Headtracking bij Forza 4! Voor de rest niets boeiendsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:01 schreef Bozz187 het volgende:
Maar ik moet wel zeggen, die kinect dingetjes zagen er wel goed uit gister, beetje jammer dat het bij zo weinig games werkt
beetje jammer dat je beeldscherm niet mee draait. En dat je dus geen flikker zietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Headtracking bij Forza 4! Voor de rest niets boeiends
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
beetje jammer dat je beeldscherm niet mee draait. En dat je dus geen flikker ziet
Je moet ook niet over je schouder heenkijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
beetje jammer dat je beeldscherm niet mee draait. En dat je dus geen flikker ziet
Compleet omdraaienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet ook niet over je schouder heenkijken
Bij assassin's creed zou het wel echt zwaar vet zijn, dat je een nepzwaard erbij krijgt en dat je zelf die skills kan oefenen.quote:
En dan alles in je kamer slopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Bij assassin's creed zou het wel echt zwaar vet zijn, dat je een nepzwaard erbij krijgt en dat je zelf die skills kan oefenen.
Wel even ruimte maken van te voren.quote:
Dat heb je niet in een 2x3 ruimte.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:29 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wel even ruimte maken van te voren.
Ik heb de ruimte, maar dan wil ik nog niet voor mijn tv staan te springenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:29 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wel even ruimte maken van te voren.
nepzwaard gewoon met een echt rond zwaaienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Bij assassin's creed zou het wel echt zwaar vet zijn, dat je een nepzwaard erbij krijgt en dat je zelf die skills kan oefenen.
die gevangenissen worden ook steeds groterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat heb je niet in een 2x3 ruimte.
Dit is gewoon MW2:2, alleen wat betere graphics but thts it.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-call-of/714784
13 minutes of MW3
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die gevangenissen worden ook steeds groter
Jep, ik vond de gameplay ook echt totaaal niet boeiend. Terwijl ik bij BF3 wel echt met grote ogen zat te kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit is gewoon MW2:2, alleen wat betere graphics but thts it.
Met grote ogen naar een tank kijken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, ik vond de gameplay ook echt totaaal niet boeiend. Terwijl ik bij BF3 wel echt met grote ogen zat te kijken
Dan moet je die 10 min gameplay trailer eens kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met grote ogen naar een tank kijken?
Hoopte op wat betere gameplay.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je die 10 min gameplay trailer eens kijken
En toch gaan jullie 'm uiteindelijk allemaal wel kopen.quote:
Forza 4 ziet er ook erg geil uit, gaat veel gamen worden die tijd met BF3 MW3 en Forzaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach ik ga die multiplayer toch wel genoeg spelen uiteindelijk
Race spellen vind ik toch wel zo ontzettend saai. Alleen zoiets als Burnout kan ik spelen met wat maten op de bank en wat bier erbijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Forza 4 ziet er ook erg geil uit, gaat veel gamen worden die tijd met BF3 MW3 en Forza
Ik normaal ook maar Forza trekt me al een lange tijd en nu ik deze trailer heb gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Race spellen vind ik toch wel zo ontzettend saai. Alleen zoiets als Burnout kan ik spelen met wat maten op de bank en wat bier erbij
Heb Forza 2 volgens mij hier nog ergens liggen misschien 4% ofzo uitgespeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik normaal ook maar Forza trekt me al een lange tijd en nu ik deze trailer heb gezien
Forza 3, ook meer dan 600 uur inzittenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb Forza 2 volgens mij hier nog ergens liggen misschien 4% ofzo uitgespeeld
En daarna my ophalen om hem in te ryden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:28 schreef Bozz187 het volgende:
Ross succes ook al zeg ik dit wss te laat.
En ik ga zo meteen me nieuwe motor ophalen
Wat fout dit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En daarna my ophalen om hem in te ryden?
hehe u aint the only onequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wat fout dit.
A dirty mind is a joy forever.
Ach als het zo makkelijk is waarom hebben de meeste spelers dan niet zulke stats. Niet dat COD moeilijk is ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:51 schreef dreamzk het volgende:
Blazzar en ik net met Fearcrads gespeeld, kende die hele dude niet en wat hij doet kan elke retard bij Domination. Spawnrapen met een spas
Omdat het lijkt alsof meer dan de helft van de spelers waar je mee speelt een lobotomie hebben gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach als het zo makkelijk is waarom hebben de meeste spelers dan niet zulke stats. Niet dat COD moeilijk is ofzo
Shittt, die was epic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |