abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97836291
Ja, maar ik zou toch gewoon in het eerste boek beginnen
pi_97836432
Idd, ik denk dat je toch een hoop mist als je niet het eerste boek hebt gelezen.
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:57:24 #53
32402 s0k
..............................
pi_97837130
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:40 schreef neilpad het volgende:
Idd, ik denk dat je toch een hoop mist als je niet het eerste boek hebt gelezen.
Ja, zoals dat Dany te midden van de khalasar gemount word door Drogo.
..................................................................................................................................................
pi_97837179
Een van de betere afleveringen inderdaad. De 2 laatste episodes worden hopelijk bruut!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:28:06 #55
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97838409
Ik ben met lezen iets verder dan de serie, ik lees met opzet heel langzaam en mondjesmaat, en kan me alleen maar verheugen op wat er nog komen moet.
Ik geloof dat de mensen in m'n omgeving inmiddels wel beginnen te begrijpen waarom dit een van m'n favoriete boekenseries is :)
pi_97840685
Wat er volgende week allemaal gaat gebeuren! _O_
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:29:39 #57
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_97843156
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef truedestiny het volgende:
Wat er volgende week allemaal gaat gebeuren! _O_
Zit het weekend en Maandag in Belgie dus moet zelf wachten tot dinsdag.
Dit topic dan maar even overslaan tot nadat ik het gekeken heb +)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:01:53 #58
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97844776
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Zit het weekend en Maandag in Belgie dus moet zelf wachten tot dinsdag.
Dit topic dan maar even overslaan tot nadat ik het gekeken heb +)
Dat zou ik zeker doen, want je gaat het jezelf niet vergeven als je per ongeluk een spoiler zou lezen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97848217
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat zou ik zeker doen, want je gaat het jezelf niet vergeven als je per ongeluk een spoiler zou lezen.
En er zullen wat spoilers voorbij komen dan. *O*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:25:53 #60
133369 Jivis
Critikut
pi_97848249
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:28 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik was een beetje geshockeerd door het afbreekpunt, maar dat komt dus weer omdat ik de boeken ken. Ik had een heel ander einde verwacht, maar dat gaat nu dus ergens midden in aflevering 9 vallen.
Daar gaan we weer. Kun je gewoon 0,0 shit uit de boeken dat we nog niet gezien hebben hier noemen, ook al valt het nu wel mee.
Amen.
pi_97848785
Over die spion die Robb vrijlaat. Hij stuurt hem duidelijk terug naar Tywin Lannister. Dus behalve een verkeerde schatting van de grote van zijn leger kan hij de tegenstander ook een verkeerde indruk geven van zijn plannen, langs Tywin sneaken en het beleg van Jaime breken.

Ik vraag me trouwens heel erg af wat Varys nou allemaal van plan is. Hij zal later in het verhaal vast erg belangrijk worden.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:39:07 #62
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_97848919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef terdege het volgende:
Over die spion die Robb vrijlaat. Hij stuurt hem duidelijk terug naar Tywin Lannister. Dus behalve een verkeerde schatting van de grote van zijn leger kan hij de tegenstander ook een verkeerde indruk geven van zijn plannen, langs Tywin sneaken en het beleg van Jaime breken.

Ik vraag me trouwens heel erg af wat Varys nou allemaal van plan is. Hij zal later in het verhaal vast erg belangrijk worden.
Idd dat was een meesterlijke zet van Robb :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:18 schreef neilpad het volgende:
Die maker van die infographic gaat nog spijt krijgen dat ie er ooit aan begonnen is, heb het idee dat diegene de boeken niet heeft gelezen _O-.
Nee die infographic is ook gemaakt voor de serie niet de boeken, hence the name " HBO's game of thrones" Die infographic gaat nog heel lang accuraat zijn want de serie gaat niet zo snel en straks nog een break, dat is toch niet zo moeilijk te snappen? :').

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Syrio heeft die andere ridders ook uitgeschakeld zonder ze te doden...

Ja maar dat waren gewoon ridders die laatste is een kingsguard daar zijn er maar 7 van en zogenaamd de beste zwaardvechters uit het koningkrijk.
Dus de situatie is als volgt: met een houten zwaard een paar riddertjes af slaan dat is nog tot daar aan toe maar met een half afgebroken zwaard een kingsguard? ik geloof het niet.
Vluchten zou dan de enige optie zijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door Drakire op 07-06-2011 18:53:27 ]
pi_97849566
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef terdege het volgende:

Precies wat ik ook dacht. Het viel me eigenlijk tegen dat de rest van de aanwezigen in de tent zo geschokt reageerden.

Varys zegt het landsbelang te dienen, maar ik weet niet of iemand dat gelooft... Misschien heeft hij er vertrouwen in dat Robb c.s. de oorlog winnen en Ned Varys vervolgens rijkelijk kan belonen?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_97850148
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:50 schreef Orbis het volgende:

[..]

Precies wat ik ook dacht. Het viel me eigenlijk tegen dat de rest van de aanwezigen in de tent zo geschokt reageerden.

Varys zegt het landsbelang te dienen, maar ik weet niet of iemand dat gelooft... Misschien heeft hij er vertrouwen in dat Robb c.s. de oorlog winnen en Ned Varys vervolgens rijkelijk kan belonen?
Ik denk dat hij het beste wil voor Westeros als geheel, gewoon vrede en dat het hem niet echt uitmaakt who's on top of the heap.
Beneath the gold, bitter steel
pi_97850270
Hij had ook contacten met de Dothraki toch? Ik kan niet echt meer herinneren wat hij in die kelder met drakenhoofden besproken had.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:06:11 #66
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_97850477
Trouwens als Robb en de Lanisters gaan vechten is dat leger vet afgezwakt als de Dothraki's straks komen.
pi_97851153
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef Drakire het volgende:
Trouwens als Robb en de Lanisters gaan vechten is dat leger vet afgezwakt als de Dothraki's straks komen.
Vooral als de nightwalkers dan ook echt langskomen..

Daar had die wildling het over tegen die kreupele, dat ze spoedig zouden komen en dat ze dus beter de muur konden beschermen inplaats van elkaar kapot te maken.

Zal vast nog wel wat van terug komen.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:38:56 #68
21467 franske19
Hit the deck!
pi_97852421
Wat is grand maester Pycelle toch een laffe oude zak. Verschrikkelijk karakter. Zal me niks verbazen als hij wat te maken heeft met de dood van Jon Arryn.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:42:40 #69
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97852656
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:39 schreef Drakire het volgende:

[..]

Idd dat was een meesterlijke zet van Robb :D.

[..]

Nee die infographic is ook gemaakt voor de serie niet de boeken, hence the name " HBO's game of thrones" Die infographic gaat nog heel lang accuraat zijn want de serie gaat niet zo snel en straks nog een break, dat is toch niet zo moeilijk te snappen? :').

[..]

Ja maar dat waren gewoon ridders die laatste is een kingsguard daar zijn er maar 7 van en zogenaamd de beste zwaardvechters uit het koningkrijk.
Dus de situatie is als volgt: met een houten zwaard een paar riddertjes af slaan dat is nog tot daar aan toe maar met een half afgebroken zwaard een kingsguard? ik geloof het niet.
Vluchten zou dan de enige optie zijn.
En hij zei letterlijk dat hij niet zou vluchten
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_97853492
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef Drakire het volgende:
Mooi is dat ja. Aan de ene kant heb je tienduizenden van die Dothraki en aan de andere kant komen de white walkers. Goede tijd voor een all-out interne oorlog.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_97853604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:39 schreef Drakire het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik zeg niet dat de infographic niet accuraat is ofzo. Klopt volgens mij allemaal wel.
Maar ik bedoel alleen dat er, ondanks dat ze aardig wat weglaten op TV, er ook nog een hoop namen bijkomen. Het zijn zeven koninkrijken verenigd he. Hoeveel hebben we er nu gezien? Een stuk of 3.

Lees overigens net dat ze weer een season high hebben bereikt qua viewer ratings *O* .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_97854054
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:02 schreef terdege het volgende:
Hij had ook contacten met de Dothraki toch? Ik kan niet echt meer herinneren wat hij in die kelder met drakenhoofden besproken had.
Het leek me dat hij ervoor heeft gezorgd dat de Dothraki nu komen. Aan de ene kant stuurde hij iemand om Daenerys te doden, en daarnaast zorgde hij ook dat ze gered werd door Jorah.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:59:49 #73
300718 Kenju
Say It!!??
pi_97857804
Wel vreemd dat Syrio niet effe een zwaard oppakte toen hij met die laatste ridder eraan moest...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:00:22 #74
300718 Kenju
Say It!!??
pi_97857840
Wel vreemd dat Syrio niet snel effe een zwaard oppakte toen hij met die laatste ridder aan de gang moest.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:30:20 #75
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
pi_97859706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Kenju het volgende:
Wel vreemd dat Syrio niet snel effe een zwaard oppakte toen hij met die laatste ridder aan de gang moest.
Les 1: Keer je vijand nooit de rug toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')