Dat is heel mooi.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef skunkasaur het volgende:
Zekers, AH hier bijna tegenover, Jumbo op vijf minuten lopen.
Snap ik... Ik zoek een fiets die ik 1 keer per week voor een ritje van 5 minuten zal gebruiken. Voor de rest zal 'ie op een station staan (wachten tot 'ie gejat wordt).quote:Fiets is niet helemaal 100%, hè? Ff dat je het weet.
Het dichtstbijzijnde metrostation in Groningen is volgens mij de Amsterdam Arena.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef RGS18 het volgende:
Of.. Je gaat naar het dichtsbijzijnde metrostation en vraagt of Mohammed een fiest voor je steelt. Kost je een pakje marlboro, maar dan heb je wel een fiets naar keuze.
Nee, Gaasperplas.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:26 schreef Pagan het volgende:
Het dichtstbijzijnde metrostation in Groningen is volgens mij de Amsterdam Arena.
Zie PM.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef skunkasaur het volgende:
Tja... nog steeds niets gehoord van de treinspotter.
Verkoop maar hoor als je reeds een andere koper hebt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:59 schreef skunkasaur het volgende:
Ohja, die had ik gelezen. Ik was toen zelf nogal afgeleid, sorry.
Wil je hem nog? Dat ding staat er maar. Ik heb ook een andere geïnteresseerde, dus wie het eerst komt het eerst maalt, denk ik.
Nieuwe soort trein gespot in Nederland???quote:Op maandag 20 juni 2011 13:59 schreef skunkasaur het volgende:
Hahaha, nee joh
Jij kunt toch niets helpen aan wat er gebeurde?
Dat klopt helemaal. Maar vind het zo sneu als je voor niets zat te wachten.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:59 schreef skunkasaur het volgende:
Hahaha, nee joh
Jij kunt toch niets helpen aan wat er gebeurde?
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. Maar vind het zo sneu dat je voor niets zat te wachten.
Wat lief.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef skunkasaur het volgende:
Ja, wel
Ik had zelfs een briefje op de deur geplakt voor je toen ik uiteindelijk wegging om 22:15.
Fantastisch dat je mij deze kans nog gunt. Ik ben woensdag weer in Groningen. Schikt jou dat?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:32 schreef skunkasaur het volgende:
Weet je als je deze week nog in Groningen bent kun je 'm komen oppikken, anders gaat ie dit weekend naar de andere gegadigde. Hoe is dat?
Ohw, lol. Ik zat op jouw reactie te wachten, maar je had al gereageerd. Mijn My Active Topics is veel te vol.quote:
Rond 19.30u goed?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:08 schreef skunkasaur het volgende:
Check! Wel 's avonds, en dus voor tienen want dan is de Jumbo nog open
Pas wel op dat ze fietsen van het station verwijderen na een x aantal dagen, af en toe even de stickers van de milieudienst erafhalen anders nemen ze hem mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Fietst prima! Heeft nu een plekje op het station voor incidenteel gebruik.
Okequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:31 schreef skunkasaur het volgende:
Hallo moderators. Een of ander lekker ding had vandaag mijn fiets opgehaald. Heel gek, geen idee wie want hij had geen petje opDus dit topic mag dicht!
Hoop dat 'ie je bevalt Socios!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |