Daar ben ik me wel degelijk van bewust, ik vind het trouwens knap van mensen dat ze op internet kunnen zien wanneer iets sarcastisch wordt bedoeld.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb jou sowieso al een keer eerder haar gelijk zien geven op een sarcastische manier. 100%. Dus ik denk dat dat nu ook het geval is. Zo komt het althans over, misschien goed om je bewust van te worden.
Bijna goed. Mijn UI is van de film Ink'quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Z'n UI, Elijah Wood speelt dat rare ventje in Sin City.
Doen jouw vrienden/vriendinnen dat dan? Daarover zeuren?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik vind in mijn eentje uitgaan veel leuker dan in een groep. Ten eerste je maakt makkelijk aanspraak, je hebt niemand die tegen loopt te zeuren van praat nou liever niet met die en die, je kan je eigen gang gaan.
Ten 2 de kan het een avond ook heel leuk eindigen want je hebt mensen die je weleens uitnodigen ergens mee te gaan.
Dus voor mij vind ik het heerlijk.
Ja, op internet is het wel heel onmogelijk om sarcasme te detecteren inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef Mpj het volgende:
Daar ben ik me wel degelijk van bewust, ik vind het trouwens knap van mensen dat ze op internet kunnen zien wanneer iets sarcastisch wordt bedoeld.
Geen wonder dat je dan graag alleen gaat.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Doen jouw vrienden/vriendinnen dat dan? Daarover zeuren?
Dan vind je 'ons' maar knap, maar dat was in jouw geval niet bepaald lastig.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef Mpj het volgende:
Daar ben ik me wel degelijk van bewust, ik vind het trouwens knap van mensen dat ze op internet kunnen zien wanneer iets sarcastisch wordt bedoeld.
Dat ga je toch niet vragen?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toch wel aan het betreffende meisje mag ik hopen.
Ik zie het nu ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, op internet is het wel heel onmogelijk om sarcasme te detecteren inderdaad.
Vragen? Neequote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Toch wel aan het betreffende meisje mag ik hopen.
Niet altijd. Maar meestal heb ik er vrij snel zin in en dan meld ik het gewoon, omdat de ander het wellicht niet verwacht. Maar voor hij dan kan antwoorden heb ik al getest of het mocht.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vraagt altijd toestemming voordat je met mensen zoent?
Nou mijn ervaring als altijd met groepjes , dat er vaak wel weer iemand is die een ander niet ligt en je niet altijd helemaal vrij bent te praten met wie je wilt omdat je dan toch meer bij een groepje hoort te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doen jouw vrienden/vriendinnen dat dan? Daarover zeuren?
Effe checken.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Bijna goed. Mijn UI is van de film Ink'ook n briljante film imho.
Ik geloof dat weinig mannen negatief op de test reagerenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar meestal heb ik er vrij snel zin in en dan meld ik het gewoon, omdat de ander het wellicht niet verwacht. Maar voor hij dan kan antwoorden heb ik al getest of het mocht.
Levert spannende tafereeltjes op.![]()
Pff. Ben ik ff blij dat ik niet met dat soort mensen om hoef te gaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
Nou mijn ervaring als altijd met groepjes , dat er vaak wel weer iemand is die een ander niet ligt en je niet altijd helemaal vrij bent te praten met wie je wilt omdat je dan toch meer bij een groepje hoort te zijn.
Alleen kan je veel losser zijn qua mensen
Nou, ik heb wel eens gehad dat een meid mijn "gewoon aardig doen" naar haar toe verkeerd interpreteerde.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef Godshand het volgende:
Ik geloof dat weinig mannen negatief op de test reageren
Ik ook, dat soort mensen komen onze groep niet echt in gelukkig.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pff. Ben ik ff blij dat ik niet met dat soort mensen om hoef te gaan.
Ik heb die ervaring helemaal niet. Ligt aan de personen met wie je omgaat, denk dat 't bij de meeste mensen er echtniet zo aan toe gaat.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou mijn ervaring als altijd met groepjes , dat er vaak wel weer iemand is die een ander niet ligt en je niet altijd helemaal vrij bent te praten met wie je wilt omdat je dan toch meer bij een groepje hoort te zijn.
Alleen kan je veel losser zijn qua mensen
Wij laten elkaar gewoon onze gang gaan. We gaan er niet gelijk bovenop zitten als er met iemand gepraat wordt.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb die ervaring helemaal niet. Ligt aan de personen met wie je omgaat, denk dat 't bij de meeste mensen er echtniet zo aan toe gaat.
Bij mij bij de meeste groepen wel, en ten 2e vind ik het gewoon veel vrijer in mijn eentje want ik ben geen groepjes mens, ik ben daar gewoon te vrij voor.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb die ervaring helemaal niet. Ligt aan de personen met wie je omgaat, denk dat 't bij de meeste mensen er echtniet zo aan toe gaat.
Je hebt van die groepjes waar dat minder wordt gewaardeerd ja. Die willen graag " nu eens eindelijk gezamenlijk uit" en dan zijn vreemden stoorzenders..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wij laten elkaar gewoon onze gang gaan. We gaan er niet gelijk bovenop zitten als er met iemand gepraat wordt.
Das waar, gelukkig is dat niet zo bij ons. Mja echt vaak met vrouwen praten doen we bijna niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt van die groepjes waar dat minder wordt gewaardeerd ja. Die willen graag " nu eens eindelijk gezamenlijk uit" en dan zijn vreemden stoorzenders..
Ja, en dat zijn dus geen mensen met wie ik uit zou gaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef Godshand het volgende:
Je hebt van die groepjes waar dat minder wordt gewaardeerd ja. Die willen graag " nu eens eindelijk gezamenlijk uit" en dan zijn vreemden stoorzenders..
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet altijd. Maar meestal heb ik er vrij snel zin in en dan meld ik het gewoon, omdat de ander het wellicht niet verwacht. Maar voor hij dan kan antwoorden heb ik al getest of het mocht.
Levert spannende tafereeltjes op.![]()
Ik ook niet...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn dus geen mensen met wie ik uit zou gaan.
Helpt zuipen daar niet tegen?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk komen we vrouwen tegen. Maar heb altijd het idee dat ze toch nix van me moete hebben dus probeer het geeneens. Ben soort van bang om elke keer op me bek tegaan.
Bezopen schrik juist af. Tenzij zij ook bezopen isquote:
Nee niet bepaald. Dan wordt ik alleen maar druk en heel erg vrolijk van. Maar dan nog steeds hebk het idee dat chickies nix van me moeten hebbenquote:
Ken je de uitdrukking 'ik zou haar geven'? Ik dacht even dat je dat bedoeldequote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik geef haar nooit gelijk hoor, behalve vandaag, omdat ze het zo graag wilt.
[..]
Sowieso..
Heb je al snel in een dorp. Former woont in een dorpje als ik me niet vergis, en ik ook dus herken dat wel. Ik ga dan ook het liefst alleen uit.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ben bijna nooit meer bezopen. Vaak is het behoorlijk aangeschoten. Al dat gekots van dronkenschap en de klote dag erna hoeft van mij niet meerquote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bezopen schrik juist af. Tenzij zij ook bezopen is
Uhuh, buiten dat er helemaal niets vooraf gemeld werd dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat komt wel overeen met jouw ervaring?
Oh, dan was het niet hardopquote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Uhuh, buiten dat er helemaal niets vooraf gemeld werd dan.![]()
Je vrouwenradar te ijken? Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef Daalder82 het volgende:
Mén, waarom is het zo moeilijk om niet erover na te denken en gewoon een flater te slaan. Maar goed, ik begin in ieder geval stappen te nemen om uit deze gare kamer te komen en me wat vrijer te voelen.
En lachen om de dingen die ik er eens op het werk heb uitgeflapt, wat was dat onhandig als ik er naar terug kijk.
Ik ben echt bang dat ik mezelf totaal niet in de hand kan houden (of het is een onbekend gevoel dat ik altijd tegen heb gehouden).
Anyway, weet iemand een goede methode om mijn vrouwenradar te ijken (behalve er schijt aan hebben)?
Het idee heb je, hoeft niet zo te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee niet bepaald. Dan wordt ik alleen maar druk en heel erg vrolijk van. Maar dan nog steeds hebk het idee dat chickies nix van me moeten hebben
En wat doen?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Mpj het volgende:
Waarom ga je dan niet gezamelijk thuiszitten..
Ik denk dat slap lullen en goed luisteren naar wat ze te zeggen heeft een goed begin is.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef Daalder82 het volgende:
Anyway, weet iemand een goede methode om mijn vrouwenradar te ijken (behalve er schijt aan hebben)?
Hmm, wat een vage opmerking is dat ook. Ik heb het gevoel dat ik best blind ben voor signalen van vrouwen en dat is voor mij vrij onbekend terrein. Nu begin ik het in mijn hoofd te halen dat het meteen al hopeloos is en dat ik de signalen nooit echt zal herkennen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je vrouwenradar te ijken? Wat bedoel je precies?
Meer met haar bezig zijn dan op mezelf te letten eigenlijk dusquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik denk dat slap lullen en goed luisteren naar wat ze te zeggen heeft een goed begin is.
Echt welquote:
Dat gevoel ken ik zeker wel, vooral in het begin is het zwaar kut om een gesprek te beginnen en uberhaupt te maintainen. Het is daarom al een hele plus als je het over een onderwerp hebt waar je uren over kan lullen, zoals films of gewoon iets grappigs.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Maar goed, ik denk dat dit meer mijn verstand is die zich ermee bemoeit.. En dat ik het gevoel heb dat ik jaaren achter loop. Ik haat deze gedachten.
Dingen leer je herkennen door ervaring en daar horen soms ook even blunderen bij en gewoon lachen om je eigen blunders.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Hmm, wat een vage opmerking is dat ook. Ik heb het gevoel dat ik best blind ben voor signalen van vrouwen en dat is voor mij vrij onbekend terrein. Nu begin ik het in mijn hoofd te halen dat het meteen al hopeloos is en dat ik de signalen nooit echt zal herkennen.
Maar goed, ik denk dat dit meer mijn verstand is die zich ermee bemoeit.. En dat ik het gevoel heb dat ik jaaren achter loop. Ik haat deze gedachten.
Er zijn er zoveel joh niet dat ik ze zelf heb gedaan zie er de lol niet van in.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt welnog nooit gedaan trouwens dat spel
Ik heb aan vrij veel schijt alleen niet aan vrouwen eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef Daalder82 het volgende:
Mén, waarom is het zo moeilijk om niet erover na te denken en gewoon een flater te slaan. Maar goed, ik begin in ieder geval stappen te nemen om uit deze gare kamer te komen en me wat vrijer te voelen.
En lachen om de dingen die ik er eens op het werk heb uitgeflapt, wat was dat onhandig als ik er naar terug kijk.
Ik ben echt bang dat ik mezelf totaal niet in de hand kan houden (of het is een onbekend gevoel dat ik altijd tegen heb gehouden).
Met Lord of the rings iedere keer als the ring gezegd wordt een slokje bier nemen. Vrij kansloosquote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel joh niet dat ik ze zelf heb gedaan zie er de lol niet van in.
Homozappen (elke keer als je een homo op TV ziet drinken). Voetbalcommentator (kies van te voren een speler uit elke keer als ie genoemd wordt drinken) en zo kan ik even doorgaan.
Voor een keer is dat toch wel grappig mits in leuk gezelschap.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met Lord of the rings iedere keer als the ring gezegd wordt een slokje bier nemen. Vrij kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |