Want?quote:
En hoe dan wel?quote:
Omdat het sneu is, wat wil je op zo'n briefje gaan zetten dan?quote:
Briefjes zijn vaak alleen handig als het al wederzijds is.quote:
Ik had een "recept voor een avondje uit" in dr postvak gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat het sneu is, wat wil je op zo'n briefje gaan zetten dan?
Een vrouw wil een man geen kleuter.
Waarom heb je daar niets meer mee gedaan als ik vragen mag? Vriendschappelijk contact kan toch ook leuk zijn? En, niet helemaal koosjer, maar goed, je kunt zo wat oefenen met praten met dames.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan zelfde resultaatmet Valentijnsdag een kaartje in haar kluisje gestopt. Ze wilde wel iets vriendschappelijks gaan doen helaas niets meer meegedaan.
[..]
Vorig keer toen ik haar sleutel terug gaf durfde ik haar niet eens aan te kijkendus dat gaat lastig worden.
Hoe oud was je ook al weer?quote:
Iemand heeft dit bij mij gedaan, op stage;quote:
Ik kende dr wel van werk, er werd ook geflirt dus ja, ik peilde het op deze manier. Te druk op mn werk om dr uitgebreid alleen te kunnen spreken.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Briefjes zijn vaak alleen handig als het al wederzijds is.
Niet als ze van zijn bestaan waarschijnlijk nog niet eens afweet.
Bij jou was het ook wel erg obvious. Je had dezelfde soort plaatjes en toen jij er was, was iwannabehigh er opeens niet meer. (en dan zou je nog kunnen letten op schrijfstijl enzo)quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, dat is/was dus ook mijn probleem. Iedereen hier had het meteen door. Klonen is niet makkelijk, ben ik achter gekomen.
Leuk idee.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik had een "recept voor een avondje uit" in dr postvak gedaan.
Moest ze wel om lachen.
Het moet wel origineel zijn natuurlijk
Briefjes zijn kinderachtig?quote:
Dat soort dingen zou ik dan weer nooit doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik had een "recept voor een avondje uit" in dr postvak gedaan.
Moest ze wel om lachen.
Het moet wel origineel zijn natuurlijk
quote:
Is helemaal niet kinderachtig, kan leuk zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Mpj het volgende:
[..]
Iemand heeft dit bij mij gedaan, op stage;
ze had op een a4tje met benzine stift geschreven: aan het werk jij! (zoiets) En dat stuurde ze naar mij via bluetooth (ik kreeg eerst een uitnodiging van haar via bluetooth, dus ik dacht huh wie is dat?!) maar toch geaccepteerd en zo ging het over en weer en vervolgens gewoon aangesproken. Plus speciale en originele actie, dus heeft sowieso wel effect denk ik.
Maar in Tijns geval is dat nog onbekend.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef dyna18 het volgende:
Ik zou het juist super leuk vinden om een briefje te krijgen van iemand die je leuk vindt.
Streelt hoe je het wendt of keert toch je ego.
Flirten is soms nog steeds lastig in te schatten.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Leuk idee.![]()
Hoe was je contact met haar voordat je dat deed en is ze er op ingegaan?
Nou en?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar in Tijns geval is dat nog onbekend.
Aha. Nou wel een leuk geprobeerd iig. Het flirtcontact was er al een beetje en dan maakt het eigenlijk niet meer uit hoe je verder contact legt, mits discreet.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Flirten is soms nog steeds lastig in te schatten.
Het was een ziekenhuisafdelingssecretaresse, en zo'n afdeling is altijd druk. Er werd wel met ontdeugende gesprekken geflirt enzo en veel blikken maarja dat zegt niet alles behalve dat je blijkbaar een leuke man bent. Maar 1 op 1 spreken is niet mogelijk op zo'n afdeling altijd wel patienten/ander personeel erbij. En dan ga ik niet iemand uitnodigen en plain publique, zo'n held ben ik dan ook weer niet. Dus dan maar via het recept.
En zoals ik al zei, ze was al bezet, ik had mn tel nummer op dat briefje geschreven en ik kreeg een sms met die mededeling...
Vond ie je vast niet zo leuk als ie dacht dat je was, anders had ie we gepraat.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:
De laatste twee keer dat ik een briefje van iemand kreeg wist een keer niet wie het überhaupt was, en de andere was een verzoek om diegene toe te voegen op msn waar er vervolgens amper nog een woord uit kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |