alleen maar van! Of niet....
Gek dat een bepaald beeld over iemand achter een scherm zo'n impact in je psyche kan hebben ook al heb je diegene nooit gezien in je leven. :N
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_97803492
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Selena Gomez... ppff, nee joh, ze was veel leuker. Ik was 16 en had toen nog een ander beeld van liefde... voor altijd veranderd, zou zoiets nu absoluut nooit meer doen.
Fouten zijn er om van te leren, en je was jong dus zo erg is het ook weer niet dat je dat ooit deed.
pi_97803496
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Techno het volgende:

[..]

DrsPoema was er ook zo'n kloontje. "Ze" was vooral populair op de FP. :')
Ohja, kan wel... :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97803514
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Een man laat zich vrij makkelijk aan het lijntje houden. Iets met worst voorhouden enzo... Die arme jongen moet maar wachten en wachten tot mevrouw een keer naar buiten belieft te gaan. :N
Hij hoeft juist helemaal niet te wachten, nergens op. We hebben gewoon online contact en een ontmoeting zou een keer kunnen, dat laat ik hem dan wel weten, voor nu is het de bedoeling dat er geen verwachtingen zijn of wat dan ook.

Daarom zou ik het ook waarderen als niet iedereen hier telkens over ons praat alsof het al een halve relatie is want dat is niet zo. Het is gewoon nieuwsgierigheid of we irl ook die klik hebben, maar geen noodzaak om dat uit te vinden en niet dat zijn leven stil staat zo lang ik het niet durf, totaal niet.

Mocht ik het wel durven maar hij heeft dan al een oog op iemand anders en geen behoefte meer omdat het dan raar zou zijn is dat ook prima. Kzie wel.
pi_97803527
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Da's minder. Volgende keer beter dan maar.
pi_97803577
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
pi_97803662
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is de worst. :Y

[..]

Kunnen wij weinig over zeggen natuurlijk, maar ik denk dat Straw óf ontzettend haar kansen aan het verspelen is, óf wat jij zegt idd.
Wie niet waagt, blijft maagd. Wellicht schat Strawberry in dat er IRL geen kans is op een relatie en durft ze daarom niet. Ze heeft nu 'n leuke chatvriend en dat raakt ze dan misschien kwijt.

Kortom: we weten het niet. Ze zoeken het maar uit verder. :)
pi_97803684
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

:D

Diep, ik moest ff doordenken :P
pi_97803713
quote:

[..]

Als hij wacht, dan heeft hij het er kennelijk voor over. Of: wie weet zit hij intussentijd ook niet stil. Volgens mij ligt het er vrij dik op dat Strawberry online wat wil playen, maar niet van plan is achter haar beeldscherm vandaan te komen.
Dat is dus waar jij fout zit. Want ik wil hem dus echt wel ontmoeten, maar dan niet als ik slecht in m'n vel zit wat nu het geval is. En daar wil ik het graag bij laten.

Of hij dan nog zin heeft en beschikbaar is zie ik dan wel. Anders is er irl misschien wel iemand waar ik dan op af wil/durf stappen omdat ik zekerder ben van mezelf.
pi_97803781
Waarom zit je slecht in je vel dan Straw?
pi_97803790
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij hoeft juist helemaal niet te wachten, nergens op. We hebben gewoon online contact en een ontmoeting zou een keer kunnen, dat laat ik hem dan wel weten, voor nu is het de bedoeling dat er geen verwachtingen zijn of wat dan ook.

Daarom zou ik het ook waarderen als niet iedereen hier telkens over ons praat alsof het al een halve relatie is want dat is niet zo. Het is gewoon nieuwsgierigheid of we irl ook die klik hebben, maar geen noodzaak om dat uit te vinden en niet dat zijn leven stil staat zo lang ik het niet durf, totaal niet.

Mocht ik het wel durven maar hij heeft dan al een oog op iemand anders en geen behoefte meer omdat het dan raar zou zijn is dat ook prima. Kzie wel.
Umm hij heeft hier toch andere ideeen over hoor , zoals ik zijn reacties zie van eerder .
pi_97803796
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is dus waar jij fout zit. Want ik wil hem dus echt wel ontmoeten, maar dan niet als ik slecht in m'n vel zit wat nu het geval is. En daar wil ik het graag bij laten.

Of hij dan nog zin heeft en beschikbaar is zie ik dan wel. Anders is er irl misschien wel iemand waar ik dan op af wil/durf stappen omdat ik zekerder ben van mezelf.
Ik denk dat Supersoep eerder de hoofdprijs in de Staatsloterij gaat winnen :Y
  maandag 6 juni 2011 @ 20:21:01 #21
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97803825
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet zo gek dat we zo denken hè. Je laat geen mogelijkheid onbenut om en plein publique te posten hoe geïnteresseerd je wel niet bent. Als jullie contact echt zo casual is geeft dat dus een vertekend beeld, dat je zelf hebt geschetst. ;)
pi_97803873
quote:
3s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:11 schreef Techno het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de rest van "het lijstje". :7
Dat lijstje was toch een grapje, er is helemaal geen lijst. Vandaar de knipoog. :P

Ik wil nu niemand ontmoeten van fok ivm persoonlijke redenen, mocht dat in de toekomst anders zijn dan laat ik hem dat weten. Dat is alles.
pi_97803929
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt. Je wilt simpelweg dingen aan jezelf verbeteren enzovoort, en dat kost tijd.

Als ik in dezelfde situatie zou zitten, niet blij met mezelf ben, zou ik me niet eens openstellen op het internet voor mogelijke dates enzovoort aangezien er dan mensen moeten wachten. Ik zou me pas openstellen als ik alles op orde heb en gewoon meteen aan de slag kan IRL. Dat is de fout, vind ik.

Maar als Supersoep er vrede mee heeft, beter toch ;)
pi_97803942
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat lijstje was toch een grapje, er is helemaal geen lijst. Vandaar de knipoog. :P

Ik wil nu niemand ontmoeten van fok ivm persoonlijke redenen, mocht dat in de toekomst anders zijn dan laat ik hem dat weten. Dat is alles.
Nou, dat zei je 6 maanden geleden ook al, dus in 6 maanden ben je zelf weinig veranderd? :{
pi_97803951
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eerst op jezelf gaan wonen :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')