Ja, want iedereen op fok heeft uiteraard een topbaan of is succesvol ondernemer, en schudt die 60k zomaar uit z'n mouw.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach 60K verliezen. Kan gebeuren... Gewoon zorgen dat je het snel weer verdient en er is niets aan het handje.
`quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Je weet het leuk te brengen. Maar als jij een nieuwe auto koopt, en de volgende dag komt de overbuurman met precies dezelfde nieuwe auto aanzetten, die hij voor 3000 euro minder bij dezelfde dealer heeft weten af te troggelen, lach jij ook als een boer met kiespijn.
En 60k, da's andere koek. 60k is een zeilboot. Of een hele leuke nieuwe BMW X3 met extra's. Of een hele nieuwe inrichting met keuken (en deze keer eens niet van de Ikea). Of 60k, da's zo'n 3 jaar vrijheid. 3 jaar niet hoeven werken en kunnen doen waar je zin in hebt.
Bron en cijfers? Of blaat je gewoon wat je uitkomt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Momenteel gebeurt dat met huizen heel erg vaak.
Net zo iedereen als dat iedereen 60K verloren heeft in een jaar tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:18 schreef bbwgirliegirl het volgende:
Ja, want iedereen op fok heeft uiteraard een topbaan of is succesvol ondernemer, en schudt die 60k zomaar uit z'n mouw.
Nee, natuurlijk niet, maar de mensen die aan de onderkant van de inkomensschaal zitten en dus geen topbaan hebben of succesvol ondernemer zijn zijn nou net die mensen die hier komen klagen dat het allemaal zo duur is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:18 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Ja, want iedereen op fok heeft uiteraard een topbaan of is succesvol ondernemer, en schudt die 60k zomaar uit z'n mouw.
Inderdaad. En niet iedereen kan ook een huis kopen en sommige mensen liggen wakker van het idee dat ze iets kopen dat minder waard wordt, terwijl anderen hun leven op orde hebben en gewoon lekker in huis huis wonen, zonder zich druk te maken of het meer of minder waard wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:18 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Anders besef je even dat jij het wiel niet hebt uitgevonden en wat jij roept al meerdere keren in de afgelopen 145 topics voorbij is gekomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even door. Dan snap je misschien ook waar die 60k vandaan komt.
Nee, het zou ook niet slim zijn om er wakker van te liggen. Maar het is natuurlijk wel kut. Want je hebt toch 60k weggegeven aan de één of andere inhalige projectontwikkelaar of babyboomert. 60k waar je hele leuke dingen mee had kunnen doen, is het niet nu, dan is het wel later.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Anders lees jij de afgelopen 140 topics even door, dan snap je ook dat er mensen zijn die er niet wakker van zouden liggen
LOLquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Anders besef je even dat jij het wiel niet hebt uitgevonden en wat jij roept al meerdere keren in de afgelopen 145 topics voorbij is gekomen.
Als jij de topics had doorgelezen had je gesnapt dat DS4 nou een van de personen in dit topic is voor wie geld nou net echt geen probleem is
Voor DS4 die miljoenen geleend heeft maakt die 60k helemaal niets uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Nee, het zou ook niet slim zijn om er wakker van te liggen. Maar het is natuurlijk wel kut. Want je hebt toch 60k weggegeven aan de één of andere inhalige projectontwikkelaar of babyboomert. 60k waar je hele leuke dingen mee had kunnen doen, is het niet nu, dan is het wel later.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Voor DS4 die miljoenen geleend heeft maakt die 60k helemaal niets uit
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat jij zelden de waarheid spreekt aangezien het een forum is?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:26 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
LOL
Hoe weet je dat? Omdat hij dat zelf zegt, hier op het forum?
Ik snap het prima. Wat denk jij precies dat ik niet snap?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef bbwgirliegirl het volgende:
Anders lees je het topic even door. Dan snap je misschien ook waar die 60k vandaan komt.
Nee, omdat hij bijvoorbeeld een dure porsche rijdt en een alleraardigst optrekje aan 't bouwen is, waar ie ook een grappig topicje over heeft lopen, wat ook al een keer in een van deze topics voorbij is gekomenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:26 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
LOL
Hoe weet je dat? Omdat hij dat zelf zegt, hier op het forum?
De rentestand is nu ook niet substantieel hoger dan pak hem beet 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Te kort door de bocht. Je weet toch niet de rentestand tegen de tijd dat jij maanden later die woning koopt?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, omdat hij bijvoorbeeld een dure porsche rijdt en een alleraardigst optrekje aan 't bouwen is, waar ie ook een grappig topicje over heeft lopen, wat ook al een keer in een van deze topics voorbij is gekomen
Dit is echt zo'n lulverhaal. Niet dat het kut is, maar jij gaat product X kopen. Daar heb je je zinnen op gezet. Je weet dat de prijs Y is. Daar ga je mee akkoord, want je hebt dat geld ervoor over, en je hebt dat geld ook. Dan lul je er misschien nog wat van af, maar goed, uiteindelijk tel je dat bedrag er voor neer. Dus ik heb er op dat moment iets leuks mee gedaan, namelijk iets dat ik wilde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Nee, het zou ook niet slim zijn om er wakker van te liggen. Maar het is natuurlijk wel kut. Want je hebt toch 60k weggegeven aan de één of andere inhalige projectontwikkelaar of babyboomert. 60k waar je hele leuke dingen mee had kunnen doen, is het niet nu, dan is het wel later.
Pfff, die Porsche was zeker 20% minder waard op het moment dat hij de sleutels kreeg (want sinds dan occasion) en dat optrekje van hem daalt harder in prijs dan hij het bouwen kan. Ik snap niet hoe hij nog kan slapen... hij hoort angstig en bevend in een hoekje te zitten, naast Xeno en zijn dikke maatje bbwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, omdat hij bijvoorbeeld een dure porsche rijdt en een alleraardigst optrekje aan 't bouwen is, waar ie ook een grappig topicje over heeft lopen, wat ook al een keer in een van deze topics voorbij is gekomen
.... je gelooft 't niet? Of wat is 't? Ja, heb ik. En jij niet. Jammer voor je johquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
Serieus, de naïviteit. En dat heeft dan een huis gekocht.
Ja maar ja, als je geconfronteerd wordt met mensen die het beter voor elkaar hebben dan jij dan kan dat natuurlijk niet zo zijn dat die persoon succesvoller is. Nee, want op een forum met duizenden leden zitten inderdaad geen leden die het beter voor elkaar hebben dan jij, dat bestaat nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pfff, die Porsche was zeker 20% minder waard op het moment dat hij de sleutels kreeg (want sinds dan occasion) en dat optrekje van hem daalt harder in prijs dan hij het bouwen kan. Ik snap niet hoe hij nog kan slapen... hij hoort angstig en bevend in een hoekje te zitten, naast Xeno en zijn dikke maatje bbw
Haha. Rente steeg in de 2 maanden nadat ik mijn hypotheek afsloot met 1,5%. En inderdaad, de mijne staat voor 15 jaar vast. Lekker hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef bbwgirliegirl het volgende:
[..]
De rentestand is nu ook niet substantieel hoger dan pak hem beet 2 jaar geleden.
Maar je bent echt een domme rukker als je werkelijk denkt dat de rentestand een paar maanden later enige rol van betekenis speelt. Tenzij je zo'n laffe wanker bent die het voor 20 of 30 jaar vastzet.
Niks grappenmaker. Deze maand loopt mijn rentevaste periode (2 jaar) af. En de rente die ik nu ga betalen is 0,4% lager dan die van 2 jaar geleden.quote:
Jij bent dus zo'n laffe rukker die z'n rente voor 20 jaar vastzet.quote:Ik heb in oktober 2010 mijn hypotheek vastgezet voor 20 jaar @ 4,35%
5 maanden later was dezelfde hypotheek 6,85% (Ja, 5 maanden...)
Nou ja, weet je wat t is. HIj vertelde dit verhaaltje eerst onder de ene nick. En nu begint ie helemaal overnieuw, weer met hetzelfde verhaaltjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ssssst, verpest het nouw nie
Ik zat te wachten tot ie een misspost maakte onder de verkeerde nick
Haha, laat me raden, 100% aflossingsvrij, volledig maximaal leenbedrag, startersflatje in een middelgrote stad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef bbwgirliegirl het volgende:
Deze maand loopt mijn rentevaste periode (2 jaar) af.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, laat me raden, 100% aflossingsvrij, volledig maximaal leenbedrag, startersflatje in een middelgrote stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |