Dat vind ik gewoon kansloze briefjes. Kijk, een recept voor een avondje uit is origineel, maar de briefjes waar jij het over hebt zijn gewoon van gasten die niet de moeite nemen om een gesprekje aan te gaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op de eerst stond 'Hey mooie motor hoor meis" met een telefoonnummer. Nog steeds geen idee wie die aan mijn stuur had geplakt trouwens.
De tweede was een naam en een msn adres met de vraag of ik hem wilde toevoegen, een van zijn eerste vragen daar was ook hoe het in de liefde was. Toen ik zei dat ik verliefd was zei hij niks meer.
Ik heb ook geen idee wat ze van mijn vindquote:
smoesjequote:Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb een slechte avond wat betreft verslagen schrijven, duurt nog wat langer hoor
Precies. Begin eerst eens 'n gesprek, ga 'n keer samen lunchen en begin niet direct over samen uitgaan. Kun je allebei er 'n beetje achter komen wat je van elkaar vindt en je kunt zelf 'n inschatting maken of haar uit vragen enige kans maakt of niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Volgens mij kan je echt beter subtiel beginnen dan iemand opeens mij uit vragen ofzo hoor
Ik heb dus haar een keer haar sleutel terug gegeven en ik durfde haar niet eens aan te kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... neh...![]()
Begin eens met "hoi" of het natuurlijk He, hier heb je de sleutel weer terug! (als je blijkbaar sleutels bij haar moet inleveren)
offuh wat dacht je van ... wat een weer toch weer...
Dat waren het ook inderdaad, vandaar dat het ook niets opleverde voor ze.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon kansloze briefjes. Kijk, een recept voor een avondje uit is origineel, maar de briefjes waar jij het over hebt zijn gewoon van gasten die niet de moeite nemen om een gesprekje aan te gaan.
Dus jij nodigt een medwerkster van je afdeling gewoon openlijk uit.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat. Als je het op een leuke spontane manier doet okay, maar als je gewoon een suf briefje met "Ik vind je leuk, m'n nummer is 06 53 435 123" geeft kom je vooral over als iemand die d'r niet uit durft te vragen.
Toch wel proberen te doenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb dus haar een keer haar sleutel terug gegeven en ik durfde haar niet eens aan te kijken
Proberen uit te vissen via iemand of ik sowieso een kans maak?quote:
Nee aankijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Proberen uit te vissen via iemand of ik sowieso een kans maak?
Kan ook. Doen veel mensen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, ook een beetje om wat Crutch al eerder zei:quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beter keihard in je gezicht afgewezen dan onderwerp van de roddels die vrouwen onderling achter je rug om bespreken.
Daarmee diskwalificeer je je voor de hele afdeling.
Dit zie ik dus automatisch als onzin.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Godshand het volgende:
Ow, deze vind ik ook nog, voor degene die een versieralgorithme zoeken, hij is er wel voor liefde op het werk
http://www.nu.nl/werk-en-(...)vig-aan-formule.html
Ik als autistquote:
Even een vraagje wat te doen als je niemand kan aankijken? Want dat kan ik voorlopig niet.quote:
Waarom kan je het niet? Kijk je je moeder ook niet aan?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Even een vraagje wat te doen als je niemand kan aankijken? Want dat kan ik voorlopig niet.
Hoe wil je dat doen als je elkaar nog nooit hebt gesproken? Ze moet dan wel heel hotel-de-botel zijn om er met anderen over te spreken, als ze dat al doet. Ik houd dat op mijn werk wel voor me en dat doen meer mensen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben scheel en wordt daar deze zomer aan geholpen. Dus mensen hebben nooit door dat ik ze aankijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom kan je het niet? Kijk je je moeder ook niet aan?
ah goede reden.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben scheel en wordt daar deze zomer aan geholpen. Dus mensen hebben nooit door dat ik ze aankijk.
Mmm dat is wel een probleem inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als je elkaar nog nooit hebt gesproken? Ze moet dan wel heel hotel-de-botel zijn om er met anderen over te spreken, als ze dat al doet. Ik houd dat op mijn werk wel voor me en dat doen meer mensen.
Tijn, wat ik eerder al zei; probeer eens wat sociale vaardigheden op te doen bij andere meisjes voordat je achter het meisje aangaat waar je echt wat voor voelt.quote:
Ben je serieus autist?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |