Haha wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor een keer is dat toch wel grappig mits in leuk gezelschap.
Haha, gladde jonge! Ik heb het trouwens niet meer meegekregen dit weekend.... maar vroeg me nog af hoe je date ging?quote:
Pas op, Supersoep hijgt zo in je nek!quote:
Dan is het goed en ook erg netjes van hemquote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Godshand het volgende:
MLiG leeft wel, het geld wat ik voorschoot voor MLiG tijdens het etentje is overgemaakt...
mylifeisgreyquote:Op maandag 6 juni 2011 19:55 schreef incognitoomuch het volgende:
mlig? Dat klinkt als een joods tussendoortje...
Ik ben er wel benieuwd naar, naar hoe hij de meet heeft ervarenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Godshand het volgende:
MLiG leeft wel, het geld wat ik voorschoot voor MLiG tijdens het etentje is overgemaakt...
Jammer maar toch geen klik IRL.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, gladde jonge! Ik heb het trouwens niet meer meegekregen dit weekend.... maar vroeg me nog af hoe je date ging?
Mooiquote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ergens op mijn lijstje met FOKusers die ik nog wil ontmoeten is vast wel plek.
Pasta altijd makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik weet niet wat ik moet koken vanavond, fuck my life.
Hij staat anders wel bovenaan mijn lijstje.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Let op, Supersoep. Ze schieten onder je duiven!
Neequote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heuj, achteraan in de rij aansluiten svp.
Waarom ben je nog niet aan je lijstje begonnen?.... Waar zit de angst?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij staat anders wel bovenaan mijn lijstje.
Omdat ik een onzekere kuthoer ben natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet aan je lijstje begonnen?.... Waar zit de angst?
Doe jij ook van die spontane zoenacties dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Heuj, achteraan in de rij aansluiten svp.
Kuthoer? Ik had je meer ingeschat als een huppelkut...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik een onzekere kuthoer ben natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |