Niet bepaald.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kuthoer? Ik had je meer ingeschat als een huppelkut...
En omdat je vader liever zn dochter niet ontmaagd ziet worden door een Fok!ker.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik een onzekere kuthoer ben natuurlijk.
Mocht ik het in de toekomst wel durven dan is hij de eerste die ik zou willen ontmoeten.
Als ze straks eenmaal los is, verwerkt ze meer vlees dan de lokale slager.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kuthoer? Ik had je meer ingeschat als een huppelkut...
Vind het niet zo tof van je dat je mensen zo aan het lijntje houdt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mocht ik het in de toekomst wel durven dan is hij de eerste die ik zou willen ontmoeten.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
En omdat je vader liever zn dochter niet ontmaagd ziet worden door een Fok!ker.
Het bestaan van Danny is al erg genoeg voor hem
Daar is Supersoepje toch zelf bij?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vind het niet zo tof van je dat je mensen zo aan het lijntje houdt.
Verder moet je het gewoon doen, wat heb je nou eigenlijk te verliezen?
En ook: hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat hij iemand anders tegenkomt.
We zijn best leuk IRL vraag maar aan andere hierquote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een man laat zich vrij makkelijk aan het lijntje houden. Iets met worst voorhouden enzo... Die arme jongen moet maar wachten en wachten tot mevrouw een keer naar buiten belieft te gaan.quote:
Ik hou hem niet aan het lijntje. We hebben gewoon leuk online contact, niets meer en niets minder. Mocht daar een ontmoeting uitkomen een keertje is dat ook leuk, maar hij weet dat ik dat nu nog niet wil en verder valt er niets over te zeggen. Voor hem is het duidelijk hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vind het niet zo tof van je dat je mensen zo aan het lijntje houdt.
Verder moet je het gewoon doen, wat heb je nou eigenlijk te verliezen?
En ook: hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat hij iemand anders tegenkomt.
Meeste personen gaan toch niet zo heel lang wachten, toch?!?! Er zijn ook grenzen.. maar hoe hij is weten we niet natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een man laat zich vrij makkelijk aan het lijntje houden. Iets met worst voorhouden enzo... Die arme jongen moet maar wachten en wachten tot mevrouw een keer naar buiten belieft te gaan.
Maar wat zou jij ervan vinden als hij een ander meisje ontmoet IRL?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou hem niet aan het lijntje. We hebben gewoon leuk online contact, niets meer en niets minder. Mocht daar een ontmoeting uitkomen een keertje is dat ook leuk, maar hij weet dat ik dat nu nog niet wil en verder valt er niets over te zeggen. Voor hem is het duidelijk hoor.
Als hij wacht, dan heeft hij het er kennelijk voor over. Of: wie weet zit hij intussentijd ook niet stil. Volgens mij ligt het er vrij dik op dat Strawberry online wat wil playen, maar niet van plan is achter haar beeldscherm vandaan te komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een man laat zich vrij makkelijk aan het lijntje houden. Iets met worst voorhouden enzo... Die arme jongen moet maar wachten en wachten tot mevrouw een keer naar buiten belieft te gaan.
Ik sta er denk ik niet op.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:11 schreef Techno het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de rest van "het lijstje".
Jij denkt echt heel positief over jezelfquote:
Nouja.... ik heb het een keer twee jaar volgehoudenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
Meeste personen gaan toch niet zo heel lang wachten, toch?!?! Er zijn ook grenzen.. maar hoe hij is weten we niet natuurlijk.
populair hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heuj, achteraan in de rij aansluiten svp.
Sorry hoor, maar dat is gewoon dom of hebben we het hier over Selena Gomez ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja.... ik heb het een keer twee jaar volgehouden...
pff dat zou ik niet kunnen. Ik vond het al lang genoeg duren met mijn datequote:Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan is er toch iets mis. Vind ik..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als ze uberhaupt bestaat. Er was eens hier een Uberwoman ofzo, en die maakte veel Fok!kers het hoofd dol. Bleek een man te zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 20:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij wacht, dan heeft hij het er kennelijk voor over. Of: wie weet zit hij intussentijd ook niet stil. Volgens mij ligt het er vrij dik op dat Strawberry online wat wil playen, maar niet van plan is achter haar beeldscherm vandaan te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |