Alles wat buiten de randstad zit woont bij elkaar in de buurt, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wonen jullie zo dicht bij elkaar allemaal?
Jij was nog nooit bij de orgies geweest toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
heb vanmiddag 3 uur in de trein gezeten om hier te komenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Idd vandaag ff niet. Net opa al in zn kont willen neuken dus dan kan mietje er ook nog wel bij.quote:
Ja ik dacht al dat we iemand misten!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jij was nog nooit bij de orgies geweest toch?
Is dit wel een goed moment om in te schakelenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Carool is nat2 meisjes laten schrikken en haar jochie zit onder het 'spul'
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd vandaag ff niet. Net opa al in zn kont willen neuken dus dan kan mietje er ook nog wel bij.
Ik denk dat ik pasquote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jij was nog nooit bij de orgies geweest toch?
Ah, didn't know thatquote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb vanmiddag 3 uur in de trein gezeten om hier te komendus uhm nee
Is jouw opa dan een beetje een lekker ding?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd vandaag ff niet. Net opa al in zn kont willen neuken dus dan kan mietje er ook nog wel bij.
Mja ik woon in de rampstad.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles wat buiten de randstad zit woont bij elkaar in de buurt, dat weet je toch wel?
zucht, just us girls danquote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dit wel een goed moment om in te schakelen
Probeer deze eens:quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dit wel een goed moment om in te schakelen
van? bomen, haaien, guppy's, kamelen, koeien?quote:
Hij durft echt niet hequote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van? bomen, haaien, guppy's, kamelen, koeien?
quote:just us girls dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |