En als hij het morgen niet red is het excuus zeker dat hij het liet lopen........quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat hij niet wil, heel simpel. Dat gezeik van iedereen omdat Gesink één koers in zijn leven eens niet voluit gaat. Hij zou dit veel vaker moeten doen, wat meer kwaliteitspieken inlassen. We gaan morgen en overmorgen zien hoe hij ervoor staat als hij echt gaat testen.
Je kan wel zien of hij het laat lopen of niet,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En als hij het morgen niet red is het excuus zeker dat hij het liet lopen........
Ja, ik hoop wel dat hij écht gaat testen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En als hij het morgen niet red is het excuus zeker dat hij het liet lopen........
Bron: nu.nlquote:Robert Gesink kon de favorieten niet volgen.
Ik wil net zeggen. Er is wel een verschil tussen laten lopen of echt niet kunnen volgen. Als je echt niet kan volgen, laat je je niet zo makkelijk wegrijden. Hij deed geen enkele moeite om ook maar iets te doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je kan wel zien of hij het laat lopen of niet,
Ik laat het de Amerongseberg op ook wel eens lopen, peddel dan lekker ontspannen met een klein verzet naar boven, maar de reden is dan wel dat ik de fietsmaten even niet kan volgen omdat ik volledig verrot ben, ofwel Buzz wordt er dan gewoon even finaal afgereden. Zoiets bedoel je waarschijnlijk (niet)?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je kan wel zien of hij het laat lopen of niet,
Ik denk dat Wiggins alleen maar kan meedoen voor de top van het klassement in de Tour als de koers niet hard is (zoals 2009) en ik verwacht dat dat in deze Tour niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef Beregd het volgende:
benieuwd of we weer een goede wiggins voor ht klassement gaan zien in de tour, ziet er wel naar uit.
Ik weet niet of hij zelfs dan een probleem heeft. Hij heeft nog een hoogtestage te gaan en hij is altijd heel goed na een hoogtestage, dus ik maak me wat dat betreft geen zorgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef Pedroso het volgende:
Het is heel simpel, als Gesink morgen en overmorgen ook niet meekan dan heeft ie een probleem.
Als ie morgen en/of overmorgen goed rijdt (een etappe wint bv) dan is er niets mis en zit ie op schema.
We zullen het zien. Hij heeft natuurlijk wel 2x een onderbreking van een week gehad dit voorseizoen, lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor een goede vorm.
net als die andere 180 man?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef Sheepcidus het volgende:
Morgen rijdt die met VDB naar de finish
Heb je gelijk in. Andy Schleck is in de Tour de laatste jaren in topvorm terwijl ie daarvoor niet echt geweldig is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef knep het volgende:
Gesink rijdt deze etappes gewoon op hartslag. Nu reageren alle alleen-tour-volgers-hypers als door een wesp gestoken omdat ze het aanmoedigen van hun held in de tour in gevaar zien komen.
De Schlecks doen dit al jaren maar ja daar zijn we het van gewend.
Ze zijn er al 20 minuten...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef pisnicht het volgende:
Wilde online kijken maar die stream werkt niet. Ze zijn er toch nog niet lijkt me?
Ze zullen nog niet in het hotel zijn denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef pisnicht het volgende:
Wilde online kijken maar die stream werkt niet. Ze zijn er toch nog niet lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |