abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:08:14 #26
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_97835316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:55 schreef Basp1 het volgende:
Wat voor leds heb je eigenlijk preceis gebruikt, ik ben voor een dressoirkast met transparante gekleurde deurtjes ook wel eens op zoek geweest naar led strips maar toendertijd schrok ik nogal van de prijzen wat ik wou zou zomaar 400 a 500 euro kwijt zijn voor 3 a 4 meter aan strips en schakelmateriaal.
SMD5050 RGB strips, 60 leds per meter. De prijzen zijn de afgelopen jaren flink gedaald. Maar naast de strips heb je ook goede voedingen nodig, een controller en de nodige buis, kabels, enz.
Omdat het bij mij om dik 20 meter gaat heb je ook nog een zooi extenders nodig om kleurverschil over de lengte te voorkomen.
De strips zelf kosten tegenwoordig nog zo'n 10-15 euro per meter als je ze zelf importeert.
Je kunt ze ook bij een NL webshop kopen, dan krijg je hetzelfde voor 5x de prijs ;)
Omgerekend heeft de hele verlichting inclusief bekabeling, koof, controllers, enz enz toch nog... uh... een half jaar van Xeno's huur gekost zegmaar :P

De spots zijn MR16 warm-white high power spots. Kwestie van een paar verschillende bestellen en degene die je het prettigst vind er uit pikken en meer van bestellen.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_97840082
Cijfers van mei al ergens beschikbaar? w/
pi_97841350
lol check dit http://www.jamboni.nl/

appartmentencomplex bijna uitverkocht, verkocht voor 260k, nu nog een paar over met fikse korting voor bijna 2 ton. leuk als je de buurman op de gang tegenkomt: he hoeveel heb jij eigenlijk betaalt voor je appartment (gniffel) hehe....
pi_97841458
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef Homey het volgende:

appartmentencomplex bijna uitverkocht, verkocht voor 260k, nu nog een paar over met fikse korting voor bijna 2 ton. leuk als je de buurman op de gang tegenkomt: he hoeveel heb jij eigenlijk betaalt voor je appartment (gniffel) hehe....
Ach mensen vergoelijken dat goeddeels. Dan zeggen ze, maar ik had tenminste keuze en jij wat over was :D Zoiets. Life is a bitch.
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 15:49:56 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_97841506
quote:

Ja, en dan? Shit happens. Als ik nu een vakantie boek moet ik daar prijs X voor betalen. Kan ook wachten, dan wordt die vakantie misschien als last minute aangeboden. Betaal ik er minder voor. Maar, als ik het hoe dan ook kan betalen, dan ga ik voor die 1e optie. Geen zin om te wachten en dan uiteindelijk misschien voor niks gewacht hebben.

Moet je daar echt wakker van liggen, als degene zijnde die er meer voor heeft betaald? of is het meer zo dat dit vooral gedacht wordt door de mensen die wel willen kopen, maar steeds maar wachten, om daarna te vergoeilijken dat degene die wél gekocht hebben wel veel betaald hebben, en zich troosten met die gedachte?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_97843390
quote:

Overdrijven is ook een vak, er wordt gemiddeld 15% korting gegeven, ipv van de 30% die jij hier voorspiegeld. :P
pi_97843588
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak, er wordt gemiddeld 15% korting gegeven, ipv van de 30% die jij hier voorspiegeld. :P
Bovendien heeft het ook te maken met de tijdelijke BTW verlaging op nieuwbouw, van 19 naar 6 procent
pi_97846082
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ach mensen vergoelijken dat goeddeels. Dan zeggen ze, maar ik had tenminste keuze en jij wat over was :D Zoiets. Life is a bitch.
Ja, inderdaad, zo zijn mensen. Kijk maar naar CoolGuy in die post direct naar je.

Neehoor, het is heus niet erg dat je buurman 60k minder betaald heeft voor hetzelfde appartement als het jouwe. Want jij had tenminste nog zat keus! :')

60k, da's niks. Daar koop je nog geen auto of een boot voor, laat staan allebei!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:11:13 #34
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_97847492
http://www.bnr.nl/?servic(...)25320&audioId=125314
'Denial is geen rivier in Egypte' _O-
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:26:39 #35
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_97851597
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef Censuur-152 het volgende:
1992 stuurt net een telegram, of hij zijn grap terug mag. Hij wil hem ruilen tegen "James Brown is not what you leave in the toilet in the morning".

Ken je dat liedje van Vanilla Ice? Ging iets van "Koud ijs baby!" cool nummer ;)
pi_97851789
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, zo zijn mensen. Kijk maar naar CoolGuy in die post direct naar je.

Neehoor, het is heus niet erg dat je buurman 60k minder betaald heeft voor hetzelfde appartement als het jouwe. Want jij had tenminste nog zat keus! :')
60k, da's niks. Daar koop je nog geen auto of een boot voor, laat staan allebei!
Succes met het meefinancieren van een auto of boot in je hypotheek :')__________!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:37:19 #37
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_97852314
quote:

Of een half miljoen pakken koekjes. ;)
pi_97852834
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef Censuur-152 het volgende:
Vanuit de vastgoedbeurs nog wel. LOL. :D
pi_97856002
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Of een half miljoen pakken koekjes. ;)
Hangt van de koekjes af. En waar je ze koopt. ;)
pi_97858979
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef PierreBetfair het volgende:
Bovendien heeft het ook te maken met de tijdelijke BTW verlaging op nieuwbouw, van 19 naar 6 procent
Huh?

Er geldt alleen een BTW verlaging op verbouwing van woningen van >2 jaar oud en dan ook alleen maar over de arbeid.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_97860345
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Vanuit de vastgoedbeurs nog wel. LOL. :D
Wat waren ze stil..... die makeleugenaartjes :D

Koning Kees _O_
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 21:52:23 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_97861238
quote:

[..]

Wat, 1 dag later? Dat is vervelend ja. 5 jaar later? Ja euh, daar kan ik niks aan veranderen en daar kan ik al helemaal niet van wakker liggen. Maar goed, het hangt natuurlijk af van je referentiekader. Als je elk dubbeltje moet omdraaien ben je ook geirriteerd als je buurman 10.000 euro minder heeft betaald, want boehoehoe hij wel en ik niet en dat is niet eerlijk! Die redenering ken ik van vroeger op het schoolplein, wist niet dat er nog steeds mensen zijn met die redenering als ze volwassen zijn.

Anders zou ik ook geirriteerd kunnen worden omdat huizen vroeger veel minder kostten, en de mensen die toen gekocht heben nu behoorlijk cashen omdat de prijzen van vroeger vandaag de dag niet meer gelden. Oh wacht eens.. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_97861710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat, 1 dag later? Dat is vervelend ja. 5 jaar later? Ja euh, daar kan ik niks aan veranderen en daar kan ik al helemaal niet van wakker liggen. Maar goed, het hangt natuurlijk af van je referentiekader. Als je elk dubbeltje moet omdraaien ben je ook geirriteerd als je buurman 10.000 euro minder heeft betaald, want boehoehoe hij wel en ik niet en dat is niet eerlijk! Die redenering ken ik van vroeger op het schoolplein, wist niet dat er nog steeds mensen zijn met die redenering als ze volwassen zijn.

Anders zou ik ook geirriteerd kunnen worden omdat huizen vroeger veel minder kostten, en de mensen die toen gekocht heben nu behoorlijk cashen omdat de prijzen van vroeger vandaag de dag niet meer gelden. Oh wacht eens.. :')
Je weet het leuk te brengen. Maar als jij een nieuwe auto koopt, en de volgende dag komt de overbuurman met precies dezelfde nieuwe auto aanzetten, die hij voor 3000 euro minder bij dezelfde dealer heeft weten af te troggelen, lach jij ook als een boer met kiespijn.

En 60k, da's andere koek. 60k is een zeilboot. Of een hele leuke nieuwe BMW X3 met extra's. Of een hele nieuwe inrichting met keuken (en deze keer eens niet van de Ikea). Of 60k, da's zo'n 3 jaar vrijheid. 3 jaar niet hoeven werken en kunnen doen waar je zin in hebt.
pi_97861807
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

De mensen die zo leven hebben ook geen leven als ze bv een tv kopen en dat model 4 maanden later in de aanbieding zien staan voor 50,- minder.
Bij een teevee en andere gebruiksartikelen weet je dat het zo werkt. Dat weet iedereen.

Maar de huizenprijzen, die kunnen alleen maar omhoog. Ook dat weet iedereen. Toch?
pi_97861931
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef bbwgirliegirl het volgende:

[..]

Je weet het leuk te brengen. Maar als jij een nieuwe auto koopt, en de volgende dag komt de overbuurman met precies dezelfde nieuwe auto aanzetten, die hij voor 3000 euro minder bij dezelfde dealer heeft weten af te troggelen, lach jij ook als een boer met kiespijn.

En 60k, da's andere koek. 60k is een zeilboot. Of een hele leuke nieuwe BMW X3 met extra's. Of een hele nieuwe inrichting met keuken (en deze keer eens niet van de Ikea). Of 60k, da's zo'n 3 jaar vrijheid. 3 jaar niet hoeven werken en kunnen doen waar je zin in hebt.
Voor CG is dat pocket money.... daar veegt hij dagelijks zijn reet mee af, heeft hij geleerd op de kleuterschool :)
Niet iedereen zit op gouden bergen en dat vergeet hij nog wel eens.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_97862681
Zo fuck zeg... je zou maar vorig jaar ingestapt zijn in het nationale piramidespelletje, en er nu achterkomen dat vergelijkbare woningen nu voor 60k minder over de toonbank gaan. Dan is het écht tijd voor een borrel!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:14:35 #47
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_97862740
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef bbwgirliegirl het volgende:

[..]

Je weet het leuk te brengen. Maar als jij een nieuwe auto koopt, en de volgende dag [...]
:')

Jij: blahblah 1 dag later blahblah
Coolguy: ja, één dag later is inderdaad kut, maar <argumenten>
Jij: ja, maar 1 dag later blahblah

|:(

Tja. Stel ik koop een huis. Eén dag later koopt mijn buurman hetzelfde huis voor 60k minder. Da's inderdaad kut, al was het alleen maar omdat ik kennelijk mijn huis aan mijn buurman heb verkocht. En voor 60k minder :')
Anyways, natuurlijk is niemand blij als hij een dag later hetzelfde huis had kunnen kopen voor 60k minder. Maar dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. Op kleine schaal (net die actie bij de super missen, waardoor je die biefstuk voor de helft had kunnen kopen, op wat grotere schaal (actie bij de MM missen, of bij de auto dealer) en op vrij grote schaal (actie van de bouwmaatschappij missen). Het leven is nu eenmaal zwaaaaar kut :P

Kunnen we een heel verhaal over houden, maar hoe vaak gebeurt dat nou? Dat je hetzelfde huis in zeer korte tijd voor tienduizenden euro's minder had kunnen kopen...
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:15:24 #48
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_97862804
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef bbwgirliegirl het volgende:
Zo fuck zeg... je zou maar vorig jaar ingestapt zijn in het nationale piramidespelletje, en er nu achterkomen dat vergelijkbare woningen nu voor 60k minder over de toonbank gaan. Dan is het écht tijd voor een borrel!
Wat heeft dat met piramidespellen te maken? Of beweer je dat alle koophuizen in een jaar tijd 60k+ goedkoper zijn geworden?
pi_97862926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef bbwgirliegirl het volgende:
Ach 60K verliezen. Kan gebeuren... Gewoon zorgen dat je het snel weer verdient en er is niets aan het handje.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_97862947
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef Whuzz het volgende:

[..]

:')

Jij: blahblah 1 dag later blahblah
Coolguy: ja, één dag later is inderdaad kut, maar <argumenten>
Jij: ja, maar 1 dag later blahblah

|:(

Tja. Stel ik koop een huis. Eén dag later koopt mijn buurman hetzelfde huis voor 60k minder. Da's inderdaad kut, al was het alleen maar omdat ik kennelijk mijn huis aan mijn buurman heb verkocht. En voor 60k minder :')
Anyways, natuurlijk is niemand blij als hij een dag later hetzelfde huis had kunnen kopen voor 60k minder. Maar dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. Op kleine schaal (net die actie bij de super missen, waardoor je die biefstuk voor de helft had kunnen kopen, op wat grotere schaal (actie bij de MM missen, of bij de auto dealer) en op vrij grote schaal (actie van de bouwmaatschappij missen). Het leven is nu eenmaal zwaaaaar kut :P

Kunnen we een heel verhaal over houden, maar hoe vaak gebeurt dat nou? Dat je hetzelfde huis in zeer korte tijd voor tienduizenden euro's minder had kunnen kopen...
Momenteel gebeurt dat met huizen heel erg vaak. 'Zeer korte tijd' is natuurlijk ook relatief. In de trage huizenmarkt zijn een paar jaar een 'zeer korte tijd'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')