Ontzettend handig. Als je op 15 tijdschriften een iPadabonnement hebt.quote:
Whehehehe. Te mooi dit!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Twitter integratie![]()
Ik ga even huilen, brb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze is best wel strak eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef n8n het volgende:
Nou weten we meteen wat Apple onder 'widgets' verstaat
[ afbeelding ]
Joh, alles waar die bijdehandjes hier niet direct zelf een toepassing voor hebben is gelijk een 'fail'.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Ontzettend handig. Als je op 15 tijdschriften een iPadabonnement hebt.
Kan je het ook uitzetten?quote:"We want to make it even easier for all our customers to use Twitter on all their iOS products.
Ik vind Twitter wel ok, maar snap niet wat Apple hier mee moet eigenlijk. Apps genoeg toch? En wat doe je als over 6 maanden de Twitter hype (voor zover het dat is...) voorbij is? Zit je met al die derrie in je OS....quote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef King_of_cubes het volgende:
Twitter integratie hoeft van mij niet zo, maar leuk voor de mensen die daar erg actief in zijn.
gelukkig is Apple wel zo slim om systemen modulair op te bouwenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
En wat doe je als over 6 maanden de Twitter hype (voor zover het dat is...) voorbij is? Zit je met al die derrie in je OS....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |