SMD5050 RGB strips, 60 leds per meter. De prijzen zijn de afgelopen jaren flink gedaald. Maar naast de strips heb je ook goede voedingen nodig, een controller en de nodige buis, kabels, enz.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:55 schreef Basp1 het volgende:
Wat voor leds heb je eigenlijk preceis gebruikt, ik ben voor een dressoirkast met transparante gekleurde deurtjes ook wel eens op zoek geweest naar led strips maar toendertijd schrok ik nogal van de prijzen wat ik wou zou zomaar 400 a 500 euro kwijt zijn voor 3 a 4 meter aan strips en schakelmateriaal.
Ach mensen vergoelijken dat goeddeels. Dan zeggen ze, maar ik had tenminste keuze en jij wat over wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef Homey het volgende:
lol check dit http://www.jamboni.nl/
appartmentencomplex bijna uitverkocht, verkocht voor 260k, nu nog een paar over met fikse korting voor bijna 2 ton. leuk als je de buurman op de gang tegenkomt: he hoeveel heb jij eigenlijk betaalt voor je appartment (gniffel) hehe....
Ja, en dan? Shit happens. Als ik nu een vakantie boek moet ik daar prijs X voor betalen. Kan ook wachten, dan wordt die vakantie misschien als last minute aangeboden. Betaal ik er minder voor. Maar, als ik het hoe dan ook kan betalen, dan ga ik voor die 1e optie. Geen zin om te wachten en dan uiteindelijk misschien voor niks gewacht hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef Homey het volgende:
appartmentencomplex bijna uitverkocht, verkocht voor 260k, nu nog een paar over met fikse korting voor bijna 2 ton. leuk als je de buurman op de gang tegenkomt: he hoeveel heb jij eigenlijk betaalt voor je appartment (gniffel) hehe....
Overdrijven is ook een vak, er wordt gemiddeld 15% korting gegeven, ipv van de 30% die jij hier voorspiegeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef Homey het volgende:
Bovendien heeft het ook te maken met de tijdelijke BTW verlaging op nieuwbouw, van 19 naar 6 procentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, er wordt gemiddeld 15% korting gegeven, ipv van de 30% die jij hier voorspiegeld.
Ja, inderdaad, zo zijn mensen. Kijk maar naar CoolGuy in die post direct naar je.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ach mensen vergoelijken dat goeddeels. Dan zeggen ze, maar ik had tenminste keuze en jij wat over wasZoiets. Life is a bitch.
1992 stuurt net een telegram, of hij zijn grap terug mag. Hij wil hem ruilen tegen "James Brown is not what you leave in the toilet in the morning".quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef Censuur-152 het volgende:
http://www.bnr.nl/?servic(...)25320&audioId=125314
'Denial is geen rivier in Egypte'
Succes met het meefinancieren van een auto of boot in je hypotheekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, zo zijn mensen. Kijk maar naar CoolGuy in die post direct naar je.
Neehoor, het is heus niet erg dat je buurman 60k minder betaald heeft voor hetzelfde appartement als het jouwe. Want jij had tenminste nog zat keus!
60k, da's niks. Daar koop je nog geen auto of een boot voor, laat staan allebei!
Of een half miljoen pakken koekjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef bbwgirliegirl het volgende:
60k, da's niks. Daar koop je nog geen auto of een boot voor, laat staan allebei!
Vanuit de vastgoedbeurs nog wel. LOL.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef Censuur-152 het volgende:
http://www.bnr.nl/?servic(...)25320&audioId=125314
'Denial is geen rivier in Egypte'
Huh?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef PierreBetfair het volgende:
Bovendien heeft het ook te maken met de tijdelijke BTW verlaging op nieuwbouw, van 19 naar 6 procent
Wat waren ze stil..... die makeleugenaartjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Vanuit de vastgoedbeurs nog wel. LOL.
Wat, 1 dag later? Dat is vervelend ja. 5 jaar later? Ja euh, daar kan ik niks aan veranderen en daar kan ik al helemaal niet van wakker liggen. Maar goed, het hangt natuurlijk af van je referentiekader. Als je elk dubbeltje moet omdraaien ben je ook geirriteerd als je buurman 10.000 euro minder heeft betaald, want boehoehoe hij wel en ik niet en dat is niet eerlijk! Die redenering ken ik van vroeger op het schoolplein, wist niet dat er nog steeds mensen zijn met die redenering als ze volwassen zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, zo zijn mensen. Kijk maar naar CoolGuy in die post direct naar je.
Neehoor, het is heus niet erg dat je buurman 60k minder betaald heeft voor hetzelfde appartement als het jouwe. Want jij had tenminste nog zat keus!
Je weet het leuk te brengen. Maar als jij een nieuwe auto koopt, en de volgende dag komt de overbuurman met precies dezelfde nieuwe auto aanzetten, die hij voor 3000 euro minder bij dezelfde dealer heeft weten af te troggelen, lach jij ook als een boer met kiespijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat, 1 dag later? Dat is vervelend ja. 5 jaar later? Ja euh, daar kan ik niks aan veranderen en daar kan ik al helemaal niet van wakker liggen. Maar goed, het hangt natuurlijk af van je referentiekader. Als je elk dubbeltje moet omdraaien ben je ook geirriteerd als je buurman 10.000 euro minder heeft betaald, want boehoehoe hij wel en ik niet en dat is niet eerlijk! Die redenering ken ik van vroeger op het schoolplein, wist niet dat er nog steeds mensen zijn met die redenering als ze volwassen zijn.
Anders zou ik ook geirriteerd kunnen worden omdat huizen vroeger veel minder kostten, en de mensen die toen gekocht heben nu behoorlijk cashen omdat de prijzen van vroeger vandaag de dag niet meer gelden. Oh wacht eens..
Bij een teevee en andere gebruiksartikelen weet je dat het zo werkt. Dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
De mensen die zo leven hebben ook geen leven als ze bv een tv kopen en dat model 4 maanden later in de aanbieding zien staan voor 50,- minder.
Voor CG is dat pocket money.... daar veegt hij dagelijks zijn reet mee af, heeft hij geleerd op de kleuterschoolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Je weet het leuk te brengen. Maar als jij een nieuwe auto koopt, en de volgende dag komt de overbuurman met precies dezelfde nieuwe auto aanzetten, die hij voor 3000 euro minder bij dezelfde dealer heeft weten af te troggelen, lach jij ook als een boer met kiespijn.
En 60k, da's andere koek. 60k is een zeilboot. Of een hele leuke nieuwe BMW X3 met extra's. Of een hele nieuwe inrichting met keuken (en deze keer eens niet van de Ikea). Of 60k, da's zo'n 3 jaar vrijheid. 3 jaar niet hoeven werken en kunnen doen waar je zin in hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Je weet het leuk te brengen. Maar als jij een nieuwe auto koopt, en de volgende dag [...]
Wat heeft dat met piramidespellen te maken? Of beweer je dat alle koophuizen in een jaar tijd 60k+ goedkoper zijn geworden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef bbwgirliegirl het volgende:
Zo fuck zeg... je zou maar vorig jaar ingestapt zijn in het nationale piramidespelletje, en er nu achterkomen dat vergelijkbare woningen nu voor 60k minder over de toonbank gaan. Dan is het écht tijd voor een borrel!
Ach 60K verliezen. Kan gebeuren... Gewoon zorgen dat je het snel weer verdient en er is niets aan het handje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef bbwgirliegirl het volgende:
Zo fuck zeg... je zou maar vorig jaar ingestapt zijn in het nationale piramidespelletje, en er nu achterkomen dat vergelijkbare woningen nu voor 60k minder over de toonbank gaan. Dan is het écht tijd voor een borrel!
Momenteel gebeurt dat met huizen heel erg vaak. 'Zeer korte tijd' is natuurlijk ook relatief. In de trage huizenmarkt zijn een paar jaar een 'zeer korte tijd'.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij: blahblah 1 dag later blahblah
Coolguy: ja, één dag later is inderdaad kut, maar <argumenten>
Jij: ja, maar 1 dag later blahblah
Tja. Stel ik koop een huis. Eén dag later koopt mijn buurman hetzelfde huis voor 60k minder. Da's inderdaad kut, al was het alleen maar omdat ik kennelijk mijn huis aan mijn buurman heb verkocht. En voor 60k minder
Anyways, natuurlijk is niemand blij als hij een dag later hetzelfde huis had kunnen kopen voor 60k minder. Maar dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. Op kleine schaal (net die actie bij de super missen, waardoor je die biefstuk voor de helft had kunnen kopen, op wat grotere schaal (actie bij de MM missen, of bij de auto dealer) en op vrij grote schaal (actie van de bouwmaatschappij missen). Het leven is nu eenmaal zwaaaaar kut
Kunnen we een heel verhaal over houden, maar hoe vaak gebeurt dat nou? Dat je hetzelfde huis in zeer korte tijd voor tienduizenden euro's minder had kunnen kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |