Oke logischquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ik gok van nee, als ik eind juli nog niet op kan, moet ik sowieso een maand wachten ivm vakantie etc. en dan wil ik daarna ook nog eerst een motor ergens weten op de kop te tikken (de gsx-r van vriendlief lijkt me niet helemaal geschikt voor mij, al zit ie wel lekker) en daar een beetje meer bekend mee raken voordat ik lange ritten ga maken
Dankje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:50 schreef Tankiej het volgende:
Succes morgen![]()
En inderdaad, sommige vragen zijn echt heel raar
Waar je vooral op moet letten is, vragen als bijv. 'Mag je hier inhalen?'. Vaak is er dan wel een onderbroken streep en mag het in dat opzicht, maar dan rijd de motor dicht achter zijn/haar voorganger en kan je niks zien. Dan moet je nee antwoorden want het is gevaarlijk
Netjes man! En dit was je AVD? dus je gaat nu voor een motor kijken of wat zijn je plannen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:30 schreef mark_dabomb het volgende:
GeslaagdSupergoede rit gehad en geen enkele opmerking van de examinator. bedankt iedereen en ik probeer natuurlijk ook bij de newbie rit te zijn!
Gefeliquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:30 schreef mark_dabomb het volgende:
GeslaagdSupergoede rit gehad en geen enkele opmerking van de examinator. bedankt iedereen en ik probeer natuurlijk ook bij de newbie rit te zijn!
Kijk mooiquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef mark_dabomb het volgende:
was idd AVD. Heb een Kawasaki GPZ 900 R op de oprit staan die al een maand staat te verstoffen. Die gaan we dus maar is goed uitlaten binnenkort!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:30 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik heb ook nog 2 lesjes en dan afrijden, maar dan een halve maand later. 30e pasquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Ik heb nog twee lesjes, de 15e mag ik afrijden.
Ahh tuurlijk, als ik er weer een keertje ben zal ik je wel even contacten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Zal ik doen ReneIs er al enige indicatie wanneer de rit gehouden zal worden?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oke logischIk houd iedereen wel even op de hoogte, maar als ik het een beetje zo inschat is iedereen redelijk in de laatste fase van het lessen, dus zou het leuker zijn als we nog even wachten tot na de zomer. En eventueel daarvoor al met een kleiner clubje als daar animo voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |