gesink reed wel in volle regen itt vdbquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wel goed zit met z\'n tijdrit? Daar verloor hij toch nog 10 seconden op VDB. Daar zou hij dit jaar dik voor moeten zitten als hij progressie gemaakt had.
Ja, want VDB wil graag als referentiepunt voor anderen dienen door ter plaatse te blijven trappelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wel goed zit met z\'n tijdrit? Daar verloor hij toch nog 10 seconden op VDB. Daar zou hij dit jaar dik voor moeten zitten als hij progressie gemaakt had.
De andere toppers zitten ook niet in hun piek.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zit niet op zijn piek... En dan is een 23e plaats gewoon prima voor dit moment.
OK, ik ben wat kort van memorie, maar we zullen het over een maand wel zien dan. Ik zou mijn geld niet op Gesink zetten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef Beregd het volgende:
[..]
gesink reed wel in volle regen itt vdb
Klopt, maar ik reageerde op het progressieverhaal in vergelijking met VDB. Waar dus niks over te zeggen valt omdat hij nog naar zijn piek moet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De andere toppers zitten ook niet in hun piek.
Hij heeft gewoon bewust laten lopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat peloton is nog zeker wel 50 man; Gesink zit daar toch nog wel bij?
Hij zou dit soort etappes gewoon op z'n basisconditie top 10 moeten rijden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hij zit er nu niet meer bij? Dat moet hij denk ik wel zeker van zijn zaak zijn.
Ik bedoel dat hij zeker moet zijn dat hij het écht zou kunnen, en dat hij niet vreselijk uit vorm is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zou dit soort etappes gewoon op z'n basisconditie top 10 moeten rijden.
Hij zou hier niet eens aan hoeven klampen met een basisniveau, waarvan ik uitga dat hij die op dit moment heeft. Ik snap gewoon niet waarom hij zo makkelijk laat lopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:34 schreef TheArt het volgende:
Als Robert zou twijfelen over de vorm dan zou hij juist overal proberen aan te klampen.
Kern gaat winnen?
Klopt, wat wint Gesink hiermee?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zou hier niet eens aan hoeven klampen met een basisniveau, waarvan ik uitga dat hij die op dit moment heeft. Ik snap gewoon niet waarom hij zo makkelijk laat lopen.
Omdat hij niet wil, heel simpel. Dat gezeik van iedereen omdat Gesink één koers in zijn leven eens niet voluit gaat. Hij zou dit veel vaker moeten doen, wat meer kwaliteitspieken inlassen. We gaan morgen en overmorgen zien hoe hij ervoor staat als hij echt gaat testen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zou hier niet eens aan hoeven klampen met een basisniveau, waarvan ik uitga dat hij die op dit moment heeft. Ik snap gewoon niet waarom hij zo makkelijk laat lopen.
Ik hoop dat hij dan ook echt gaan testen, dan kunnen wij ook zien hoe het met hem staat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat hij niet wil, heel simpel. Dat gezeik van iedereen omdat Gesink één koers in zijn leven eens niet voluit gaat. Hij zou dit veel vaker moeten doen, wat meer kwaliteitspieken inlassen. We gaan morgen en overmorgen zien hoe hij ervoor staat als hij echt gaat testen.
Dat hij niet in dat nerveuze gedoe moet zitten, dat hij het rustig allemaal aan kan kijken. Dat is ook veel waard. Er wordt gewoon zo vroeg gepanikeerd om niets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |