Plus de nodige voorbehouden en de trouwe volgens weten dan al dat er niets van terecht gaat komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet gaat komen, goed lezen he.
Je leest over het woordje 'nu' heen omdat dat je toevallig goed uitkomt?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je geeft nota bene zelf aan dat er geen meet gaat komen....
Supersoep had het een paar dagen geleden nog over een mogelijke relatie. Heb je niet teruggelezen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik heb het dus niet tegengehouden. Misschien is dat wel mijn fout geweest ja. Dat hoeft het vooralsnog niet te zijn als het leuk contact blijft online en daar verder geen verwachtingen aan vast zitten die hier hopelijk ook niet meer geschept worden.
Volgens mij is straw best duidelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Enige wat me boeit is dat ik het ook lullig vindt voor Supersoep..
Volgens mij is die gast zo![]()
![]()
![]()
van Straw, dat het mij lullig lijkt als het allemaal achteraf een hoax blijkt te zijn
Je hebt gelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Is dit niet gewoon aan Supersoep en Straw om samen uit te zoeken, wat ze dus blijkbaar ook al deden, en niet aan de rest van het topic?
Dat leek mij nou ook een goed idee.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Is dit niet gewoon aan Supersoep en Straw om samen uit te zoeken, wat ze dus blijkbaar ook al deden, en niet aan de rest van het topic?
Zie:quote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is straw best duidelijkdat het alleen leuk online contact is en niets meer
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Supersoep had het een paar dagen geleden nog over een mogelijke relatie. Heb je niet teruggelezen?
Hij weet dat ik geen hoax ben omdat hij een stuk verstandiger is dan de mensen hier allemaal, blijkt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Enige wat me boeit is dat ik het ook lullig vindt voor Supersoep..
Volgens mij is die gast zo![]()
![]()
![]()
van Straw, dat het mij lullig lijkt als het allemaal achteraf een hoax blijkt te zijn
Het ligt er wel dik op dat Supersoep er meer van verwacht. Maar goed, dat moet hij natuurlijk helemaal zelf weten.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is straw best duidelijkdat het alleen leuk online contact is en niets meer
Maar dit is toch ook het topic om mensen met versieren te helpen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat ik daar in las is dat hij zou willen meeten om te kijken of er überhaupt meer in zit omdat dit niet online te bepalen is. Klinkt al wat minder ernstig.quote:
Ja, hij liet zich opnaaien, we hebben het daarover gehad.quote:
Ik denk niet dat zij zo ook maar iets geholpen zijn met dit gedoe.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook het topic om mensen met versieren te helpen?
Dat is ook hoe het is.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat ik daar in las is dat hij zou willen meeten om te kijken of er überhaupt meer in zit omdat dit niet online te bepalen is. Klinkt al wat minder ernstig.
Alles behalve. Maar dat is dan ook niet de insteek van de posters.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij zo ook maar iets geholpen zijn met dit gedoe.
Koppelen kan altijd nogquote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij zo ook maar iets geholpen zijn met dit gedoe.
Helpen? Om deze manier is het eerder stoken dan helpen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook het topic om mensen met versieren te helpen?
Dat dacht ik al, het wordt nogal opgeblazen nu dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is ook hoe het is.
[..]
Alles behalve. Maar dat is dan ook niet de insteek van de posters.
Leren. Hoezo, heb ik zijn bijval nodig denk je? Dit keer ben ik er wel om mezelf helaas weer te verdedigen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:31 schreef Godshand het volgende:
Supersoep schittert wel door afwezigheid... waar is ie?
Volgens mij hoeven we Supersoep niet echt meer te koppelen...quote:
Ach, wanneer ook niet. Dat wordt het altijd.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, het wordt nogal opgeblazen nu dus.
Ik heb een wachtwoord. Wat lost dat precies op, oh wijze?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
Makkelijk gezegd. Verhuizen e.d. Je zet gewoon een wachtwoord op je PC, klaar. Maar goed, wie weet is die vader het helemaal niet, is ze het gewoon zelf die trollt uit verveling/voor de fun. Aangezien 99% van de bevolking, als je vader zoiets deed, écht wel maatregelen hadden genomen; serieus over praten/aangeven bij moeder/wachtwoord op pc e.d.
Dat weten wij niet, en ach... boeiend ook. Waarheid komt vaak wel naar boven, en anders maar niet.
Heb je zelf ook wel 'n handje van.. Laten we dat vooral niet vergeten.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, wanneer ook niet. Dat wordt het altijd.En verdraaid, niet te vergeten.
Daar was ik dus ook bang voor na aanleiding van wat posts die ik heb gelezen, maar na een goed gesprek weet ik dat dat niet het geval is.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik gaf enkel als goedbedoelde tip aan Straw mee dat ze hem naar mijn mening aan het lijntje houdt en ze dat beter niet kan doen als ze ooit iets wil. Had niet verwacht dat er zo'n enorme discussie uit zou komen die idd nog maar half ergens over gaat. Excuses, Straw & Supersoep.
Dan ga ik nu het beloofde verslag maar schrijven, gaat even duren want ik ben vrij lang van stof met die dingen.
Dan kan hij toch niet meer via je pc posten?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb een wachtwoord. Wat lost dat precies op, oh wijze?
Ik durf te stellen dat dat relatief gezien, zeker in dit topic, heel erg meevalt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Heb je zelf ook wel 'n handje van.. Laten we dat vooral niet vergeten.
Verder OT.. VERSIEREN..
Hij heeft nooit, maar dan ook nooit, via mijn pc gepost.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dan kan hij toch niet meer via je pc posten?
Kijk het valt allemaal mee mensen, Supersoep en Straw weten prima waar ze aan toe zijn samen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar was ik dus ook bang voor na aanleiding van wat posts die ik heb gelezen, maar na een goed gesprek weet ik dat dat niet het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |