Ja, zoals dat Dany te midden van de khalasar gemount word door Drogo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:40 schreef neilpad het volgende:
Idd, ik denk dat je toch een hoop mist als je niet het eerste boek hebt gelezen.
Zit het weekend en Maandag in Belgie dus moet zelf wachten tot dinsdag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef truedestiny het volgende:
Wat er volgende week allemaal gaat gebeuren!
Dat zou ik zeker doen, want je gaat het jezelf niet vergeven als je per ongeluk een spoiler zou lezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zit het weekend en Maandag in Belgie dus moet zelf wachten tot dinsdag.
Dit topic dan maar even overslaan tot nadat ik het gekeken heb +)
En er zullen wat spoilers voorbij komen dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen, want je gaat het jezelf niet vergeven als je per ongeluk een spoiler zou lezen.
Daar gaan we weer. Kun je gewoon 0,0 shit uit de boeken dat we nog niet gezien hebben hier noemen, ook al valt het nu wel mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:28 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik was een beetje geshockeerd door het afbreekpunt, maar dat komt dus weer omdat ik de boeken ken. Ik had een heel ander einde verwacht, maar dat gaat nu dus ergens midden in aflevering 9 vallen.
Idd dat was een meesterlijke zet van Robbquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef terdege het volgende:
Over die spion die Robb vrijlaat. Hij stuurt hem duidelijk terug naar Tywin Lannister. Dus behalve een verkeerde schatting van de grote van zijn leger kan hij de tegenstander ook een verkeerde indruk geven van zijn plannen, langs Tywin sneaken en het beleg van Jaime breken.
Ik vraag me trouwens heel erg af wat Varys nou allemaal van plan is. Hij zal later in het verhaal vast erg belangrijk worden.
Nee die infographic is ook gemaakt voor de serie niet de boeken, hence the name " HBO's game of thrones" Die infographic gaat nog heel lang accuraat zijn want de serie gaat niet zo snel en straks nog een break, dat is toch niet zo moeilijk te snappen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:18 schreef neilpad het volgende:
Die maker van die infographic gaat nog spijt krijgen dat ie er ooit aan begonnen is, heb het idee dat diegene de boeken niet heeft gelezen.
Ja maar dat waren gewoon ridders die laatste is een kingsguard daar zijn er maar 7 van en zogenaamd de beste zwaardvechters uit het koningkrijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Syrio heeft die andere ridders ook uitgeschakeld zonder ze te doden...
Precies wat ik ook dacht. Het viel me eigenlijk tegen dat de rest van de aanwezigen in de tent zo geschokt reageerden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef terdege het volgende:
Over die spion die Robb vrijlaat. Hij stuurt hem duidelijk terug naar Tywin Lannister. Dus behalve een verkeerde schatting van de grote van zijn leger kan hij de tegenstander ook een verkeerde indruk geven van zijn plannen, langs Tywin sneaken en het beleg van Jaime breken.
Ik vraag me trouwens heel erg af wat Varys nou allemaal van plan is. Hij zal later in het verhaal vast erg belangrijk worden.
Ik denk dat hij het beste wil voor Westeros als geheel, gewoon vrede en dat het hem niet echt uitmaakt who's on top of the heap.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:50 schreef Orbis het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht. Het viel me eigenlijk tegen dat de rest van de aanwezigen in de tent zo geschokt reageerden.
Varys zegt het landsbelang te dienen, maar ik weet niet of iemand dat gelooft... Misschien heeft hij er vertrouwen in dat Robb c.s. de oorlog winnen en Ned Varys vervolgens rijkelijk kan belonen?
Vooral als de nightwalkers dan ook echt langskomen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef Drakire het volgende:
Trouwens als Robb en de Lanisters gaan vechten is dat leger vet afgezwakt als de Dothraki's straks komen.
En hij zei letterlijk dat hij niet zou vluchtenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:39 schreef Drakire het volgende:
[..]
Idd dat was een meesterlijke zet van Robb.
[..]
Nee die infographic is ook gemaakt voor de serie niet de boeken, hence the name " HBO's game of thrones" Die infographic gaat nog heel lang accuraat zijn want de serie gaat niet zo snel en straks nog een break, dat is toch niet zo moeilijk te snappen?.
[..]
Ja maar dat waren gewoon ridders die laatste is een kingsguard daar zijn er maar 7 van en zogenaamd de beste zwaardvechters uit het koningkrijk.
Dus de situatie is als volgt: met een houten zwaard een paar riddertjes af slaan dat is nog tot daar aan toe maar met een half afgebroken zwaard een kingsguard? ik geloof het niet.
Vluchten zou dan de enige optie zijn.
Mooi is dat ja. Aan de ene kant heb je tienduizenden van die Dothraki en aan de andere kant komen de white walkers. Goede tijd voor een all-out interne oorlog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef Drakire het volgende:
Trouwens als Robb en de Lanisters gaan vechten is dat leger vet afgezwakt als de Dothraki's straks komen.
Ik zeg niet dat de infographic niet accuraat is ofzo. Klopt volgens mij allemaal wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:39 schreef Drakire het volgende:
[..]
[..]
Nee die infographic is ook gemaakt voor de serie niet de boeken, hence the name " HBO's game of thrones" Die infographic gaat nog heel lang accuraat zijn want de serie gaat niet zo snel en straks nog een break, dat is toch niet zo moeilijk te snappen?.
[..]
Het leek me dat hij ervoor heeft gezorgd dat de Dothraki nu komen. Aan de ene kant stuurde hij iemand om Daenerys te doden, en daarnaast zorgde hij ook dat ze gered werd door Jorah.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:02 schreef terdege het volgende:
Hij had ook contacten met de Dothraki toch? Ik kan niet echt meer herinneren wat hij in die kelder met drakenhoofden besproken had.
Les 1: Keer je vijand nooit de rug toe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Kenju het volgende:
Wel vreemd dat Syrio niet snel effe een zwaard oppakte toen hij met die laatste ridder aan de gang moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |