True that.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dance Central is de enige game die fatsoenlijk gebruikt maakt van Kinect.
Het zit in je hoofd. Xbox heeft zijn werk gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Volgens mij stoort mijn stream. Hij hapert regelmatig en dan hoor ik 'Kinect'. Wie heeft dit ook?
Beschermende functie van je PCquote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Volgens mij stoort mijn stream. Hij hapert regelmatig en dan hoor ik 'Kinect'. Wie heeft dit ook?
Vanmiddag was ik nog jaloers op de mensen van FOK!Games die daar zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef NrTH het volgende:
Mensen schijnen al weg te lopen daar uit het publiek.
Ik las eerder vandaag Todd Howard om 20:00 uur nederlandse tijd over Skyrimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nonsens, over weken nog trollen in het 360-topicquote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef ikookhier het volgende:
Zo dat was een show om heel snel te vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Halo 5 (of is het 6 inmiddels?).![]()
![]()
Nee, 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een voorproefje:quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef Qunix het volgende:
Persconf. van Sony zal 1/3 over de hack gaan denk ik.
De andere 1/3 over NGP en Xperia Play.
Tv.. Veel gepraat en trailertjes tot 20.30 uur.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat komt er nu voorbij op de stream dan
Tuurlijkquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef gniffie het volgende:
Nog die hards om 2 uur sony kijken? ik iig niet
En nieuwe hardwarequote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nintendo gaat met meer hardcore games komen dan MS iig.
Tot 21.30 toch? Of wat komt er om 20.30?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tv.. Veel gepraat en trailertjes tot 20.30 uur.
ik moet morgen om 05:30 op mijn werk zijn, ik denk het niet dusquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef gniffie het volgende:
Nog die hards om 2 uur sony kijken? ik iig niet
Niet luisteren maar kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef NrTH het volgende:
Dat wijf op de GT stream.. ik geloof er niks van dat dit de strekking van de tweets was..
Ja ik ga ook wel kijken denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ga vannacht ook wel naar Sony kijken. Ben benieuwd of ik het vol hou tot 7. Beetje jammer dat mn vrienden morgen moeten werken/naar school moeten. We zitten altijd gezellig tijdens E3 op Skype te ouwehoeren.
Die voice control was ook wel kut.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef Batsnek het volgende:
Met uitzondering van dat voice-control, wat een kutpresentatie, er kwam echt helemaal niks interessants voorbij..
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze hadden ook een 3-minuten durende trailer van Forza 4, Halo 4 en Halo HD kunnen laten zien, dan waren we klaar geweest.
Of gewoon helemaal niets. Want dit is ook allemaal been there done that.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze hadden ook een 3-minuten durende trailer van Forza 4, Halo 4 en Halo HD kunnen laten zien, dan waren we klaar geweest.
Ik denk ook dat ik MW3 en BF3 beide haalquote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef maxburger het volgende:
Modern Warfare 3 zag er best gelikt uit.
Gametrailers streamquote:Op maandag 6 juni 2011 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar zien en horen jullie SKyrim?
Ik krijg alleen steeds een replay van de xbox presentatie op deze stream: http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Smoofie het volgende:
Dit is wel slecht...houterig...niet mooi. Ik hoop dat het op de PC een stuk beter is.
Xbox is veeeeel makkelijker om voor te programmeren, en daarom bouwen ze de games eerst op 360 en porten ze ze later naar de andere platforms. Ze zijn dus eerder klaar op 360, en daarom laten ze die eerst zien.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik weet dat de x360 populair is..maar waarom alten ze alles zien op een 360, nooit op een PC of een PS3. Alleen BF3 hebben ze laten zien op een PC
please.......quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Batsnek het volgende:
Skyrim ziet er wel echt gruwelijk uit, ben benieuwd of je ook kinect kunt gebruiken voor die dragons-words...
Mwah, BF3 en ook games als Skyrim zijn vaak PC ports.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Xbox is veeeeel makkelijker om voor te programmeren, en daarom bouwen ze de games eerst op 360 en porten ze ze later naar de andere platforms. Ze zijn dus eerder klaar op 360, en daarom laten ze die eerst zien.
Gelukkig hebben ze de Move nogquote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Rikketik het volgende:
Ben benieuwd naar de persco van Sony. Als er goede exclusives aangekondigd worden stap ik officieel over. Microsoft en die Kinect troep, ik ben er klaar mee.
Gelukkig is Skyrim er nog om me te troosten.
Als het meezit (as in ik mijn scriptie straks nog kan afronden) blijf ik ook wel op, denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef ikookhier het volgende:
Nog 5:30 voor SonyPSvita ik heb er zin in
Het kan er goed uit zien wat het wilt; ik speel per definitie niet met mannen in strakke pakjesquote:
Zo onzeker?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Het kan er goed uit zien wat het wilt; ik speel per definitie niet met mannen in strakke pakjes![]()
Nee Batman trekt me gewoon niet zo.quote:
Catwoman zat er toch ook in als playable character?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Het kan er goed uit zien wat het wilt; ik speel per definitie niet met mannen in strakke pakjes![]()
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Catwoman zat er toch ook in als playable character?
Ik hoop hetquote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Begint nu de demo van Modern Warfare 3?
Geile scheisse.quote:
prototype 2 denk ik?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef Fukushima het volgende:
hoorde ik nou dead space? (ik was iets anders aan het doen)
ja ik zie het, daar zal het wel bij horenquote:
Misschien Sony.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef Beaudelaire het volgende:
De enige game waar ik op zit te wachten (die nog niet is aangekondigd) is GTA V.
Word.
Thanks.quote:
Dat is hetzelkfde als een kratje bier opzetten dat er geen PS4 of Xbox 720 aangekondigd gaat worden. Dat is altijd WIN, me dunktquote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef Eenskijken het volgende:
Nah gta 5 wordt niet aangekondigd, daar durf ik een kratje bier op te zetten.
doe normaal :|quote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
modern warfare 3 doet me eigenlijk helemaal niets. allemaal precies hetzelfde als MW 2..
Ja maar wel vet. Op zich. Zelfde als BF3. Ook vet. Online boeit me niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
modern warfare 3 doet me eigenlijk helemaal niets. allemaal precies hetzelfde als MW 2..
Nee hoor, level van de MS presentatie zat niet in MW2.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
Had er wel in kunnen zittenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Nee hoor, level van de MS presentatie zat niet in MW2.
Ook precies dezelfde setting enzo inderdaad. Goede conclusie.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Cheiron het volgende:
In ieder geval beter uitziend dan Black Ops..
Dus? Het is een shooter, je zal weinig inovatie meer tegen komen op shooter gebied.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Silv het volgende:
Oke, dit ziet er hetzelfde uit als vorige delen met wat opgepoetste graphics.
Want je kunt twee games grafisch niet vergelijken als ze zich niet precies in dezelfde omgeving af spelen?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ook precies dezelfde setting enzo inderdaad. Goede conclusie.
Wat exact is er anders?quote:
Leg eens uit wat er hier mooier aan is dan Black Ops.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Want je kunt twee games grafisch niet vergelijken als ze zich niet precies in dezelfde omgeving af spelen?
In het begin, de belichting door de rook heen. Nu net op het dak, de instortende antenne (de ontploffing was weer lelijk), dit stukje met de heli's; veel meer op het scherm en volgens mij meer detail.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er hier mooier aan is dan Black Ops.
Ik zeg ook niet dat Black Ops mooi was, heb mij er wel mee vermaakt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
In het begin, de belichting door de rook heen. Nu net op het dak, de instortende antenne (de ontploffing was weer lelijk), dit stukje met de heli's; veel meer op het scherm en volgens mij meer detail.
Komop, blackops was echt lelijk..
Ik raad het je af.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef Stuurver het volgende:
Waar kan ik die van microsoft terugkijken?
gamespot en gametrailers werken niet
Niet doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Is de Microsoft conferentie al ergens te downloaden?
ik hoop niet dat je veel van kinect verwacht, want dat komt haast niet aan bodquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef Stuurver het volgende:
Waar kan ik die van microsoft terugkijken?
gamespot en gametrailers werken niet
Ik zei toch ook alleen maar dat ik dit er beter uit vond zien? Black Ops vond ik echt het dieptepunt van de serie.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Black Ops mooi was, heb mij er wel mee vermaakt.
Nieuwe campaign, nieuwe multiplayer, nieuwe graphics en wapens, nieuwe functies en vast nog meer wat ze ons gaan laten zienquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef vosss het volgende:
Halo speelt toch ook niemand meer. Gare kutshooter![]()
Noem eens 1 recente shooter waar gameplay wel meer dan 0,0 interessant is dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef Eenskijken het volgende:
die actie ziet er allemaal wel spectaculair uit.. maar gameplay is gewoon 0.0 interessant bij MW. dan kijk ik liever een goede actiefilm.
Nope, wel eens vaker even gespeeld, maar ik vind het wel zo een ontiegelijke kutserie.quote:
Dit inderdaad.quote:
half life.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Noem eens 1 recente shooter waar gameplay wel meer dan 0,0 interessant is dan?
En dan heb ik het over gewoon singleplayer.
Is het super slecht zoals die Nintendo press conference uit 2008 met dat rode gevaarte of hilarisch slecht zoals die van Sony in 2006 met Giant Enemy Crab en Ridge Racer?quote:
Ik denk dat in het uiteindelijke spel alleen de teugels over blijven en dat je helemaal geen paard kan rijden. Sterker nog, er zal niet eens een frietje stoofvlees in zitten denk ikquote:
dat was idd erg doorzichtigquote:Op maandag 6 juni 2011 21:19 schreef Cheiron het volgende:
Haha, die GT kut moest nog even roepen dat ze Fable cool vond. Dikke faal
Fuckquote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Had er wel in kunnen zittenPRECIES dezelfde engine, precies zelfde alles. Maar weet je wat?
Ik heb de afgelopen weken al gezegd "MW2 was zó briljant, ik zou het 100% prima vinden als ze die gewoon zouden "uitbreiden" met een nieuwe MP en nieuwe storyline, en ik zou er 60 euro voor lappen. Zonder na te denken.
Wow, dat stukje in die woestijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 3
Who gives a shit als je de volgende trailer ziet:
Dit maakt MW totaal irrelevant.
Wat deze man zegt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 3
Do wantquote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 3
Over 10 minuten hopelijk meer BF3-fapmateriaal!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 3
hehe! daar kan alles tenminste kapot, ipv kogelgat-texturesquote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 3
Ze is redelijk bekend op youtube. Volgde haar daar ook altijd omdat ze zo spankable was.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Justine is wel spuitbaar hoor. Damn.
Misschien moet je een flash player ofzo downloaden, ik kijk het hier ook via Chrome.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef Stuurver het volgende:
Ik krijg bij alle streams alleen maar zwarte schermen (Chrome)
De werkt bij mij http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.htmlquote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef Stuurver het volgende:
Ik krijg bij alle streams alleen maar zwarte schermen (Chrome)
quote:
Kans is aanwezig, maar als we dat wisten zou het geen verassing meer zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Gaan ze hier ook nog iets over SWTOR laten zien?
Het is idd veel meer actie en schieten, maar het blijft wel ME, dat verhaal, die sfeer, de personages, alles om van te houden zit er weer in.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
mass effect 3van rpg naar shooter in 3 delen.
de callofdutyiseering van de gamesindustrie
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
mass effect 3van rpg naar shooter in 3 delen.
de callofdutyiseering van de gamesindustrie
Dat heb je zelf in de hand nerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef Rikketik het volgende:
Holy fuck. Legion, Garrus... de twee grootste eindbazen zijn er weer bij!
Zeker doen. Zowel deel 1 als deel 2 waren meer dan puike gamesquote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Ziet er goed uit, maar door alle andere games nooit tijd gehad om aan de Mass Effect-serie te beginnen.
Doen!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Ziet er goed uit, maar door alle andere games nooit tijd gehad om aan de Mass Effect-serie te beginnen.
Zoals?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fuck.
Dan vraag ik me echt af welke predikaat je op de échte AAA-titels plakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |