quote:
Sorry ik verveel me ik pas het wel weer aan. Het spijt me voor de leed die ik veroorzaakt heb.quote:
Oh het was steunen. Niet verwennen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Aawh Etsoe! Je redt t wel, ze zullen je hier wel steunen mang
17-01 twee priemgetallen. Jammer dat je geboortejaar geen priemgetal is.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
17 januari, de dag dat ik geboren ben.
quote:
Ja, faalhaas die ik ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
17-01 twee priemgetallen. Jammer dat je geboortejaar geen priemgetal is.
Ik klaag je aan voor laster en smaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik verveel me ik pas het wel weer aan. Het spijt me voor de leed die ik veroorzaakt heb.
Daar kun je in principe niets aan doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Held.
[..]
Ja, faalhaas die ik ben.
jammerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh het was steunen. Niet verwennen.
Helaas Samuel, je hebt geen prijs gewonnen.
Jawel; geboren worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar kun je in principe niets aan doen.
Je pijn weghalen?quote:
-geeft aandacht-quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
...............................................................................................................
Kan je alleen door me te verwennen. Maar dat is, helaas, niet mogelijk ivm het hebben van een platonische relatie.quote:
Met Dastan ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je alleen door me te verwennen. Maar dat is, helaas, niet mogelijk ivm het hebben van een platonische relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |