quote:
Op dinsdag 7 juni 2011 09:36 schreef mefke79 het volgende:[..]
weet je, ik heb geen eens meer zin om hier op te reageren. Ik weet mijn plaats meer. Echt, zelfs na jaren is het kennelijk niet goed genoeg, prima, de groeten dan.
Succes allemaal en wie weet tot ooit ofzo.
Als jij het zo op wil vatten, prima, maar als ik gisteren dit lees:
quote:
Op maandag 6 juni 2011 17:00 schreef Juud79 het volgende:Ik voel ook vingers en nageltjes, al heel lang, een rotgevoel, ze kan ook prikken in mijn blaas....dan ben je net geweest en heb je het idee dat je alweer moet.
Nog geen mupke onderweg hier hoor, wel even langs wat winkels geweest, nu alweer een poosje terug. Het zeurt en rommelt en ik voel mijn rug ook wat, maar het zet niet door.
Zo maar even wat eten en daarna op een krukje een poos onder de douche gaan zitten.
Dan ga ik maar op de bank iets leuks kijken en als er niets gebeurd op tijd naar bed.
Dit wachten is echt super stom, veel vervelender dan de afgelopen 2 wachtweken.
Geen idee of ik het al had gezegd, maar als het niets doet moet ik donderdag ochtend terugkomen.
quote:
Op maandag 6 juni 2011 17:04 schreef mefke79 het volgende:Jemig Juud, donderdag pas! Dan mag je toch echt gaan hopen op of doorzetten of echt afzwakken, want wat je nu voelt, trek je niet tot donderdag. Of, wil je niet trekken tot donderdag. Dan begin je uitgeput aan je bevalling en daar word je niet vrolijk van. Dus als het zo blijft zou ik effe wat eerder bellen.
Dan denk ik 'hoe weet jij nou 'wat ze nu voelt' en of ze dat wel of niet tot donderdag nog trekt?
Ik lees van Juud gewoon een heel rustig verslag van hoe het nu gaat, zonder dat ze zich daar zorgen over lijkt te maken of het al heel erg vreselijk onhoudbaar vindt (of ik moet dan echt niet goed lezen) en jij trekt daar allemaal, in mijn ogen, voorbarige conclusies over.
Je had het even later nota bene al over de mogelijkheid om een nachtje in het ziekenhuis te gaan slapen met wat medicatie.

Jammer dat je meteen op de hoogste kast gaat zitten bij een klein tegengeluidje.
Dat je je nu terugtrekt heb je denk ik eerder jezelf dan een ander mee, maar dat moet je zelf weten.