Wat voor merk heb je Bos?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Bos81 het volgende:
En weer fris en fruitig. Die douchefris ruikt toch wel redelijk heftig/sterk
Daniel Hechter dacht ik. Laatst zo'n cadeaupakketje gekocht met douchefris en aftershave (al heb ik aan het laatste nu even nietquote:
quote:
quote:
Hallo!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Jottem.
Ik ben nieuw hier.
Aangenaam.
Ja prima, hoest met jou?quote:
Hoi spookjequote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Jottem.
Ik ben nieuw hier.
Aangenaam.
Tja, het voelt hier soms aan als een stamkroeg waar allemaal ouwe rotten elke dag dezelfde vieze moppen vertellenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Tja, het voelt hier soms aan als een stamkroeg waar allemaal ouwe rotten elke dag dezelfde vieze moppen vertellen
Tukkers?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Nee
Eerste dag hier.
Ik hang al wel lang rond op een ander forum
Lekker toch ff afkoelen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Gaat lekker hier. Beetje kutweer, maar gelukkig heb ik een dak boven me hoofd
goede dag om te beginnenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Nee
Eerste dag hier.
Ik hang al wel lang rond op een ander forum
quote:
zelf bedacht, hopelijk betekent het niksquote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Hi!
Aparte naam! Betekent het ook wat (in latijn ofzo)?
Blijkt het in het grieks een hele smerig betekins te hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef omearos het volgende:
[..]
zelf bedacht, hopelijk betekent het niks
Oh ja ik dacht dat Omea je kende door de begroetingquote:
ken hem nietquote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik dacht dat Omea je kende door de begroeting
Ooh, haha. neequote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik dacht dat Omea je kende door de begroeting
26-11-1993quote:
Lieve begroetingquote:
met 1 letter minder had het wel een betekenisquote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Blijkt het in het grieks een hele smerig betekins te hebben
EPISCH GEDICHT!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:06 schreef omearos het volgende:
[..]
met 1 letter minder had het wel een betekenis
http://en.wikipedia.org/wiki/Omeros
Omearos Simpsonquote:Op maandag 6 juni 2011 20:06 schreef omearos het volgende:
[..]
met 1 letter minder had het wel een betekenis
http://en.wikipedia.org/wiki/Omeros
Niks. Ik gein maar wat. Lutte snapt het hoop ik wel.quote:
jaaajaaa.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niks. Ik gein maar wat. Lutte snapt het hoop ik wel.
Tuurlijk snap ik dat.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niks. Ik gein maar wat. Lutte snapt het hoop ik wel.
Okeequote:Op maandag 6 juni 2011 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat.
Maar ik heb zojuist besloten het klooster in te gaan.. Jongens, wazige wezens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef kelderfantoom het volgende:
Ik voel me dom. Ik snap de humor niet!
Wees blij! Voor je het weet denk je in FOK!termen en schrijf je 'omdat appel' op als antwoord van je oefenopgaven biologie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat.
Maar ik heb zojuist besloten het klooster in te gaan.. Jongens, wazige wezens.
Omdatappelquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wees blij! Voor je het weet denk je in FOK!termen en schrijf je 'omdat appel' op als antwoord van je oefenopgaven biologie!
Ja kom op.. Je hebt het gelezen toch? Daar win je de oorlog niet mee, je kunt er alleen oorlog mee voeren..quote:
Pantykousjes uit en steunzolen van de vloer!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Het klooster, dat is party harder dan je denkt! Denk ik.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wees blij! Voor je het weet denk je in FOK!termen en schrijf je 'omdat appel' op als antwoord van je oefenopgaven biologie!
Ik vul altijd zoveel mogelijk onzin in, en sommige leraren geven je dan een puntje voor de moeite, en soms krijg je een 'dat klopt wel.. maar is niet het antwoord op de vraag' terug.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]is wel een leuke eigenlijk.
Heb vandaag nog een vraagteken ingevuld in een toets en ik had nog tijd over.
Voortaan lekker orginele foute antwoorden bedenken
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja kom op.. Je hebt het gelezen toch? Daar win je de oorlog niet mee, je kunt er alleen oorlog mee voeren..
[..]
Pantykousjes uit en steunzolen van de vloer!
Jij zou zo nooit doen hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is/doet.
Het lijkt me best lekker, een weekje bezinnen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Het klooster, dat is party harder dan je denkt! Denk ik.
Zeker wel jaquote:
*even opzoektquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker wel ja
Ik heb er zelfs een NIcpic voorgemaakt..![]()
Abdijbier zuipen enzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt me best lekker, een weekje bezinnen.*lotushouding aanneemt*
Mijn huisgenote, die wat geloviger is, is eind vorig jaar nog een paar keer naar een klooster geweest enzo. Ze heeft er zelfs tijdelijk echt gewoond.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt me best lekker, een weekje bezinnen.*lotushouding aanneemt*
Was altijd de techniek bij geschiedenis. Gewoon een heel lang antwoord opschrijven en dan zal het wel juist zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vul altijd zoveel mogelijk onzin in, en sommige leraren geven je dan een puntje voor de moeite, en soms krijg je een 'dat klopt wel.. maar is niet het antwoord op de vraag' terug.
Fijne avond Bosquote:
mwaaa, kan best gezellig zijn hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen.. En als ik dat zo op het eerste oog zie ben ik er best blij mee geloof ik.
Hier is het meestal wel druk.. Vooral op tijden dat normale mensen leuke dingen doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
mwaaa, kan best gezellig zijn hoor
Maar er is veel gezeur en weinig activiteit.
vooral op tijden dat normalen mensen werkenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier is het meestal wel druk.. Vooral op tijden dat normale mensen leuke dingen doen.
Ben je creatief?
Oja, dan ook nog.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef omearos het volgende:
[..]
vooral op tijden dat normalen mensen werken![]()
Ik kan heel matig schilderen/ tekenen enzo. Maar ben creatief met name in inzicht met filmpjes maken en zooi bedenken voor het faalvak ckv.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier is het meestal wel druk.. Vooral op tijden dat normale mensen leuke dingen doen.
Ben je creatief?
Dus jullie hebben geen werk of werken op rare tijden?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef omearos het volgende:
[..]
vooral op tijden dat normalen mensen werken![]()
ik heb ook IPO gedaan, maar uiteindelijk overgestapt op werktuigbouwkundequote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Ik kan heel matig schilderen/ tekenen enzo. Maar ben creatief met name in inzicht met filmpjes maken en zooi bedenken voor het faalvak ckv.
Ik zit ook te denken om na me havo hbo Industrieel Product Ontwerpen te doen
ik lees meestal gewoon niet bijquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Dus jullie hebben geen werk of werken op rare tijden?
Okay, cool. Want wat betreft schilderen en tekenen *klik* zul je je hier wel thuisvoelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Ik kan heel matig schilderen/ tekenen enzo. Maar ben creatief met name in inzicht met filmpjes maken en zooi bedenken voor het faalvak ckv.
Ik zit ook te denken om na me havo hbo Industrieel Product Ontwerpen te doen
FOK!ken op je werk.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Dus jullie hebben geen werk of werken op rare tijden?
Jaartje over gedaan. 4 Havo.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, cool. Want wat betreft schilderen en tekenen *klik* zul je je hier wel thuisvoelen.
Je hebt CKV, bent uit '93.. Havo/VWO 5?
Ik FOK!te eerst wel eens op school.. Nu niet meer, alleen als ik iets te melden heb even gauw.quote:
Nou opzich, die mobiele site ziet er wel strak uit dus het zal er wel eens van komen jaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, okay.FOK!ken tijdens je tussenuren!
De mobiele site isquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Nou opzich, die mobiele site ziet er wel strak uit dus het zal er wel eens van komen ja
Android ftw.
Heb jij die opleiding gedaan?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef omearos het volgende:
Ow Spookje, mocht je tekenspullen nodig hebben, ik heb alles nog van IPO en het wordt hier nauwelijks meer gebruikt
Haha, ik heb hier ook een oude ipod touch liggen. Ding ligt te verstoffen maar wel mooie dingetjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
De mobiele site is. Net nieuw.
Ik zit 99/100 keer op mijn iPod te FOK!ken dusja.
Ik bleek toch teveel techneut, vandaar de overstap naar werktuigbouwkunde.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Heb jij die opleiding gedaan?
Ik ben me nog heel erg aan het orienteren.
Wat me tegenviel is dat de meeste opleidingen waar ik geintresseerd was of heel erg technisch was (niet erg, maar wordt toch een beetje saai soms) of heel erg kunstzinnig. IPO lijkt me wel leuk omdat het iets van beide is.
Maar hoe bevalt/beviel het? wat kan ik verwachten?
okee dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik bleek toch teveel techneut, vandaar de overstap naar werktuigbouwkunde.
Als je snel bent kun je misschien nog een dag meelopen met een eerstejaars, dat geeft toch het beste beeld. Ook omdat de opleiding per school verschilt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
okee dan.
Volgend jaar ga ik actie opleiding/open dagen bezoeken. En dan zie ik wel wat er uit komt!
Probeer eerst de opleiding, werken kan je altijd nog doenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga of werken of ik wil een opleiding met auto's volgen.
Best een vooruitzicht voor mij volgend jaar
Best wel leuk ja, maar ik blijf toch redelijk sceptisch met autotechniek.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga of werken of ik wil een opleiding met auto's volgen.
Best een vooruitzicht voor mij volgend jaar
Als je maar plezier hebt in je werk.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Best wel leuk ja, maar ik blijf toch redelijk sceptisch met autotechniek.
Straks zijn al die benzinemotoren vervangen door waterstof of elektromeuk en dan moet jij je weer aanpassen.
(dit is best ongegrond eigenlijk)
bij elk werk moet je blijven lerenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Best wel leuk ja, maar ik blijf toch redelijk sceptisch met autotechniek.
Straks zijn al die benzinemotoren vervangen door waterstof of elektromeuk en dan moet jij je weer aanpassen.
(dit is best ongegrond eigenlijk)
touché!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebt in je werk.
Dat vind ik belangrijk, doen wat je leuk vind.
quote:
Klopt, maar als de overgang van benzinemotoren naar bijvoorbeel elektromoteren niet geleidelijk gaat dan kunnen ze wel in de problemen komenquote:
Mijn pa is 53 en volgt een opleiding grafische vormgevingquote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En je bent nooit te oud om te leren.
iddquote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En je bent nooit te oud om te leren.
er zit nu al zoveel electronica in auto's dat het nu al lastig bijhouden is, waardoor veel garages zich steeds meer beperken tot enkele merkenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar als de overgang van benzinemotoren naar bijvoorbeel elektromoteren niet geleidelijk gaat dan kunnen ze wel in de problemen komen
mijn moeder heeft op haar 59e nog een universitaire opleiding afgerondquote:Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Mijn pa is 53 en volgt een opleiding grafische vormgeving
Knap!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef omearos het volgende:
[..]
mijn moeder heeft op haar 59e nog een universitaire opleiding afgerond
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef omearos het volgende:
[..]
mijn moeder heeft op haar 59e nog een universitaire opleiding afgerond
Wat tofquote:Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Komt me bekend voorquote:Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
ben al klaarquote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Knap!
Maar jij doet dus werktuigbouwkunde. Is het niet heel moeilijk voor je omdat er zoveel jongens zijn bij die opleidingen? Of voel je je er wel thuis?
Okeequote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef omearos het volgende:
[..]
ben al klaaren ik voelde me er wel thuis. Je moet wel tegen de geintjes en flauwe humor kunnen, verder zijn jongens gewoon tof
![]()
Nee dankje.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Nou vertel
Kom eens op schoot bij sinterklaas jongeman!
tjaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
[..]
Dus jongens van mijn leeftijd zijn niet tof?
Nou lekker dan
Maar het probleem is dat ik niet weet hoe oud jij bent!quote:
Maar drie jaar verschil met mij. En toch ben jij volwassen en ik nog maar een jongenquote:
gohquote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat ik niet weet hoe oud jij bent!
Voor de rest was de opmerking ook helemaal niet zo bedoelt hoor XD
"bijna 20"quote:
Nouquote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef omearos het volgende:
[..]
goh
[..]
"bijna 20"zo lief jong nog
ik ben 30
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
[..]
Omdat je je niet houd aan artikel 22 uit het wetboek van grafiekje!
*proest*quote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
[..]
Omdat je je niet houd aan artikel 22 uit het wetboek van grafiekje!
hij mag blijvenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*proest*![]()
Hij heeft de test doorstaan![]()
Inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
[ http://img857.imageshack.us/img857/8461/5634.jpg (copy/paste deze link) ]
Nu erg herkenbaar![]()
doei spookjequote:Op maandag 6 juni 2011 21:35 schreef kelderfantoom het volgende:
Ik moet gaan!
Daag ferrari. Daag ouroboros! (!)
Was leuk met jullie.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:35 schreef pgrferrari het volgende:
[ http://img717.imageshack.us/img717/1483/schermafbeelding2011060.jpg (copy/paste deze link) ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ouroborosquote:
quote:De naam ouroboros komt uit het Grieks ("ουροβóρος") en betekent staart-eter.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef omearos het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ouroboros
[..]
[ afbeelding ]
Cool!
Slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ja die moshpit._!
Tijdens Young Blood kreeg ik ineens allerlei lichaamdelen naar me gesmeten, schrok me dood.
quote:
Ik ken ze eigenlijk niet, maar dat Young BLood klinkt wel leuk.,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ja die moshpit._!
Tijdens Young Blood kreeg ik ineens allerlei lichaamdelen naar me gesmeten, schrok me dood.
Nee klopt. Sinds ik een lijst heb ingestuurd voor de 90's request week en Lex me om 3.30 snachts opbelde luister ik niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Sinds ik een lijst heb ingestuurd voor de 90's request week en Lex me om 3.30 snachts opbelde luister ik niet meer.Jaaaaaaa als je niet gebeld wil worden moet je niet insturen natuurlijk !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ja klopt. Of aanvinken dat je niet gebeld wilt worden. Maar ja ik wilde best op de radio komen, maar dan niet om 3.30..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaa als je niet gebeld wil worden moet je niet insturen natuurlijk !
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Of aanvinken dat je niet gebeld wilt worden. Maar ja ik wilde best op de radio komen, maar dan niet om 3.30..
Maar ach ik grap maar wat. vond het eigenlijk wel humor.
Ja klopt Dat juist jij van al die inzendingen snachts wakker wordt gebeld ja, is best wel een eerquote:
* Bos81 streept Oh-Oh van vriendenlijstjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik hou echt zo niet van Queen
![]()
Ik ga es ff voor bakkie thee nummer twee
Ach dat kan natuurlijk. Dat heb ik met Coldplay, echt vreselijk vind ik dat. Terwijl er miljoenen of wellicht wel miljarden fans zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan er niks aan doen, ik heb er echt nooit wat aan gevonden
Je hebt mij nogquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan er niks aan doen, ik heb er echt nooit wat aan gevonden
quote:
Mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop nu niet meer zo heel veel cd's maar ik download ook niet.
Dus wat ik leuk vind dat koop ik wel echt.
Ik heb denk ik 1000 cd's of zo, echt geen idee, ik moet eigenlijk es heeeeeeeel veel wegdoen.
Maar goed, ik heb wel jaren in cdzaken gewerkt, dus het was beroepsdeformatie
De laatste van mij is Selah Sue.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan mijn laatst gekocht cd niet meer herinneren![]()
Ohja Deep Purple in Rock
Hulde voor Jolandaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Die van Elbow viel me zwaar tegen. Ik ben van het type rustige muziek, maar dit wiegde in slaap.
Ik kom net terug van pedicure Jolanda, m'n voet ziet er weer fantastisch uit.
Oh jaaaaaa , daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, die zet ik ook nog ff op de lijstquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De laatste van mij is Selah Sue.Heerlijke plaat.
Ik heb laatst Machine Head gekocht van Purplequote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan mijn laatst gekocht cd niet meer herinneren![]()
Ohja Deep Purple in Rock
Nee joh, daar oogst je respect mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, ik wil ook nog het laatste album van Paul Simon kopen, maar dat wilde ik eigenlijk niet vertellen want dan voel ik me gelijk weer zo de topicoma
Graceland is het beste album dat er ooit gemaakt is vind ik.quote:
Dat is zo fijn, dat deze gevoelens bovenkomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Graceland is het beste album dat er ooit gemaakt is vind ik.
Ik ben twee jaar geleden of zo naar een concert van Ladysmith Black Mambazo geweest, ik moest steeds bijna huilen zo mooi vond ik het
Mwa ik hou als ik muziek thuis luister niet zo van die harde muziek. Bij concerten is dat wel wat anders (zie Enslaved laatst)quote:
Deep Purple in Rock moet hardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa ik hou als ik muziek thuis luister niet zo van die harde muziek. Bij concerten is dat wel wat anders (zie Enslaved laatst)
Ik luister ook zowat de hele dag 3FM. 's Avonds kies ik vaker voor de cds op mijn pc. Ga ik toch voor wat spul dat ik overdag niet heb gehoord.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik luister trouwens echt bijna altijd gewoon 3FM, zelden dat ik nog es een cd opzet.
Sneller op kantoor , ik heb hier veel van mijn cd's op mn pc staan![]()
Nu heb ik de Gorillaz op
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:37 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn collega's zijn nog thuis ofzo
Hier helemaal alleen
Dat kan heul niet, mijn collega's zijn dr wel, dus ik kan niet dr tussenuit piepen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, mijn collega's zijn dr wel, dus ik kan niet dr tussenuit piepen.
Tis mijn dag niet hoor.
Er is al een uur iemand aan het faxen naar het tel. nr, met een geblokkeerd nummer zodat ik het faxnummer niet kan googelen om die dommerik te bellen.
Ik heb al twee Echte Gekken aan de lijn gehad en een van de bazen heeft een grafhumeur.
Dat belooft nog wat
Dat heb ik 's nachts altijd, m'n vaste lijn hangt er tegenwoordig de halve dag uit, want er is altijd een achterlijke die om 03:00 zit te faxenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, mijn collega's zijn dr wel, dus ik kan niet dr tussenuit piepen.
Tis mijn dag niet hoor.
Er is al een uur iemand aan het faxen naar het tel. nr, met een geblokkeerd nummer zodat ik het faxnummer niet kan googelen om die dommerik te bellen.
Ik heb al twee Echte Gekken aan de lijn gehad en een van de bazen heeft een grafhumeur.
Dat belooft nog wat
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik 's nachts altijd, m'n vaste lijn hangt er tegenwoordig de halve dag uit, want er is altijd een achterlijke die om 03:00 zit te faxen
Wat vind je van de nieuwste van Beyonce?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Funkadelic, Sly & the Family Stone , Beyoncé,
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Die zal ik dan es een poepie laten ruiken !
Die single?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwste van Beyonce?
Nee dat zou niet professioneel zijn johquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je dan op z'n Meestreechts schelduh?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een lichtgevende Destiny's Child Dildo
Wel leuk om af en toe naar buiten te loeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Hier lopen allemaal kutkinderen onderaan het raam![]()
Vandaag is het NAC Streetleague
Mja, net aan de andere zijde van het stadion helaasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel leuk om af en toe naar buiten te loeren.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
I didn't read the restGing hier al stuk om
![]()
Jaquote:
Hoe laat je hem dan een poepie ruiken?quote:
Whehehequote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik liep maar te roepen in dat door kinderen gevulde Ahoy destijds, jaaaaaaa ik wil ook zo een lichtgevende Destiny's Child Dildooooooooo
Ik scheld m verrot in het ABN natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe laat je hem dan een poepie ruiken?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik scheld m verrot in het ABN natuurlijk
Oh ik vind haar als persoon wel leukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar Be is gewoon zo onaards goed en mooi en geweldig
Ze maakt wel vreselijke muziek de laatste tijd. De originaliteit is weg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar Be is gewoon zo onaards goed en mooi en geweldig
Lady Kaka had ze beter niet kunnen doen, verder vind ik het echt wel meevallenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze maakt wel vreselijke muziek de laatste tijd. De originaliteit is weg.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het meer een live-act dan een cd-persoon. Een cd van haar hoef ik echt niet te hebben.
Wat grappig, ik vind haar nu pas origineel worden nu ze niet enkel kwijlerige negermeuk maaktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze maakt wel vreselijke muziek de laatste tijd. De originaliteit is weg.
Ohja maandag vrij hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Booooooh I wish.
Wel lang weekend weer, t laatste voorlopig , dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat grappig, ik vind haar nu pas origineel worden nu ze niet enkel kwijlerige negermeuk maakt
Joa, en lekker Pinkpop kijken op TVquote:
Nou Destiny's child is 1 pot r&b waar je niet goed van wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn broertje noemt het Slingerapenmuziek.
Be heeft nooit de standaard negermeuk gemaakt hoor
Maar toch hadden ze een hele eigen sound en zo, en je hoort gewoon gelijk dat zij wel echt vet goed zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou Destiny's child is 1 pot r&b waar je niet goed van wordt
Oh dat was ik al helemaal vergetenquote:
Ze zijn ook goed in dat genre jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar toch hadden ze een hele eigen sound en zo, en je hoort gewoon gelijk dat zij wel echt vet goed zijn.
quote:
Ik weet nog precies wanneer ik echt echt helemaal om was.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
Baby boy vond ik wel leuk van Beyonce, geen idee waar het aan lag, want dat is ook de ultieme druiper
Oh daar krijg ik altijd een plaatsvervangend schaamtegevoel als ik ze zo hysterisch op de grond zie stampenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet nog precies wanneer ik echt echt helemaal om was.
Ik zag ze ergens live Survivor doen, met hysterisch dansje en alles, en toen wist ik dat Beyoncé echt tot de grootsten der aarde behoort
Oh kom op zegquote:
Ja en de muziek van Sean Paul vind ik echt vréselijk, dus dat ik dat nummer leuk vind is ook wel geinigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Is die niet met Sean Paul?
Die is sowieso ook baas
Grump maar hoor Vaduschk, soms is alles gewoon kut!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de figuurlijke neiging om op alles in te hakken vanmorgen. Beetje te grumpy.
Bills?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar krijg ik altijd een plaatsvervangend schaamtegevoel als ik ze zo hysterisch op de grond zie stampen![]()
Gek genoeg vond ik het eerste nummer wat ik van ze zag op Mtv wel leuk, ook dat was een ultiem r&b plaatje, iets met die kapsalon in de clip.
Sean Paul is zo fout dat ie leuk isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en de muziek van Sean Paul vind ik echt vréselijk, dus dat ik dat nummer leuk vind is ook wel geinig
Ik moet mensen niet meeslepen, anders wordt het echt vervelend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grump maar hoor Vaduschk, soms is alles gewoon kut!![]()
Heb je veel last van je poot?
Niet schoppen met je zere voetjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de figuurlijke neiging om op alles in te hakken vanmorgen. Beetje te grumpy.
Ja, ik zit hem er even bij te pakken op Youtube, dat is écht de ultieme r&b plaatquote:
Die kerel is prima denk ik, maar zijn muziek, mohhhhquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zit hem er even bij te pakken op Youtube, dat is écht de ultieme r&b plaat, ook echt van die tijd (14 jaar geleden).
Oh jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom op zeg![]()
Daarzo, van mijn laatste keer Pinkpop!
Oh diequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom op zeg![]()
Daarzo, van mijn laatste keer Pinkpop!
Dat klinkt echt naarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Onderbeen moet ik niet stoten, dan ga ik ronddansen van ellende. Zo gevoelig is ie.
Zo, daar stond ik ff eerste rij te genietenquote:
Zit je nog ergens in beeld?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, daar stond ik ff eerste rij te genieten
Nee mn zusje wel, en Thessa's moeder en dr tweelingzus, ik stond ergens andersquote:
Ik niet van auto's, maakt niet uit allemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh die
Ik ken herken de muziek altijd en kan ook meezingen / neurien
Maar ik heb geen verstand van de artiesten.
Wat is er, zit je te clashen?quote:
Hier op kantoor drink ik meestal saai Earl Grey.quote:
Sing it back to mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:33 schreef pgrferrari het volgende:
Bring it back Bring it back Bring it back
Oh myquote:
quote:
quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Hihi, nu is No Scrub op de radio van TLC, die is ook best leuk in het Bills bills biiiiiiiiiiiills genre
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja iddWaterfalls vond ik vroegah wel tof
Er kunnen nooit genoeg sletjes zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwabber is hier al het schotelsletje.
Gezellie met zijn 3en clashen![]()
Kutjepikandijvie, hoe saai zou het zonder sletjes zijnquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kutjepikandijvie, hoe saai zou het zonder sletjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |