ik heb nog nooit trol gezegt.quote:
Dankje bro!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef Antilurker het volgende:
Ik weet het niet TS!
Haters gonna hate, gewoon blijven dragen.
quote:
Wat is er mis mee dan, ik vind het wel wat hebben van die boots tot over je kniequote:Op maandag 6 juni 2011 18:08 schreef coban het volgende:
Omg hahhahhhahahaha jongens met uggsss hahahahaha.
Kvind meisjes met uggs ook erg hoor, jongens wel stapje erger uiteraard...quote:Op maandag 6 juni 2011 18:08 schreef coban het volgende:
Omg hahhahhhahahaha jongens met uggsss hahahahaha.
Ze lachten jou ook uit, dat zo een lekkere milf met zo een kind rondlooptquote:Op maandag 6 juni 2011 18:08 schreef The.Soap het volgende:
[..]
Waag het niet zo over mijn moeder te praten ja!
Over je knie? Ok. Hahah, doe gewoon wat je niet laten kan, maar dat gegiechel gaat dus echt niet ophouden.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:09 schreef The.Soap het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan, ik vind het wel wat hebben van die boots tot over je knie
nee van fc zwollequote:Op maandag 6 juni 2011 18:12 schreef The.Soap het volgende:
[..]
kom niet biggie dan kakkerlak,
dat plaatje is van feyenoord toch ?
Ow gelukkig, ik was al bang dat je voor ajax wasquote:
Cowboys hadden ook laarzen aan en die boys deden al die smatjes (zowel jailbait als cougars) zwijmelen hoor. Waargebeurd!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef coban het volgende:
[..]
Over je knie? Ok. Hahah, doe gewoon wat je niet laten kan, maar dat gegiechel gaat dus echt niet ophouden.
Je liegt ik heb seizoenskaart van almere city, abc-side/harde kern jeweets, en die moesten laatst tegen zwolle.quote:
Jaa klopttt.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef The.Soap het volgende:
[..]
Cowboys hadden ook laarzen aan en die boys deden al die smatjes (zowel jailbait als cougars) zwijmelen hoor. Waargebeurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |