quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:
maar je bent niet de enigste man hoor vanaafquote:
OMFG dat klinkt fout!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maar je bent niet de enigste man hoor vanaaf![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh nee? [X-Raydio] #44: Voor al je Hot and Steamy Love-songs! <3
Ja inderdaad. Moet je wel even op letten, kan leuke dingen opleveren als je hem per ongeluk aan laat staanquote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als hij oranje is dat hij actief is, en als hij grijs is, dat hij uit is?
Oh vandaar dat ik er geen last van heb!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat heb je als er een nieuwe reactie komt
Heb ik ook last van!
Gewoon even terug en op het 'op 1 pagina weergeven knopje' drukken
Enige*quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maar je bent niet de enigste man hoor vanaaf![]()
[..]
[..]
[..]
ohw jaa dat ookquote:
Hehehe ja want volgens Knetter fap ik tijdens de uitzending stiekem op fobo's he!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Moet je wel even op letten, kan leuke dingen opleveren als je hem per ongeluk aan laat staan
quote:
Kom jij een bakkie koffie scoren dan Stokkkiieeeeequote:
nee ik kom knetterhard klaar als iemand mij kwootquote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij orgasm't op 200 post per dag
.quote:Top 10 Topic-openers
1 Opa_vertelt - 8
2 Ajacied422 - 4
3 Samzz - 3
4 -Datdus- - 3
5 ToT - 3
6 humorduck28 - 2
7 Viro - 2
8 mr-green - 2
9 Melting - 2
10 Carooltje79 - 1
Graaaaaaaag zelfsquote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kom jij een bakkie koffie scoren dan Stokkkiieeeee![]()
Wat ben je 12?quote:
En ik kom uitermate hard klaar als iemand mij quote en zo iets neerzetquote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ik kom knetterhard klaar als iemand mij kwootthx for that
MUZ graag zelfsquote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef smegmanus het volgende:
Hey ho hey ho. Deze reeks staat nog in ONZ enzo.
Echter zie ik niet helemaal weer in waarom hij niet beter in MUZ zou kunnen staan?
Hij mag best in ONZ maar dan moet wel duidelijk zijn wat deze reeks in ONZ te zoeken heeft.
Snap-e-vous?
Gezelligquote:
Zie jij inhoudelijke berichten?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef smegmanus het volgende:
Echter zie ik niet helemaal weer in waarom hij niet beter in MUZ zou kunnen staan?
Hij mag best in ONZ maar dan moet wel duidelijk zijn wat deze reeks in ONZ te zoeken heeft.
Snap-e-vous?
Mee eens. Ik zou dan ook graag een naam voor de zender zien wat met ONZ te maken heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef smegmanus het volgende:
Snap-e-vous?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |