quote:
Bol.com, eci, allemaal acceptgiroquote:Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken geen internetwinkels waar je achteraf kunt betalen
Ik wist niet eens dat acceptgiro nog bestondquote:
1 paginaquote:
Eet schmackelijkquote:
Hoezo gratis? Ik neem aan dat die zooi verzegeld is en niet terug kan als het zegel is verbrokenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
heef toch niks met afbetaling te maken?
je besteld wat, het komt binnen en je betaald (of niet)
gratis films
Uhh, ik weet het echt nietquote:
me giro is in the mail lovequote:Op maandag 6 juni 2011 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat acceptgiro nog bestond
Dat vind ik ook geen uitkomst eigenlijkquote:
Cheques doen ze hier eigenlijk niet meer en overschrijvingen op papier zijn hier volgens mij nog langer niet meer te krijgenquote:
niet betalen is gratisquote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo gratis? Ik neem aan dat die zooi verzegeld is en niet terug kan als het zegel is verbroken
ach ja met auto update vind ik 1 pag wel handyquote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook geen uitkomst eigenlijk
Ach laat ook maar, ik zal me vast wel weer aanstellen en druk maken om niks..quote:
Loopt automagisch door.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet betalen is gratis
[..]
ach ja met auto update vind ik 1 pag wel handy
jawel, een uitkering komt nog steeds als giro toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cheques doen ze hier eigenlijk niet meer en overschrijvingen op papier zijn hier volgens mij nog langer niet meer te krijgen
Nee nee!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach laat ook maar, ik zal me vast wel weer aanstellen en druk maken om niks..
Geen ervaring met uitkeringen. Ik dacht dat die rechtstreeks op rekeningen werden gestoord eigenlijk maar durf dat niet met zekerheid te zeggen. Weet wel dat je op maandag beter niet naar het postkantoor kunt gaan hierquote:Op maandag 6 juni 2011 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel, een uitkering komt nog steeds als giro toch?
i knowquote:Op maandag 6 juni 2011 17:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen ervaring met uitkeringen. Ik dacht dat die rechtstreeks op rekeningen werden gestoord eigenlijk maar durf dat niet met zekerheid te zeggen. Weet wel dat je op maandag beter niet naar het postkantoor kunt gaan hier
wil ik ookquote:
Hey Yukiquote:
Ik hou het dus liever even voor me..quote:Op maandag 6 juni 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee nee!Wat is er dan?
Niet vertellen als je het niet wilt vertellen hoor
quote:
quote:
Yuk, ga een douchenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bah, ik plak aan alle kanten
En mijn kniphomo is op vakantie deze week![]()
Sorryquote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef Fha het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon te gestoord om nog hoop voor te hebben
Dat moest ik even kwijt sorry
en bedanktquote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef Fha het volgende:
Er is altijd hoop!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef Fha het volgende:
Nouquote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef Fha het volgende:
quote:
nee niet jullie lieve floepsiewoepsiesquote:
Tja zo voel ik me soms dus ook..quote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef Fha het volgende:
Steun haar zodat ze niet in de goot terecht komtquote:Op maandag 6 juni 2011 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
nee niet jullie lieve floepsiewoepsies![]()
een vriendin waarvan ik me steeds meer afvraag hoe lang het nog duurt voor ze in de goot ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |