quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij klaagde erover dat je geblokt werd, door zijn gedrag omdat jullie onder hetzelfde IP zaten.
Als volwassen dochter was ik dan alleen nog met mn mobiel op Fok! gekomen, of beter nog verhuisplannen gemaakt.
Maar het blijft altijd weer vaag, met misschien ooit verhuizen, als je ooit een studie gekozen hebt...
Chatvriendjes zijn overal te vinden anders. Daar ben ik niet bang voor.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie niet waagt, blijft maagd. Wellicht schat Strawberry in dat er IRL geen kans is op een relatie en durft ze daarom niet. Ze heeft nu 'n leuke chatvriend en dat raakt ze dan misschien kwijt.
Kortom: we weten het niet. Ze zoeken het maar uit verder.
Of misschien ooit weer buiten komen...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar het blijft altijd weer vaag, met misschien ooit verhuizen, als je ooit een studie gekozen hebt...
Niet iedereen heeft zoveel geduld als Supersoep.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chatvriendjes zijn overal te vinden anders. Daar ben ik niet bang voor.
En wij gaan weer over tot de orde van de dagquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of misschien ooit weer buiten komen...
Rode draad is dat het allemaal geklaag is, misschien is en er toch nooit van gaat komen.
Geduld valt toch wel mee hoe lang is die onzin tussen hun aan de 3 weken, 4 weken?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zoveel geduld als Supersoep.
Elk IP waaronder ik postte werd geband. Dus ook een eventueel nieuw IP in eigen huis.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij klaagde erover dat je geblokt werd, door zijn gedrag omdat jullie onder hetzelfde IP zaten.
Als volwassen dochter was ik dan alleen nog met mn mobiel op Fok! gekomen, of beter nog verhuisplannen gemaakt.
Hoezo geduld, hij hoeft nergens geduld voor te hebben. We chatten alleen met elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zoveel geduld als Supersoep.
Voor mijn gevoel iets langer, maar ik houd het niet precies bij.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Geduld valt toch wel mee hoe lang is die onzin tussen hun aan de 3 weken, 4 weken?
Nee lijkt me sterk.quote:
Jij weet net zo goed als ik dat dat allemaal in functie is van het uiteindelijke doel om in jouw broekje te komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo geduld, hij hoeft nergens geduld voor te hebben. We chatten alleen met elkaar.
Nou 5 weken dan zo lang is dat niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel iets langer, maar ik houd het niet precies bij.
Lees ook de post van mpj.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elk IP waaronder ik postte werd geband. Dus ook een eventueel nieuw IP in eigen huis.
Waarom zou ik verhuizen omdat ik niet meer kan posten op fok?![]()
Het is totaal niet vaag, mensen hier maken het onnodig vaag. Dit valt me van jou ook enorm tegen.
Nee, we hebben het er namelijk over gehad na aanleiding van die reacties die hem een beetje ontlokt werden.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Umm hij heeft hier toch andere ideeen over hoor , zoals ik zijn reacties zie van eerder .
Toch behoorlijk wat. 5 weken lang, telkens chatten en slijmberichtjes sturen en uitzicht op een IRL-meet is er totaal nog niet.quote:
Als het je niet boeit waar hebben we het dan nog over?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lees ook de post van mpj.
Ik heb genoeg gezegd, als je werkelijk bent, die je zegt te zijn, gooi je wel lekker je glazen in bij Supersoep.
Maar mij zal het boeien hoor, tis jouw lover
Welke glazen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lees ook de post van mpj.
Ik heb genoeg gezegd, als je werkelijk bent, die je zegt te zijn, gooi je wel lekker je glazen in bij Supersoep.
Maar mij zal het boeien hoor, tis jouw lover
Om half negen nog?quote:
Jij denkt wel vaker rare dingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Supersoep eerder de hoofdprijs in de Staatsloterij gaat winnen
Bierglazen nou goed.quote:
Jawel ik sta gewoon elke dag 6 uur op.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee haha ik bedoel overdag.. omdat je vaak 's nachts nog online bent volgens mij.
Waarschijnlijk niet gaat komen, goed lezen he.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je geeft nota bene zelf aan dat er geen meet gaat komen....
Nou ik heb het dus niet tegengehouden. Misschien is dat wel mijn fout geweest ja. Dat hoeft het vooralsnog niet te zijn als het leuk contact blijft online en daar verder geen verwachtingen aan vast zitten die hier hopelijk ook niet meer geschept worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik had het tegengehouden, sowieso. Zo moeilijk is dat niet, als je elkaar niet kent, kan je iemand makkelijk negeren. Je hoeft iemand niet dichtbij te laten komen. Maar ja, iedereen is anders en als hij er vrede mee heeft, so be it.
Enige wat me boeit is dat ik het ook lullig vindt voor Supersoep..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als het je niet boeit waar hebben we het dan nog over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |