True that.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dance Central is de enige game die fatsoenlijk gebruikt maakt van Kinect.
Het zit in je hoofd. Xbox heeft zijn werk gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Volgens mij stoort mijn stream. Hij hapert regelmatig en dan hoor ik 'Kinect'. Wie heeft dit ook?
Beschermende functie van je PCquote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Volgens mij stoort mijn stream. Hij hapert regelmatig en dan hoor ik 'Kinect'. Wie heeft dit ook?
Vanmiddag was ik nog jaloers op de mensen van FOK!Games die daar zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef NrTH het volgende:
Mensen schijnen al weg te lopen daar uit het publiek.
Ik las eerder vandaag Todd Howard om 20:00 uur nederlandse tijd over Skyrimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nonsens, over weken nog trollen in het 360-topicquote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef ikookhier het volgende:
Zo dat was een show om heel snel te vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Halo 5 (of is het 6 inmiddels?).![]()
![]()
Nee, 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een voorproefje:quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef Qunix het volgende:
Persconf. van Sony zal 1/3 over de hack gaan denk ik.
De andere 1/3 over NGP en Xperia Play.
Tv.. Veel gepraat en trailertjes tot 20.30 uur.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat komt er nu voorbij op de stream dan
Tuurlijkquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef gniffie het volgende:
Nog die hards om 2 uur sony kijken? ik iig niet
En nieuwe hardwarequote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nintendo gaat met meer hardcore games komen dan MS iig.
Tot 21.30 toch? Of wat komt er om 20.30?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tv.. Veel gepraat en trailertjes tot 20.30 uur.
ik moet morgen om 05:30 op mijn werk zijn, ik denk het niet dusquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef gniffie het volgende:
Nog die hards om 2 uur sony kijken? ik iig niet
Niet luisteren maar kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef NrTH het volgende:
Dat wijf op de GT stream.. ik geloof er niks van dat dit de strekking van de tweets was..
Ja ik ga ook wel kijken denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ga vannacht ook wel naar Sony kijken. Ben benieuwd of ik het vol hou tot 7. Beetje jammer dat mn vrienden morgen moeten werken/naar school moeten. We zitten altijd gezellig tijdens E3 op Skype te ouwehoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |