Ik dacht dat zij nog geen 18 wasquote:
Is ze ook nietquote:Op maandag 6 juni 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij nog geen 18 was
ik heb ook nog wel eens van dat soort momentjes hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand van 32 bemerkt laatst het volgende op
hee een richtingaanwijzer in de auto heet die zo omdat je daar mee de richting aanwijst_!
F5quote:
Fraariquote:
In Alkmaarquote:
Ja en ik moest toen zo heel hard huilen, want vet veel veranderingen ineens en heel snelquote:
Liebchenquote:
Ooohquote:Op maandag 6 juni 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij nog geen 18 was
zeker vaak bij merknamen?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel eens van dat soort momentjes hoor.
Hel-din.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu
[..]
Paypal van je ouders doenKun je namelijk makkelijk terug laten storten bij problemen
[..]
Hai Hans![]()
Ik heb werk
Ik ken geen internetwinkels waar je achteraf kunt betalenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mag niet van mijn ouders vooraf betalen, vinden ze eng
Ik snap datquote:Op maandag 6 juni 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja en ik moest toen zo heel hard huilen, want vet veel veranderingen ineens en heel snel
Als?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fraari![]()
[..]
In Alkmaar
[..]
Ja en ik moest toen zo heel hard huilen, want vet veel veranderingen ineens en heel snel
Met oordoppen heb je het hooguit over een euro of 4quote:Op maandag 6 juni 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mag niet van mijn ouders vooraf betalen, vinden ze eng
bol.comquote:Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken geen internetwinkels waar je achteraf kunt betalen
Alkmaarquote:Op maandag 6 juni 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fraari![]()
[..]
In Alkmaar
[..]
Bij bol.com heb ik wel eens iets besteld maar ik moest gewoon vooraf betalen hoorquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fraari![]()
[..]
In Alkmaar
[..]
bij bol.com bestel ik wel vaker wat en ik betaal altijd achterafquote:Op maandag 6 juni 2011 17:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij bol.com heb ik wel eens iets besteld maar ik moest gewoon vooraf betalen hoor
Wat betekent het?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ja hoor, hebben wij het over rare uitspraken, zegt Thijs: mama, dat is absoluut een partuur.
Wist niet dat die mogelijkheid bestondquote:Op maandag 6 juni 2011 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij bol.com bestel ik wel vaker wat en ik betaal altijd achteraf
Een wat?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ja hoor, hebben wij het over rare uitspraken, zegt Thijs: mama, dat is absoluut een partuur.
Nee, bij alle 3 kun je achteraf kosteloos het hele bedrag betalen. Alleen bij gespreide betaling betaal je bij wehkamp en neckermann rente net als met een ccquote:Op maandag 6 juni 2011 17:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij bol.com heb ik wel eens iets besteld maar ik moest gewoon vooraf betalen hoor
Die andere 2 staan bekend om hun 20% rente
ze vertrouwen jou gewoon niet vuige oplichterquote:
Ahaquote:Op maandag 6 juni 2011 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, bij alle 3 kun je achteraf kosteloos het hele bedrag betalen. Alleen bij gespreide betaling betaal je bij wehkamp en neckermann rente net als met een cc
ik ga voor kwartierquote:Op maandag 6 juni 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
quote:
quote:
Gelijke, blijkbaarquote:
Ik koop nooit iets op afbetaling of dat ik achteraf wil betalen eigenlijk. Ik ga er altijd vanuit dat het wel goed komt met de bezorgingquote:Op maandag 6 juni 2011 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze vertrouwen jou gewoon niet vuige oplichter
heef toch niks met afbetaling te maken?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik koop nooit iets op afbetaling of dat ik achteraf wil betalen eigenlijk. Ik ga er altijd vanuit dat het wel goed komt met de bezorging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |