SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog gelijk ook nogquote:
Een voetbal veld groot huis vindenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef PierreTT het volgende:
Hoe ga je in godsnaam Fifa met Kinect doen
En dan schreeuwen naar je teammatesquote:
Dit dusquote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef Bozz187 het volgende:
Hell no dat ik tegen me xbox ga lopen lullen
ook alquote:Op maandag 6 juni 2011 19:10 schreef SoldMayor het volgende:
Wordt de stream die ik bekijk via black ops gestreamd ofzo??????????
LAG als een dolle
Scheelt echt heel veel!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html
Mooie binnenkomer!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kinect 88 euro bij de MM deze week.
CAPS!!! wel leuk trouwensquote:
daar moet je van houdenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef KneusTeun het volgende:
Die geforceerde plezier bij die kinderen
Neger?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Xblister het volgende:
Ik gooi die xbox echt nog een x uit het raam, die graphics van al die spellen zijn echt om te huilen
FM4 zag er erg goed uit vond ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Xblister het volgende:
Ik gooi die xbox echt nog een x uit het raam, die graphics van al die spellen zijn echt om te huilen
Dat wel, maar ik wil wel eens wat meer zien van FM4... in-game race, wat info over de tracks/gamemodes.. allesssss!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
FM4 zag er erg goed uit vond ik.
Ik denk dat het probleem nu gewoon opslag op het DVD medium is
Ja was leuk halo1 remake dan. mw3 en bf3 ga ik wel op pc spelenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja was leuk halo1 remake dan. mw3 en bf3 ga ik wel op pc spelen
Naja, Ze kunnen het er zogenaamd mooi uit laten zien, maar als je goed oplet is het echt crappy. sommige spellen hebben gewoon dikke framedrops als het iets te druk word. (denk aan een napals bij BO)quote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
FM4 zag er erg goed uit vond ik.
Ik denk dat het probleem nu gewoon opslag op het DVD medium is
Stiekem ben ik een graphics hoerquote:
Daarom speel ik nu veel multi titels op PS3quote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef Xblister het volgende:
[..]
Naja, Ze kunnen het er zogenaamd mooi uit laten zien, maar als je goed oplet is het echt crappy. sommige spellen hebben gewoon dikke framedrops als het iets te druk word. (denk aan een napals bij BO)
Ze hadden gewoon allang die nieuwe xbox moeten droppen
Is inderdaad een optie, maar ook de PS3 kan niet op tegen het geweld van een goede pcquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom speel ik nu veel multi titels op PS3
Ik ook.quote:
Klopt, maar ik heb geen PC dus dan houd het op.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Is inderdaad een optie, maar ook de PS3 kan niet op tegen het geweld van een goede pc
Dirt 3 is idd goed te doen ja. Ik wou eerst ook wachten, maar kon mezelf niet inhouden met bf3 in mn achterhoofd. tot xbox720 ben ik naar de pc verhuist.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar kga geen pc kopen.
wacht wel op xbox 3
En heb nu dirt 3 en dat ziet er beswel goed uit nog
Xbox is gewoon op, nu pushen ze die kinect shit door je strot om nog zoveel mogenlijk van die meuk te verkopen, zodat ze reserves hebben voor de nieuwe xbox. Zijn een paar slimme mensen daar bij Microsoftquote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb geen PC dus dan houd het op.
Moet wel zeggen dat je schrikt van FFXIII op xbox vs PS3!!!!!
Dat doen ze overal.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
Xbox is gewoon op, nu pushen ze die kinect shit door je strot om nog zoveel mogenlijk van die meuk te verkopen, zodat ze reserves hebben voor de nieuwe xbox. Zijn een paar slimme mensen daar bij Microsoft
Nee kan je ze ook niet kwalijk nemen, strategisch een slimme zet. al die mensen die nu een xbox gaan kopen die dat anders nooit hadden gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat doen ze overal.
Kun je ze niet kwalijk nemen, maar je hebt 100% gelijk er moet gewoon iets nieuws komen bij MS
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef Bozz187 het volgende:
haha oneerlijk chinesen lijken allemaal op mekaar
Staat ook 100000watt lampen op ze bakkes waarschijnlijk! of hij is stoned als een palingquote:
u gay?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen.
Maar dit is nog wel best nice door kinect.
Zeker lastig, dan moet je m wel eerst terug vragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Bozz187 het volgende:
wordt lastig om me motor te scannen, op me slaapkamer
Nu met dat scannen nog leuker!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
I can't wait to see what you come up with! Ik weet het! piemols en kutjes
morgen ga ik nieuwe ophalenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeker lastig, dan moet je m wel eerst terug vragen.
haha haar kop plakken op een blaas popquote:Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
Dat ga ik een foto van jessica alba scannen.![]()
kijken wat er dan gebeurd.
http://uk.ign.com/events/e3/2011/live-videoquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Iemand een linkje? Ik zit me echt kapot te lachen hier om wat jullie allemaal typen.
Mooi kabouter.quote:
Hier nog geen eens gestart.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
De stream loopt hier constant als een zonnetje!
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
beeld kwaliteit te laag om te oordelen
Same here, ook nog goede kwaliteit..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
De stream loopt hier constant als een zonnetje!
Halo 4quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
Halo combat evolved HD en FM4 zijn de 2 mooiste titels..
Reach heeft mij zo teleurgesteld dat ik er niks meer van verwacht, halo1 blijft voor mij de meest gespeelde game ooit!quote:
Reach is de beste halo imo .. periodquote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Reach heeft mij zo teleurgesteld dat ik er niks meer van verwacht, halo1 blijft voor mij de meest gespeelde game ooit!
Zo vaak spelen dat je in een middagje de single player door knalde en kon dromen hoe het moest.
Vond je Dance Central ook niks?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef Rossdale het volgende:
Alleen die game van Crytek, Forza 4 en ME3 zagen er goed uit, voor de rest niets maar dan ook echt niets boeiends...
Nee ook gears 3 en mw3 niet nee
Dansen zal je kreng.quote:
74U is echt niet over powered maar gewoon de beste SMG. Dit heb je in iedere CODquote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Net even die MW3 shit zitten kijken. Er is dus echt niks, maar dan ook echt NIKS vernieuwd. Precies zoals verwacht.Of wacht, ze hebben de AK-74U erin gestopt, maar daar wordt ik ook niet bijster vrolijk van.
Dan moeten ze wel de UMP eruit halen of flink nerven, want als ze de 74U nog sterker zouden maken dan de UMP in MW2, kan je net zo goed alle assault rifles weggooien want die gebruikt dan toch niemand meer.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
74U is echt niet over powered maar gewoon de beste SMG. Dit heb je in iedere COD
Ach je zal het altijd houden in MW2 had je gewoon alleen wat meer opties voor wapens die je kon gebruiken. In BO zijn dingen als de Uzi, PM63 en de kiparis gewoon totale kut wapens.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel de UMP eruit halen of flink nerven, want als ze de 74U nog sterker zouden maken dan de UMP in MW2, kan je net zo goed alle assault rifles weggooien want die gebruikt dan toch niemand meer.
Daarom dual wield skorpion.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach je zal het altijd houden in MW2 had je gewoon alleen wat meer opties voor wapens die je kon gebruiken. In BO zijn dingen als de Uzi, PM63 en de kiparis gewoon totale kut wapens.
Sowieso.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Mass Effect 3Godver, wat heb ik daar zin in.
Sowieso lesbische neuqseks tussen Shepard en een Asari of Miranda.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Lekker zijn?quote:
Ik was even aan het trollen in dat PS3 topic. Altijd leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:05 schreef tliciouz het volgende:
Lol, zit net dit topic door te lezen Rare fobieën je komt er echt de gekste dingen tegen.Mensen met een kaas fobie. Als er iets lekker is.
Ach, moet je niels maar eens opzoekenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=maurice
Lees en leer.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=timquote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=maurice
Lees en leer.
quote:alexander 2216 up, 463 down
buy alexander mugs, tshirts and magnets
The name for a true gentleman
Wow, your boyfriend sure is an alexander!
quote:Alexander 1112 up, 130 down
buy alexander mugs, tshirts and magnets
Usually a very very very goodlooking straight gentleman that has great taste in women. He has a crazy side to him but only shows it infront of true friends. Has great style, is hilarious, amazing, caring, sweet and will make you smile. You will always have a good time with an Alexander, so if you got a friend named Alexander count yourself one of the luckiest people in the world!
Niels 121 up, 39 downquote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, moet je niels maar eens opzoeken
Autist:quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tim
klopt geen hol van
quote:Tim 1888 up, 692 down
buy tim mugs, tshirts and magnets
A pretty cool guy who likes to talk and joke a lot if you're his friend but is pretty quiet if he doesn't know you.
You think you're funny? Try talking to Tim without laughing.
Alle kenserborsen.quote:
Ja die kerel is wel redelijk briljant maar dat je zo diep zinkt voor iemand die wat filmpjes post op youtube gaat te ver.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Alle kenserborsen.Het is triest gesteld met de wereld.
Weet je wat ik daar zie? Een gun met recoil die voorheen geen recoil had (m4a1).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-call-of/714784
13 minutes of MW3
Vita wat de klok sloeg. Aangezien het apparaat me weinig boeit, heb ik weinig gemist geloof ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:52 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html
Als het goed is komt hier de sony conference zo.
Headtracking bij Forza 4! Voor de rest niets boeiendsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:01 schreef Bozz187 het volgende:
Maar ik moet wel zeggen, die kinect dingetjes zagen er wel goed uit gister, beetje jammer dat het bij zo weinig games werkt
beetje jammer dat je beeldscherm niet mee draait. En dat je dus geen flikker zietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Headtracking bij Forza 4! Voor de rest niets boeiends
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
beetje jammer dat je beeldscherm niet mee draait. En dat je dus geen flikker ziet
Je moet ook niet over je schouder heenkijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
beetje jammer dat je beeldscherm niet mee draait. En dat je dus geen flikker ziet
Compleet omdraaienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet ook niet over je schouder heenkijken
Bij assassin's creed zou het wel echt zwaar vet zijn, dat je een nepzwaard erbij krijgt en dat je zelf die skills kan oefenen.quote:
En dan alles in je kamer slopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Bij assassin's creed zou het wel echt zwaar vet zijn, dat je een nepzwaard erbij krijgt en dat je zelf die skills kan oefenen.
Wel even ruimte maken van te voren.quote:
Dat heb je niet in een 2x3 ruimte.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:29 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wel even ruimte maken van te voren.
Ik heb de ruimte, maar dan wil ik nog niet voor mijn tv staan te springenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:29 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wel even ruimte maken van te voren.
nepzwaard gewoon met een echt rond zwaaienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Bij assassin's creed zou het wel echt zwaar vet zijn, dat je een nepzwaard erbij krijgt en dat je zelf die skills kan oefenen.
die gevangenissen worden ook steeds groterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat heb je niet in een 2x3 ruimte.
Dit is gewoon MW2:2, alleen wat betere graphics but thts it.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-call-of/714784
13 minutes of MW3
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die gevangenissen worden ook steeds groter
Jep, ik vond de gameplay ook echt totaaal niet boeiend. Terwijl ik bij BF3 wel echt met grote ogen zat te kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit is gewoon MW2:2, alleen wat betere graphics but thts it.
Met grote ogen naar een tank kijken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, ik vond de gameplay ook echt totaaal niet boeiend. Terwijl ik bij BF3 wel echt met grote ogen zat te kijken
Dan moet je die 10 min gameplay trailer eens kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met grote ogen naar een tank kijken?
Hoopte op wat betere gameplay.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je die 10 min gameplay trailer eens kijken
En toch gaan jullie 'm uiteindelijk allemaal wel kopen.quote:
Forza 4 ziet er ook erg geil uit, gaat veel gamen worden die tijd met BF3 MW3 en Forzaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach ik ga die multiplayer toch wel genoeg spelen uiteindelijk
Race spellen vind ik toch wel zo ontzettend saai. Alleen zoiets als Burnout kan ik spelen met wat maten op de bank en wat bier erbijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Forza 4 ziet er ook erg geil uit, gaat veel gamen worden die tijd met BF3 MW3 en Forza
Ik normaal ook maar Forza trekt me al een lange tijd en nu ik deze trailer heb gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Race spellen vind ik toch wel zo ontzettend saai. Alleen zoiets als Burnout kan ik spelen met wat maten op de bank en wat bier erbij
Heb Forza 2 volgens mij hier nog ergens liggen misschien 4% ofzo uitgespeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik normaal ook maar Forza trekt me al een lange tijd en nu ik deze trailer heb gezien
Forza 3, ook meer dan 600 uur inzittenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb Forza 2 volgens mij hier nog ergens liggen misschien 4% ofzo uitgespeeld
En daarna my ophalen om hem in te ryden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:28 schreef Bozz187 het volgende:
Ross succes ook al zeg ik dit wss te laat.
En ik ga zo meteen me nieuwe motor ophalen
Wat fout dit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En daarna my ophalen om hem in te ryden?
hehe u aint the only onequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wat fout dit.
A dirty mind is a joy forever.
Ach als het zo makkelijk is waarom hebben de meeste spelers dan niet zulke stats. Niet dat COD moeilijk is ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:51 schreef dreamzk het volgende:
Blazzar en ik net met Fearcrads gespeeld, kende die hele dude niet en wat hij doet kan elke retard bij Domination. Spawnrapen met een spas
Omdat het lijkt alsof meer dan de helft van de spelers waar je mee speelt een lobotomie hebben gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach als het zo makkelijk is waarom hebben de meeste spelers dan niet zulke stats. Niet dat COD moeilijk is ofzo
Shittt, die was epic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |