En ik maar hopen dat het niet zou gaan gebeuren...quote:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:50 schreef s0k het volgende:
Die speech van Robb nadat hij de kingslayer sprak
Ik vond deze episode best snel gaan eigenlijk. Dat is wel eens anders geweest.
Bij al dat soort speeches in films/series krijg ik plaatsvervangende schaamte.quote:
Klinkt bekend. Ik zat ook met de gedachte "Ach, hij is first billed, dus hij red het nog wel even". Dus niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:10 schreef CoJackso het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat het niet zou gaan gebeuren...![]()
Ook wel opvallend dat het gebeurt met de bekendste acteur in de serie.
De vraag is eigenlijk, vind HBO het nodig om voor s02 grote namen te tekenen om de serie 'te dragen', of achten ze dat nu overbodig.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:25 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Ik zat ook met de gedachte "Ach, hij is first billed, dus hij red het nog wel even". Dus niet.
Was een goede speech om het moraal van zijn mannen meteen de grond in te trappen nadat ze zo'n belangrijk persoon hadden gevangen. Denk ook dat je het niet als heroisch ofzo moet zien, maar als een falen van Robb omdat hij nog te onervaren is in het leiden van mannen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef s0k het volgende:
[..]
Bij al dat soort speeches in films/series krijg ik plaatsvervangende schaamte.
Ik zit me nu af te vragen of die toespraak ook in het boek zat. Kan het me niet 1 2 3 voor de geest halen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Was een goede speech om het moraal van zijn mannen meteen de grond in te trappen nadat ze zo'n belangrijk persoon hadden gevangen. Denk ook dat je het niet als heroisch ofzo moet zien, maar als een falen van Robb omdat hij nog te onervaren is in het leiden van mannen.
Voor zover ik begrepen heb hadden ze Sean Bean alleen maar ingehuurd om kijkers te trekken die onbekend waren met de boeken. Ik denk dat we minder grote namen in seizoen 2 krijgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:26 schreef s0k het volgende:
[..]
De vraag is eigenlijk, vind HBO het nodig om voor s02 grote namen te tekenen om de serie 'te dragen', of achten ze dat nu overbodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat van Jaime wist ik niet meer dat het al in boek 1 zat, geweldig moment, hehe![]()
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Sean Bean had getekend voor 3 seizoenen. Volgens mij wilt hij toch nog te graag wat hollywood films doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:38 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb hadden ze Sean Bean alleen maar ingehuurd om kijkers te trekken die onbekend waren met de boeken. Ik denk dat we minder grote namen in seizoen 2 krijgen.
Toen die z'n contract had getekend, zou die er vast wel op gewezen zijn dat hij aan het eind van het seizoen doodgaat. Het verhaal was bekend.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:39 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Sean Bean had getekend voor 3 seizoenen. Volgens mij wilt hij toch nog te graag wat hollywood films doen.
Joh.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Toen die z'n contract had getekend, zou die er vast wel op gewezen zijn dat hij aan het eind van het seizoen doodgaat. Het verhaal was bekend.
Dan begrijpen we elkaar en zijn we het eens.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:42 schreef s0k het volgende:
[..]
Joh.![]()
M'n punt was meer dat Sean niet zo snel zal tekenen voor 3 seizoenen, ongeacht de serie.
SPOILER: Boek vs seriewijzigingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kattentrapper...
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:46 schreef Bril_idioot het volgende:
Hoe briljant was de oplossing om de veldslag bij de Green Fork(?) niet in beeld te brengen trouwens? Moest daar echt ontzettend hard lachenDoen ze wel vaker in series.SPOILER: Boek vs seriewijzigingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:46 schreef Bril_idioot het volgende:
Hoe briljant was de oplossing om de veldslag bij de Green Fork(?) niet in beeld te brengen trouwens? Moest daar echt ontzettend hard lachenNiet echt want je hebt de Twins en natuurlijk de Neck waar je met bijzonder weinig man een leger zonder problemen kan tegenhouden.SPOILER: Boek vs seriewijzigingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien, heb je gezien hoe ver weg Winterfell is vanwaar hij zit en hoe ver Kings Landing? Zodra hij ook maar bij de Twins zou zitten(nog niet eens halverwege Winterfell) zou Robb al zonder probleem naar Kings Landing kunnen trekken en iedereen daar afslachten, en dan heeft Tywin nog maar weinig te winnen...Beneath the gold, bitter steel
De Twins is bij een rivier die van noord naar zuid loopt. Niet van west naar oost.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:48 schreef Fingon het volgende:
[..]
Niet echt want je hebt de Twins en natuurlijk de Neck waar je met bijzonder weinig man een leger zonder problemen kan tegenhouden.
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:48 schreef Fingon het volgende:
[..]
Niet echt want je hebt de Twins en natuurlijk de Neck waar je met bijzonder weinig man een leger zonder problemen kan tegenhouden.
Bovendien, heb je gezien hoe ver weg Winterfell is vanwaar hij zit en hoe ver Kings Landing? Zodra hij ook maar bij de Twins zou zitten(nog niet eens halverwege Winterfell) zou Robb al zonder probleem naar Kings Landing kunnen trekken en iedereen daar afslachten, en dan heeft Tywin nog maar weinig te winnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kattentrapper...
De kingsroad komt daar redelijk bij in de buurt dus hij zou dan gewoon aangevallen wordenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:48 schreef s0k het volgende:
[..]
De Twins is bij een rivier die van noord naar zuid loopt. Niet van west naar oost.
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:53 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, bitter steel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zou Walder Frey nooit aanvallen vanuit de Twins. Dat zou zelfmoord zijn.Kattentrapper...
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:00 schreef Bril_idioot het volgende:
Geen veldslag, oorlog in middeleeuwen was veel raiden en kleine gevechten tussen groepen van ~100 man e.d., dat zou hij zeker doen, alleen al om zijn 'smallfolk' te beschermen(zijn economische basis).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zou Walder Frey nooit aanvallen vanuit de Twins. Dat zou zelfmoord zijn.Beneath the gold, bitter steel
PROPER...quote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Nooit verwacht dat ze hem zouden onthoofden trouwens. Maar mooie wending en leuke aflevering. Had wel weer dat het geluid gruwelijk fout liep..
Oh? Had geen problemen met mijn aflevering.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Nooit verwacht dat ze hem zouden onthoofden trouwens. Maar mooie wending en leuke aflevering. Had wel weer dat het geluid gruwelijk fout liep..
Mijne begon halverwege ook uit sync te raken, wel beetje iritant.(de HD versie)quote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah oke. Nouja mocht je het van TPB afhalen, IMMERSE versie werkt prima. No subs.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:30 schreef Gwywen het volgende:
FLV player.
Ik had trouwens wel gedacht dat dit topic storm zou lopen na deze aflevering, hehe
http://www.addic7ed.com/serie/Game_of_Thrones/1/9/Baelorquote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ah oke. Nouja mocht je het van TPB afhalen, IMMERSE versie werkt prima. No subs.
Ok ik heb nu ook de laatste 3 afleveringen gezien...quote:Op maandag 13 juni 2011 09:29 schreef Gwywen het volgende:
Reuzel heeft pas 6 afleveringen gezien![]()
Reuzel, dit topic loopt gelijk op met de serie, dus wij praten hier vandaag al over afl. 9 en geloof me, daar zitten spoilers in die jij nu ECHT nog niet wilt weten.
Dus even wegblijven tot je bij bent.
Stark'squote:Op maandag 13 juni 2011 15:02 schreef kort het volgende:
Ik raakte een beetje in de war bij de gevangen-neming van Stark. Je had de soldaten van de Lannisters, de soldaten van de Stark, de royal command en royal watch toch?(4 partijen in totaal)
Waarom zou de King's Guard Ned Stark beschermen?! Hij is een verrader van de koning tenslotte.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:11 schreef kort het volgende:
Hoezo had de kingsguard Stak nou niet beschermd
De city watch is blijkbaar omgekocht maar ik snap niet dat de city watch de Stark's en kingsguard zo snel heeft neergehaald.
dat was de City Guard leider, Janos Slyntquote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef kort het volgende:
Ze zeiden nog voordat ze naar binnen gingen loyaal waren aan hem.
Standbeeld waar Arya op stond. Ned zei tegen Yoren dat hij daar heen moest.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom was de titel van deze aflevering eigenlijk Baelor? Is me niet helemaal duidelijk geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |