Je komt als je met 6 man gaat stappen toch regelmatig vrouwen tegen? Mijn 'groepje' waar ik meestal mee de kroeg in gaat is ook 5 man groot inclusief mijzelf.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:55 schreef pl4kkie het volgende:
Niet zo heel groot ook. Een man of 6/7 max. Het zijn meer zuipers en lol trappers. 1tje heeft al een vriendin maar dat is gewoon een kut wijf en we zien hem nu ook niet meer zo vaak
Had ik maar een stapgroep.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je komt als je met 6 man gaat stappen toch regelmatig vrouwen tegen? Mijn 'groepje' waar ik meestal mee de kroeg in gaat is ook 5 man groot inclusief mijzelf.
Ik ga dan andere dingen doen meestal wel thuis maar soms ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb niemand voor vast om mee uit te gaan maar is nog geen reden om thuis te blijven of om niet te gaan versieren.
Tja. Nieuwe vrienden maken een optie?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik maar een stapgroep.
Ik heb maar een vriend die uitgaat.
Tenzij.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
Ik ga dan andere dingen doen meestal wel thuis maar soms ook niet.
In mijn eentje is er geen hol aan, mits Koninginnedag of een huldiging.
Tsja waar he ik zit op een school waar ik niks heb met de wel stappers vind het gewoon geen leuke gasten en zij mij ook niet. De in mijn ogen aardige kinderen zijn een tikje saai en eentje moslim dus....quote:Op maandag 6 juni 2011 18:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Nieuwe vrienden maken een optie?
[..]
Tenzij.
Je hebt ook hobbies waar je mensen leert kennen. Ik zie niemand meer van m'n middelbare- of studietijd.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
Tsja waar he ik zit op een school waar ik niks heb met de wel stappers vind het gewoon geen leuke gasten en zij mij ook niet. De in mijn ogen aardige kinderen zijn een tikje saai en eentje moslim dus....
Ik ben wel eens naar een concert geweest in mijn eentje, dat was wel aardig.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kwestie van knop omzetten en naar plaatsen gaan waar de muziek naar je smaak is (om te beginnen) en lekker een feestje voor jezelf bouwen.
Nou ik vind in m'n eentje gaan stappen ook wat saai eerlijk gezegd. Ben redelijk vaak in 't buitenland geweest voor m'n werk en dan contact leggen met iemand kost wat meer inzet dan gewoon met vrienden afspreken.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kwestie van knop omzetten en naar plaatsen gaan waar de muziek naar je smaak is (om te beginnen) en lekker een feestje voor jezelf bouwen.
Precies.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt ook hobbies waar je mensen leert kennen. Ik zie niemand meer van m'n middelbare- of studietijd.
Ja hobby's DJen en voetbal en voetballen doe ik niet meer dus daar kom ik ook niemand mee tegen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt ook hobbies waar je mensen leert kennen. Ik zie niemand meer van m'n middelbare- of studietijd.
Vind je jezelf een goede DJ?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hobby's DJen en voetbal en voetballen doe ik niet meer dus daar kom ik ook niemand mee tegen.
Ja ik denk dat ik er later mijn brood er mee kan verdienen dat zelfvertrouwen heb ik wel.quote:
In een discotheek is het juist veel minder 'raar' dan in een kroeg ofzo, waar de meesten heen gaan om te kletsen. In een discotheek gaat dat niet bijster makkelijk, daar ga je heen om te dansen dus dat kan ook heel goed alleen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:27 schreef Mpj het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die echt alleen naar een discotheek gaan ofzo.. lijkt me raar. Liever met vrienden toch. Maar alleen naar de stad of even op een terras, of op vakantie, dat lijkt me wel weer oké.
Festivalquote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Rock Werchter met 2 vrienden. Ik ben benieuwd hoe de contacten gaar gelegd zullen gaan worden!
Ja tuurlijk komen we vrouwen tegen. Maar heb altijd het idee dat ze toch nix van me moete hebben dus probeer het geeneens. Ben soort van bang om elke keer op me bek tegaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je komt als je met 6 man gaat stappen toch regelmatig vrouwen tegen? Mijn 'groepje' waar ik meestal mee de kroeg in gaat is ook 5 man groot inclusief mijzelf.
He dat heb ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk komen we vrouwen tegen. Maar heb altijd het idee dat ze toch nix van me moete hebben dus probeer het geeneens. Ben soort van bang om elke keer op me bek tegaan.
Heel anders dan ik me had voorgesteld.quote:
Je zult moeten leren omgaan met het op je bek gaan dan, want dat hoort erbij.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk komen we vrouwen tegen. Maar heb altijd het idee dat ze toch nix van me moete hebben dus probeer het geeneens. Ben soort van bang om elke keer op me bek tegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |