Inclusief strakke berekeningen en visuele weergaven van jullie ideeën.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef smegmanus het volgende:
Doe anders eens brainstormen vanavond? En dan laat eens horen hoe jullie over denken, OK?
Het gaat niet om het topic *zucht*.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het topic is al onzin genoeg toch?
Grafiekjes en frequentiepolygonenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inclusief strakke berekeningen en visuele weergaven van jullie ideeën.
Moet ik ook weer een foto van mijn bifi opsturen dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inclusief presentatie daarvan bij jou thuis.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
En pics van nakende zusjes gaarnequote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Opa z'n piemel is net zo groot als een bifi worstjequote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Moet ik ook weer een foto van mijn bifi opsturen dan?
Dat punt kunnen wel denk ik wel achterwege latenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Moet ik ook weer een foto van mijn bifi opsturen dan?
Hee, dat is best tof eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef ToT het volgende:
Mja mijn idee van "Radio 49" was dan ook bedoeld om het toch een referentie naar ONZ te geven.
Goede naam.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef ToT het volgende:
Mja mijn idee van "Radio 49" was dan ook bedoeld om het toch een referentie naar ONZ te geven.
Radio Fourtyninequote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef ToT het volgende:
En dit dusquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef ToT het volgende:
Nonsens radioquote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef ToT het volgende:
Ja alleen bekt "Radio 49" niet echt lekker voor in een jingle...
* Carooltje79 doet een dansje met ToTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |