Ja, precies. En dan snap ik die ouders ook niet. Ik zou mijn kinderen serieus op hun flikker geven als ze dat ooit zouden flikken. Ik zou de meest valse hond uit de buurt uitzoeken en zeggen dat ze die kunnen gaan aaienquote:Op maandag 6 juni 2011 16:55 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Toen ik Rinske mee had als examenhond voor een vriendinnetje doken ook allemaal van die kinderen op haar. Nou, kan zij het best hebben. Maar vraag dat eerst ofzo.
Jamaar dat jouw hond onberekenbaar is ligt ook aan jouw hond natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe vindt het ook prachtig (van volwassenen. En dan eigenlijk enkel mannen) maar ik wil het gewoon niet hebben. Niks is zo irritant als dat. Of als je ergens loopt en er staat een mongool te fluiten naar je hond.
Ik heb dan altijd de neiging zijn / haar tanden achter in hun strot te rammen.
Ik ben helemaal niet moeilijk... als mensen komen "aaaah wat een lief hondje." En dan laten ruiken, no problemo. Maar niet als meneer naast me loopt in ene aankomen en gelijk die hand uitsteken. Baloe is gewoon heel onberekenbaar.... maar wel het hardst janken als je gebeten wordt
Er was ook een angstbijter bij (een mechelaar) en daar doken ze dus ook op.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, precies. En dan snap ik die ouders ook niet. Ik zou mijn kinderen serieus op hun flikker geven als ze dat ooit zouden flikken. Ik zou de meest valse hond uit de buurt uitzoeken en zeggen dat ze die kunnen gaan aaien
Het was ook een grapje tuttebol,quote:Op maandag 6 juni 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja selectief luisteren, heel veel mensen, de meeste mensen zelfs, die vinden Sjon wel meevallen. Ik heb dr zelf vooral veel last van hoor, van dat wangedrag van hem. Dus eigenlijk hoor ik ook niet snel klachten
Als mensen gewoon van mijn hond afblijven, is er niks aan de hand. Mensen kunnen langslopen, mensen kunnen met mij praten no problemo... maar hij wordt gewoon nerveus als er vanuit het niets iemand komt en aan hem gaat zitten. Hell, dat heb ik ook hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar dat jouw hond onberekenbaar is ligt ook aan jouw hond natuurlijk.
Natuurlijk moeten mensen een hond normaal benaderen, maar bijten is bijten en gewoon nooit goed te lullen. Zelfs Sjon bijt niet hoor, daar kan een vreemde opspringen, die bijt niet.
Ze zullen zich allemaal wel verdedigen tegen een andere hond als het echt nodig is, maar mensen bijten doen ze gewoonweg niet.
Ik ook. Eerst naar het baasje toestappen "Issie aaibaar?" En zo ja, dan hurk ik, kijk ik hem niet aan en steek ik mn hand uit. Als ie er trek in heeft komt ie wel. En zo niet, dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Er was ook een angstbijter bij (een mechelaar) en daar doken ze dus ook op.
Ik aai nooit zomaar een hond van andere mensen, eerst vragen of dat oké is en laten ruiken enzo.
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar bijt ook hoor, altijd.
Die loopt 24/7 met een muilkorf.
Ja ik geloof het meteenquote:
Zo doe ik het inderdaad ook ja. Als ie d'r geen trek in, nouja. jammer voor mij dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Eerst naar het baasje toestappen "Issie aaibaar?" En zo ja, dan hurk ik, kijk ik hem niet aan en steek ik mn hand uit. Als ie er trek in heeft komt ie wel. En zo niet, dan weet ik genoeg.
Baloe loopt niet met een korf meer. Als mensen van hem afblijven is er namelijk niks aan de hand. En gelijk bijten doet hij bij volwassenen overigens ook niet. Hij gromt eerst.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar bijt ook hoor, altijd.
Die loopt 24/7 met een muilkorf.
Maar als ik heel eerlijk ben zou ik ook niet anders doen. Als mensen in ene vanuit het niets (mensen die ik niet ken) aan mij gaan zitten friemelen, kunnen ze ook een mep verwachten. Ik snap niet waarom mensen wel snappen dat je niet zomaar aan een vreemde kan zitten, maar wel een vreemde hond aaienquote:Op maandag 6 juni 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft 1 keer gehapt, naar de buurman , want hij HAAT die achterlijke honden van de buurman, en daar moet ik m dan ook nog gelijk in geven.
Maar ik zag m aankomen en trok hem dus op tijd weg.
Ben alsnog op hem gesprongen en heb m ff goed doorgelaten, nou, toen snapte ie wel dat ie niet naar mensen mocht bijten hoor![]()
Oh ja en toen ie mij beet omdat ik m wilde straffen, dat ik hem beet, ook nooit meer voorgekomen.
Percy heeft nog nooit gehapt. Sammy (onze Rhodesian ridgeback vroeger) wel, want de overbuurman had haar geschopt en toen mocht ze hem niet meer. Verrassendquote:Op maandag 6 juni 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft 1 keer gehapt, naar de buurman , want hij HAAT die achterlijke honden van de buurman, en daar moet ik m dan ook nog gelijk in geven.
Maar ik zag m aankomen en trok hem dus op tijd weg.
Ben alsnog op hem gesprongen en heb m ff goed doorgelaten, nou, toen snapte ie wel dat ie niet naar mensen mocht bijten hoor![]()
Oh ja en toen ie mij beet omdat ik m wilde straffen, dat ik hem beet, ook nooit meer voorgekomen.
Wij lekker witlofsla met pommes apartes en een varkenshaasjequote:
Ja maar toch hoeft een hond niet te bijten hoor, echt niet!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar als ik heel eerlijk ben zou ik ook niet anders doen. Als mensen in ene vanuit het niets (mensen die ik niet ken) aan mij gaan zitten friemelen, kunnen ze ook een mep verwachten. Ik snap niet waarom mensen wel snappen dat je niet zomaar aan een vreemde kan zitten, maar wel een vreemde hond aaien
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik zeg ook niet dat mensen het zomaar zouden moeten doen, je hond aaien.
Maar ik zeg wel dat er ook iets mis is met je hond als ie wel bijt als mensen dat doen, want ze zouden het gewoon niet moeten doen.
En als je weet dat je hond het zou kunnen doen en onberekenbaar is, dan is het alsnog jouw verantwoordelijkheid om die situaties voor te zijn.
Oscar bijt echt niet, ja uit speelsheid. In z'n kauwbot of speeltje.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe loopt niet met een korf meer. Als mensen van hem afblijven is er namelijk niks aan de hand. En gelijk bijten doet hij bij volwassenen overigens ook niet. Hij gromt eerst.
Kids wel.
Als mensen hier thuis komen, mogen ze hem ook niet aaien. Als ie wat wil komt ie wel aandacht halen.
Dat zal best wel niet. Maar aard van het beestje. En als mensen hem dus gewoon met rust laten is er niks aan de hand.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar toch hoeft een hond niet te bijten hoor, echt niet!
Nou ja mijnes niet dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mensen denken ook vaak dat ze die kleine hondjes zo mogen aaien, die zien er zo schattig uit. Terwijl dat vaak de hondjes zijn die snel happen
Neuh dat heb ik gelukkig niet. Daarom loopt Baloe ook los. Als er namelijk wel iemand op hem afkomt en het zint hem niet, kan hij weglopen. Aan de lijn is dat een compleet drama.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja bij James zat er gewoon iets niet goed in zn koppie..daar heb ik zoveel aangedaan om hem weer "normaal" te krijgen. Dat was wel heftig altijd. kon nooit rustig wandelen ook met hem..moest altijd alle kanten in de gaten houden.
James liet ik alleen los op een stuk waar nooit iemand kwam en waar honden niet los mogen lopen. En ook een recht stuk, zodat ik zag of er iemand aankwam.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh dat heb ik gelukkig niet. Daarom loopt Baloe ook los. Als er namelijk wel iemand op hem afkomt en het zint hem niet, kan hij weglopen. Aan de lijn is dat een compleet drama.
Die Thessa lijkt me echt een heerlijk kind.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja mijnes niet dus.
Heeeeeeeeel soms als ik zie wat ze bv van Thessa allemaal goed vinden, dan denk ik grom toch es op dat kind![]()
Maar nee, die kan echt alles met ze.
Ze is wel zo doortrapt dat ze als ze Sjon wil zoenen altijd heel stevig een hand om zn bek doet
Gelukkig is Baloe heel relaxt tegenwoordig. Als er andere honden aankomen rent ie zelfs wegquote:Op maandag 6 juni 2011 17:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
James liet ik alleen los op een stuk waar nooit iemand kwam en waar honden niet los mogen lopen. En ook een recht stuk, zodat ik zag of er iemand aankwam.
Als hij niet zo was overleden, had ik hem wel laten inslapen uiteindelijk. Dit was ook geen leven meer voor hem.
Thessa is echt echt van baby af aan al geniaal met die honden.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Die Thessa lijkt me echt een heerlijk kind.![]()
Die dochters van m'n zus zijn ook zo leuk. Jip is echt helemaal dol ze.
Oscar is vooral gek op de jongste van m'n zus, de oudste heeft meer met Rinske.
Nou inderdaad, dat is wel fijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gelukkig is Baloe heel relaxt tegenwoordig. Als er andere honden aankomen rent ie zelfs weg![]()
En als er wel een dreiging is hoef ik maar te fluiten en hij komt voor.
Dus daar ben ik wel heel blij mee
Baloe vroeger ook, maar sinds zijn ballen eraf zijn amper. Of die hond moet hem al naar de strot vliegen als eerste. Hell, voor kleine kuthondjes rent hij serieus wegquote:Op maandag 6 juni 2011 17:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat is wel fijn.
James kwam altijd wel gelijk terug als ik hem riep..maar als er opeens een hond voor hem zou springen, dan zou hij die wel grijpen..
Ja beter teveel dan te weinig, maar jammer dat het nodig wasquote:
Diaz wordt echt geen klootzak.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ben blij dat ik nu alleen nog sociale honden heb.. als Diaz ook een klootzak word, dan gaat hij dus wel direct weg. Daar begin ik niet meer aan.
Hopelijk nietquote:
Diaz is liefquote:Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ben blij dat ik nu alleen nog sociale honden heb.. als Diaz ook een klootzak word, dan gaat hij dus wel direct weg. Daar begin ik niet meer aan.
O wat lief samenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Buggybuddies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Frits en BamBam, dr eigen hondje, zijn al 1.5 jaar dood , of langer, en ze heeft het nog steeds altijd alleen maar over Frits
Diaz beschermd nu Oscar nog.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hopelijk nietNee denk het ook niet hoor, ik denk dat hij echt zon sulletje gaat worden. En Oscar is zn bodyguard.
Nouja, dat dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja beter teveel dan te weinig, maar jammer dat het nodig was
Dierenambulance, amivedi, op forums plaatsen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
Vraagje:
de hond van een vriendin van mij is weggelopen, doet ie normaal nooit. Ze lopen al een uur de omgeving uit te kammen maar ze vinden haar niet. Wat kunnen ze nu het beste doen? Heeft de politie bellen zin? Het regent en onweert nu vreselijk bij haar dus die hond zal wel vreselijk in paniek zijn
Dieren ambu bellen, social media inzetten, amvedi bellen, asiel bellen, posters plakken, rondvragen, rondrijden.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
Vraagje:
de hond van een vriendin van mij is weggelopen, doet ie normaal nooit. Ze lopen al een uur de omgeving uit te kammen maar ze vinden haar niet. Wat kunnen ze nu het beste doen? Heeft de politie bellen zin? Het regent en onweert nu vreselijk bij haar dus die hond zal wel vreselijk in paniek zijn
nouja, ik zit er heel erg mee in mijn maag. Zolang hij geen buiten ruikt is het echt de meest lieve kat die er is en hij voelt zich al ontzettend thuis hier. Maarja, een buitenkat is niet iets wat ik wil doen en hoe lullig het ook is, mijn kinderen gaan voor. Ik ga morgen nog even kijken hoe het gaat en als het dan weer mis is, dan houdt het wat mij betreft op en zal hij echt terug moetenquote:
Oscar slaapt ook graag uit. En dan ook echt tegen me aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz is echt een uitslaap hond aan het worden.
Eerst werd k steeds om half 6 wakker, omdat hij dan wilde zeiken.
Nu word ik om 8 uur wakker, ligt hij elke keer nog gewoon naast mij te slapen
Jup, ik had het getweet en ik ben 275x geretweetquote:Op maandag 6 juni 2011 17:24 schreef indaha het volgende:
Laatst met de hond van Belana is het toch ook op twitter of hyves gezet, zoveel mogelijk mensen in de buurt mobiliseren om op te letten
Vind het wel erg slecht dat ze je die kat hebben meegegeven. Je hebt toch gewoon gezegd dat je een binnenkat wil of niet? Ik zou een nieuwe kat uitzoeken..quote:Op maandag 6 juni 2011 17:25 schreef Troel het volgende:
[..]
nouja, ik zit er heel erg mee in mijn maag. Zolang hij geen buiten ruikt is het echt de meest lieve kat die er is en hij voelt zich al ontzettend thuis hier. Maarja, een buitenkat is niet iets wat ik wil doen en hoe lullig het ook is, mijn kinderen gaan voor. Ik ga morgen nog even kijken hoe het gaat en als het dan weer mis is, dan houdt het wat mij betreft op en zal hij echt terug moetenMet pijn in mijn hart, heb ook geen idee hoe ik het die jongens uit moet gaan leggen, maar ik kan hem dan gewoon niet bieden wat het beestje nodig heeft.
Doe ik thanksquote:Op maandag 6 juni 2011 17:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Regel ff een foto en wat meer info/telefoonnummer. Dan plaats ik het wel op het hondenforum, buitenlandse hondenforum..en kan iedereen het ook op twitter en facebook zetten.
Nee daar heb je ook gelijk in, het is alleen erg jammer voor allemaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:25 schreef Troel het volgende:
[..]
nouja, ik zit er heel erg mee in mijn maag. Zolang hij geen buiten ruikt is het echt de meest lieve kat die er is en hij voelt zich al ontzettend thuis hier. Maarja, een buitenkat is niet iets wat ik wil doen en hoe lullig het ook is, mijn kinderen gaan voor. Ik ga morgen nog even kijken hoe het gaat en als het dan weer mis is, dan houdt het wat mij betreft op en zal hij echt terug moetenMet pijn in mijn hart, heb ook geen idee hoe ik het die jongens uit moet gaan leggen, maar ik kan hem dan gewoon niet bieden wat het beestje nodig heeft.
Waar ist?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe ik thanks
Het is wel lullig, ze woont nog thuis en haar ouders zijn op vakantie dus zij past op de hondendie hond woont net sinds een paar weken bij ze en is zo weggelopen. Hopelijk komt ie snel terecht.
In het asiel wilde hij dus niet naar buiten dus dachten ze dat het een binnenkat was. Dit hadden ze ook niet voorzien.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Vind het wel erg slecht dat ze je die kat hebben meegegeven. Je hebt toch gewoon gezegd dat je een binnenkat wil of niet? Ik zou een nieuwe kat uitzoeken..
Ah oke, ja dat is lulligquote:Op maandag 6 juni 2011 17:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
In het asiel wilde hij dus niet naar buiten dus dachten ze dat het een binnenkat was. Dit hadden ze ook niet voorzien.
Dat bedoel ik, dan bereik je ineens zoveel meer mensenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, ik had het getweet en ik ben 275x geretweet
Regel een flyer met foto, info, ect. En paas die per PM. Trap ik hem op twittertquote:
Ik ben godverdomme daarvoor nog nooit 275x geretweetquote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dan bereik je ineens zoveel meer mensen
Ja dan weet je hoe je populair wordt, zet een vermiste hond op twitterquote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme daarvoor nog nooit 275x geretweet![]()
Het is een shi-zu (hoe je dat ook schrijf). Woonde eerst bij een vrouw maar die werd ziek dus toen ging ie naar hun.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat voor hond is het? Uit asiel/buitenland/fokker?
[..]
Ah oke, ja dat is lullig
Bewijsquote:Op maandag 6 juni 2011 17:35 schreef Pagan het volgende:
Hamlet en Othello nog even in de herkansing.
[ afbeelding ]
Othello zijn snuit is nu grijs tot voorbij zijn ogen.
Kun je geen buitenren maken? Ik weet niet hoe je woont.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe gek de jongens met deze poes zijn: ja, zekerquote:Op maandag 6 juni 2011 17:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee daar heb je ook gelijk in, het is alleen erg jammer voor allemaal.
Wil je dan wel nog een andere als je deze terugbrengt?
quote:
Ouwe baasquote:
ff teruglezen hoor, maaar wat niet gaat gaat niet, dat snappen de jongens uiteindelijk wel, ze snappen al zoveelquote:Op maandag 6 juni 2011 17:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ouwe biker.quote:
Dan moet ik dat aan speelterrein voor de jongens inleveren...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kun je geen buitenren maken? Ik weet niet hoe je woont.
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:47 schreef Ynske het volgende:
bijten, dat deed onze hond niet, die ramde gewoon dr kop als een neushoorn tegen een andere hond aan
Wij hebben een kattennet. Er is ook een topic hier voor wat er mogelijk is om je tuin catproof te maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet ik dat aan speelterrein voor de jongens inleveren...
Da's ook jammer, zoals f_r al riep, schrikdraad wellicht. Werkte bij mijn ouders als een tiet.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet ik dat aan speelterrein voor de jongens inleveren...
Om ze mee te vangen?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben een kattennet. Er is ook een topic hier voor wat er mogelijk is om je tuin catproof te maken.
Ja, tuurlijk... vangnetje onder het balkon zodat ze er zo af kunnen duiken... weeeeeeeeeeee....toinktoinktoinkquote:
Ga je wel echt dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Bbq sos-strays, mag geen honden meenemen. Is in Belgie..dus ben pas heeeeul laat thuis.
Als ik voor alle honden een logeeradres heb wel. Maar kan ook zijn dat Diaz naar iemand anders gaat..dus weet niet of je 1 of 2 van de andere ook wilquote:
nog niet eens spelen, nee gewoon ik moet je niet RAM!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Jazz ramt soms ook honden omver.. dan wil ze spelen en BAAAM
Ik weet niet of we dan bij WJ's ouders op de kat moeten passen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Als ik voor alle honden een logeeradres heb wel. Maar kan ook zijn dat Diaz naar iemand anders gaat..dus weet niet of je 1 of 2 van de andere ook wil
Ah oke, naja moet je maar kijken.. misschien dat ik voor Diaz al heb, dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dan bij WJ's ouders op de kat moeten passen.
Hebbes. Hoe houden we onze katten in de tuin???quote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben een kattennet. Er is ook een topic hier voor wat er mogelijk is om je tuin catproof te maken.
quote:
en Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kanquote:Op maandag 6 juni 2011 18:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hebbes. Hoe houden we onze katten in de tuin???
Dat lijkt me dan inderdaad het handigste.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Ik zal hem wel eens meenemen naar jou toe.Hij kijkt nooit naar katten om, dus moet goed gaan.
heb ze nog nooit gehad. zijn ze zoeter?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef Pagan het volgende:
Ze hebben hier platte perzikken bij de buurtsuper, alleen staan die niet in de weegschaal geprogrammeerd dus ik hen een hele zak lekkere perzikken voor de prijs van smakeloze meelballetjes gewone perzikken.![]()
[ afbeelding ]
Die 8 monstertjes van ons moeten het ermee doen voor zolang we niet een lekker stuk land hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben geen net oid voor Jip. Hij taalt er niet naar.
Veel smakelijker, echte perzik, niet die tegenvallende dingen die nu voor perzikken moeten doorgaan.quote:
Fonetisch is dat perzieken.quote:
En taalkundig is het correctquote:
Wacht morgen nog ff af. Hell, ik zou pas Donderdag een mailtje sturenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
oh-oh bedankt voor je kaart![]()
![]()
Alleen zou ik vandaag van ze horen, nou niet dusZal ik ze nu een mailtje sturen of morgen nog even afwachten?
In een baan waar proactiviteit zeer op prijs wordt gesteld lijkt al te afwachtend handelen me geen goed ideequote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht morgen nog ff af. Hell, ik zou pas Donderdag een mailtje sturen
Morgen even bellenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In een baan waar proactiviteit zeer op prijs wordt gesteld lijkt al te afwachtend handelen me geen goed ideeIk mail ze morgen.
Uit m'n ooghoeken zag ik wat bewegen, meestal hangt er dan een klein koolmeesje aan de pinda's maar dit keer een joekel van een gaai, op drie meter
Het blijft een lastige om wel proactief te zijn en toch niet drammerig over te komenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In een baan waar proactiviteit zeer op prijs wordt gesteld lijkt al te afwachtend handelen me geen goed ideeIk mail ze morgen.
Uit m'n ooghoeken zag ik wat bewegen, meestal hangt er dan een klein koolmeesje aan de pinda's maar dit keer een joekel van een gaai, op drie meter
Nou dat heeft toch echt lang geduurd zeg, maar we zullen vrijdag voor hem duimen dat heeft bij Barbaaf ook gebaatquote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef nokwanda het volgende:
ow, btw... NokManda heeft eindelijk zijn VOG en hij heeft vrijdag examen
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef nokwanda het volgende:
ow, btw... NokManda heeft eindelijk zijn VOG en hij heeft vrijdag examen
Vrijdag per mail een aankondiging gekregen dat ze me een aanbieding gaan doen en dat die maandag zou komen omdat ze er vrijdag geen tijd meer voor hadden...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Je had toch al gehoord dat t doorging?
Anyways, hij was ook meer voor de bike, ik kon die kaart niet laten hangen
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat heeft toch echt lang geduurd zeg, maar we zullen vrijdag voor hem duimen dat heeft bij Barbaaf ook gebaat
Kan best dat het weer invloed heeft, heb ik al van meer mensen gehoord, beterschapquote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef Ynske het volgende:
Pff mn enkel heeft last van t weer, zou t kunnen?
die doet me toch pijn en is aan t zwabberen als een malle
Ja we krijgen vandaag alle regen die we tekort zijn gekomen de afgelopen tijdquote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik was trouwens echt tot op mn onderbroek doorweekt net met van de bus naar huis lopen, wat een bui
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Als je vandaag geen post van mij had hoor je dr niet echt bij geloof ik he
Je bent zeer goed bezig geweest geloof ikquote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Als je vandaag geen post van mij had hoor je dr niet echt bij geloof ik he
Geef me je adres dan krijg je er een van mij , alhoewel ik gelijk toegeef dat Oh-oh beter is in de kaartjesquote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik lig weer eens buiten de groep. What's new
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Geef me je adres dan krijg je er een van mij , alhoewel ik gelijk toegeef dat Oh-oh beter is in de kaartjes
Welke oproep,quote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Niemand wil van mij kaartjes, vorige oproep heeft niet geholpen
Nee hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Mij mag je blijven sturen maar ik ben saai he
Lief ben jequote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Geef me je adres dan krijg je er een van mij , alhoewel ik gelijk toegeef dat Oh-oh beter is in de kaartjes
Ja maar voor jou is het moeilijk om een leuke te vinden die opvalt, jij bent er zo goed in dat kan ik niet overtreffen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Mij mag je blijven sturen maar ik ben saai he
was die van mij aangekomen?quote:
Dat vind ik geen probleem hoor de lol zit er voor mij in om te sturen, dat wil niet zeggen dat je altijd iets terug hoeft te sturenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lief ben je
Maar ik weet zelf hoe slecht ik er in ben. Ik koop een kaartje voor iemand en vervolgens loop ik een maand lang met dat kaartje in mijn tas en denk ik er steeds aan, behalve als ik een postkantoor of brievenbus passeer. En als je zelf zo'n muts bent, dan doen mensen dat op een gegeven moment ook niet meer. Het is nieteens dat ik niet attent wil zijn... ik ben gewoon een warhoofd.
Hahahaha ik heb van al die kaarten 100 stuks laten drukken voor een prikkie dus ik moet ze kwijt hoor, er zijn hier mensen zat die ze al allemaal hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar voor jou is het moeilijk om een leuke te vinden die opvalt, jij bent er zo goed in dat kan ik niet overtreffen.
Je houd niet van katten dus heeft het niet zo'n zin om foto's van mijn katten te sturen of je zou ze moeten gebruiken om Sjon mee te pesten
Macht mir kein flaus aus.quote:
Ja maar ze zijn wel leuk, dus ik verzamel gewoon doorquote:Op maandag 6 juni 2011 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb van al die kaarten 100 stuks laten drukken voor een prikkie dus ik moet ze kwijt hoor, er zijn hier mensen zat die ze al allemaal hebben
Volgens mij ben je er al bijnaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn wel leuk, dus ik verzamel gewoon door
Lief hoor,quote:
Fijnquote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er al bijna![]()
Ik vond net wel nog een lading koelkastmagneten in een doosje, maar die heb je ook al of niet?
Iemand die wil?
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik lig weer eens buiten de groep. What's new
Koelkastmagneten weet ik niets vanquote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er al bijna![]()
Ik vond net wel nog een lading koelkastmagneten in een doosje, maar die heb je ook al of niet?
Iemand die wil?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef ferrari_rood het volgende:
en yns zie je wat er aan de kw hangt?
Oh dat pootje ookquote:
Ik krijg er ook veel vragen over. waar ik ze vandaan heb enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Vind t zo leuk, dat ze in de smaak vallen
quote:
Ik heb de Chico-muis kaart en de (ik durf niet meer te gokkenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal binnenkort es wat magneten rondsturen.
Ellende is dat ik niet meer weet wie wat heeft ondertussen
Jij hebt twee van de Chicokaarten dusquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb de Chico-muis kaart en de (ik durf niet meer te gokken)kaart met slingers!
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]ja. Het spijt me, ik vind ze allemaal lief ende schattig maar ik weet alleen wie Chico is (en dus niet altid, blijkt). En Kees
Oh Oh dan moet je haar die groeten uit Maastricht sturen waar ze allemaal opstaan met de namen erbij, zo heb ik ook geoefend op de namenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]ja. Het spijt me, ik vind ze allemaal lief ende schattig maar ik weet alleen wie Chico is (en dus niet altid, blijkt). En Kees
Die heeft nooit een eigen kaart gekregen, die staat wel op twee oude kerstkaarten thoughquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Worst groupie ever
Ik was (en ben) fan van Frips
Die kun je mij dan fijn met kerst sturen want die heb ik nog nietquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heeft nooit een eigen kaart gekregen, die staat wel op twee oude kerstkaarten though
quote:
Ja nee met kerst heb ik een nieuwe slimmiequote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Die kun je mij dan fijn met kerst sturen want die heb ik nog niet
Ja en babies zijn ook maar stom eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
oh-oh die "
" doet bij een foto van een kat, dat ik dat nog mag meemaken
Ik heb dan ook een heel lief kind en een hele mooie lieve katquote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
oh-oh die "
" doet bij een foto van een kat, dat ik dat nog mag meemaken
Ja maar daar staat Frits dan niet op en die hoort er toch ook bij vooral omdat hij gelijk met mij jarig wasquote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee met kerst heb ik een nieuwe slimmie
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik krijg er ook veel vragen over. waar ik ze vandaan heb enzo
Dat is zoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een heel lief kind en een hele mooie lieve kat
Ja maar die krijg je dan wel een andere keer, als ik er nog heb trouwens hoor , volgens mij heb ik dr nog net 2 of zo van 2008 , 2009 weet ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar daar staat Frits dan niet op en die hoort er toch ook bij vooral omdat hij gelijk met mij jarig was
Pas als je het verschil weet tussen goed doorlezen en bestuderenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef Oognip het volgende:
Ik ben nu al de hele dag bezig met school. Ik mag nu wel stoppen he?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Pas als je het verschil weet tussen goed doorlezen en bestuderen
Een heel sterk meisje waar zeker pit in zit.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb geen koelkast waar magneten op kunnen en niet veel metaal in huis
Geen koelkastmagneten voor mij dus. Besides... NokManda kan die dingen niet uitstaan
@F_R, hoe is ean eigenlijk? Wat voor een soort mensje zie je in haar?
Klein vechtertjequote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Een heel sterk meisje waar zeker pit in zit.
Als ik haar op haar buik leg gaat ze in kruiphouding op het cb bureau zeiden ze ook al dat ze sterk is.
De hele dag ben ik bezig geweest maar ik moet nog zoooo veelquote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]maar goed gedaan de hele dag
Kittens ook al een beetje oké?
Top!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
De hele dag ben ik bezig geweest maar ik moet nog zoooo veel
Kittens doen het goed
Bedenk het ook zomaaar hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Met azijn?
Ik ga ff de waterkoker aanzetten![]()
Fuck wat een ranzigheid
kokend water helpt jaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh gatverdegatver, allemaal maden op de rand van mn gft bak![]()
Die ik straks buiten moet gaan zetten, en dan moet ik er mee door mn huis lopen![]()
Helpt kokend water?
Ik weet dat bloem werkt, maar dat kan niet op die rand, alleen dr in
Of dat er een in je kamer valtquote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik heb ze allemaal de bak in gemept met het schepje![]()
Daarna kokend water met azijn dr over, en een pak bloem daaroverheen, ik bid dat dr dalijk geen van die goorlappen meer op de rand zit, want dan puke ik
Zullen we samen een groepje beginnen?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef nokwanda het volgende:
Ik lig weer eens buiten de groep. What's new
Ik kan kiezen, door de woonkamer dr mee of door de slaapkamer en de berging, ik ga voor optie 1, maar ik check eerst die bak helemaal vanbuiten hoorquote:
Ho, ik hoef ze niet te etenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh, moet ik ze opsturen?
Moet je me ff je nieuwe adres geven Tombo
Zou ik ook doenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan kiezen, door de woonkamer dr mee of door de slaapkamer en de berging, ik ga voor optie 1, maar ik check eerst die bak helemaal vanbuiten hoor
Ik wil ze ook wel opsturen voor je collega's hoor, no probquote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ho, ik hoef ze niet te eten
Ik had het een keer met een collega over maden in de bak en kokend water, en toen liep een andere collega langs die zei dat ze ook wel eens gekookte maden had gegeten, wanneer we dat gingen doen![]()
Neeeeeeeeheeeeeeee.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou ik ook doenHoewel, eet Sjon ze niet op als ze eraf vallen?
Ik geef jou noooooooit meer mn nieuwe adres, straks krijg ik madenpizzaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel opsturen voor je collega's hoor, no prob
Helemaal prima, scheelt mij weer postzegelsquote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geef jou noooooooit meer mn nieuwe adres, straks krijg ik madenpizza
Hebben wij ook eens hier gehad en mijn man heeft toen zout erover gestrooid en ze droogden helemaal uitquote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh gatverdegatver, allemaal maden op de rand van mn gft bak![]()
Die ik straks buiten moet gaan zetten, en dan moet ik er mee door mn huis lopen![]()
Helpt kokend water?
Ik weet dat bloem werkt, maar dat kan niet op die rand, alleen dr in
Voor de tentamenweek 26 juni begint die. Dan heb ik 5 tentamens, elke dag 1 en dat zijn 11 vakken. En nog veel opdrachten natuurlijk maar jaquote:
I wasn't wining. Ik moest juist lachenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Nok en Rewimo, stop whining, jullie hebben alletwee wel al es kaartjes van mij gehad, alleen niet nu
Een ongeveer planning. Ik wil van al mijn vakken samenvattingen maken en daarmee klaar zijn voor het weekend voor mijn tentamens. Ik wil alles weer graag in 1x halen dus ik doe mijn bestquote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt nog eventjes dus. Heb je een planning voor de komende tijd wat je wanneer wilt leren cq maken
Wat een knapperdsquote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef Oognip het volgende:
[crosspost] Mijn relaxende kittens
[ afbeelding ]
Zal best lukkenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een ongeveer planning. Ik wil van al mijn vakken samenvattingen maken en daarmee klaar zijn voor het weekend voor mijn tentamens. Ik wil alles weer graag in 1x halen dus ik doe mijn best
Opdrachten zijn voor aanstaande vrijdag.
Kruipen ze nog?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
En nu ga ik snel de honden uitlaten want ik wil die bak hier weg hebben en het regent niet nu
Nee, ik heb alles wat ontsnapt was vermorzeldquote:
Die 2 extra zal ook niet zo'n verschil makenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een knapperdsen wat een verleiding
*zucht*
Ja zo is die vrouw met die 90 katten ook begonnenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die 2 extra zal ook niet zo'n verschil maken
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zo is die vrouw met die 90 katten ook begonnen
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zo is die vrouw met die 90 katten ook begonnen
Maar waarom zou die nieuwe niet ook buiten mogen komen dan? Of bedoel je de eerste paar weken?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef indaha het volgende:
Nee hier had ik er ooit door noodgevallen en aanlopers 5 en nu 4 en daar willen we het eigenlijk bij laten maar zo'n rooie is wel verleidelijk.
Maar een ander probleem is dat onze katten buiten komen en dat het moeilijk en/of onmogelijk is om een nieuwe dan binnen te houden dus ik moet sterk zijn
Zijn van FOK!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier met Bibi en Mirjam, geen idee wie het zijn though.
Mogge
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn van FOK!Mirjam is mod van eh...
Iets.
quote:
LIF toch? En CUL ook dacht ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn van FOK!Mirjam is mod van eh...
Iets.
Misschien is de man wel ingenieur en had ie totaal de schijt van zijn vak en Wilde hij eigenlijk zijn hele leven al postbode worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Nieuwe postbode aan de deur hier net.
Ja met Post NL zei die.
Dat klinkt dus echt net als Post Anaal![]()
Je zal het heel de dag moeten zeggen, dan zou je toch echt wensen dat je een vak geleerd had he
Als ik jou was zou ik maar gewoon in de collegezaal gaan zitten. Voor je het weet loop jij ook op straat bij mensen aan te bellen om te vertellen dat je postanaal bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:02 schreef Oognip het volgende:
een docent van een schijtvak had bedacht dat we allemaal in een collegezaal voor 30 man moesten presenteren. Niemand had daar zin in en het was totaal niet leerzaam dus we gingen niet. Krijgen we net een mail van die docent "Tot mijn grote verbazing was er om 8.45 maar 1 student bij de les kwaliteitszorg. Hoe kan dat?" ik moest lachen
maar wel sneu. Is hij zo vroeg opgestaan, staat er niemand
Oh ja, ik zal mn zusje zeggen dat ze maar lekker postanaalvrouwe moet gaan wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien is de man wel ingenieur en had ie totaal de schijt van zijn vak en Wilde hij eigenlijk zijn hele leven al postbode worden.
En dan mag ie nu zeggen: goedemiddag, met post anaal
Ach... tis eens iets anders dan postdoctoraal
Ik kan prima inschatten of colleges belangrijk zijn of nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar gewoon in de collegezaal gaan zitten. Voor je het weet loop jij ook op straat bij mensen aan te bellen om te vertellen dat je postanaal bent.
Maar vraag dr niet wat het verschil tussen goed doorlezen en bestuderen is hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan prima inschatten of colleges belangrijk zijn of niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar vraag dr niet wat het verschil tussen goed doorlezen en bestuderen is he
Wat kinderachtig. Belangrijk of niet, die man doet zijn best voor jullie. The least you could do is show up.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:02 schreef Oognip het volgende:
een docent van een schijtvak had bedacht dat we allemaal in een collegezaal voor 30 man moesten presenteren. Niemand had daar zin in en het was totaal niet leerzaam dus we gingen niet. Krijgen we net een mail van die docent "Tot mijn grote verbazing was er om 8.45 maar 1 student bij de les kwaliteitszorg. Hoe kan dat?" ik moest lachen
maar wel sneu. Is hij zo vroeg opgestaan, staat er niemand
Als ik mijn tijd nuttiger kan besteden dan kies ik daar voor. Ik ga voor mezelf naar school, niet voor de docent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat kinderachtig. Belangrijk of niet, die man doet zijn best voor jullie. The least you could do is show up.
Muisjeeeeeequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat kinderachtig. Belangrijk of niet, die man doet zijn best voor jullie. The least you could do is show up.
Ja, en die docent die staat daar ook voor zn salaris niet voor jullie, dus boeiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ik mijn tijd nuttiger kan besteden dan kies ik daar voor. Ik ga voor mezelf naar school, niet voor de docent.
Just a little bit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind het toch wel een vorm van respect. Eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |