Ik ben niet je kloon!
Zo, daar schrik je van he? Dat wist je misschien niet. Maar straks verbreek ik mijn verbinding want dan zit ik weer op school. Over tot de orde van de dag. En dan heb ik weer echte mensen om me heen.
Ik heb het er vandaag met mijn stagebegeleider over gehad en wat hij zei is waar. Ik moet weer naar school en kan dus niet de hele dag fok!ken. Dit is zo waar dat ik het jou nu ook ga vertellen.
Ik ben niet je kloon!
Sinds ik in dit forum pakweg 3 maanden post heb je misschien het gevoel dat je een nieuwe kloon hebt aangemaakt. Sommigen hebben dat ook irl en er zien me als verzinsel. Je werd geobsedeerd op mij vanwege leuke postings, Of je raakte gewoon bevriend met mij. Daar heb ik het verder niet over. Ik heb het over mijn aanwezigheid hier!
Ik ben nog steeds niet je kloon.
Waarom doorbreek ik (voor sommigen althans) deze illusie? Omdat ik me zorgen maak. Sommigen zijn er echt van overtuigd dat ik niet besta. Soms als grap maar steeds vaker omdat mensen zich daarin vergissen. En dat laatste moet ik doorbreken. Want ik heb een eigen leven.
Maak je straks weer een foute opmerking? Dan zegt Bixister er wel wat van. Irriteer je weer mensen met je clones? Ik zeg er niets van en laat het rusten. Want ik ben smiddags niet meer online. Ik zeur niet dat je mij zo leuk vind. Soms denk ik dat je je daar druk om maakt Hoeft niet, ik ben niet je kloon. Ik zit tot volgende week vrijdag op mijn werk te Fokken, omdat ik het leuk vind. Soms praat ik mee op een serieuzere toon in andere fora. Of ik lees en denk er het mijne van zonder er op te reageren.
Jij neemt mijn aanwezigheid op Fok! veel te serieus. Ik ben je tweede persoon geworden, je put er misschien moed uit of wellicht ben ik een soort stamkroeg geworden. Maar zodra je de modem uitzet sta je weer in het gewone leven.
Denk eens bij jezelf na. Is het gezond dat je rondbazuint dat ik je clone ben? Omdat ik grappiger ben dan jij? De meesten zitten je gewoon te jennen, ik dus ook. Fok! is niet meer dan een speelplein om mensen af te zeiken. Natuurlijk is er plaats voor serieuzere zaken. Maar nog steeds is het niet meer dan een speelplein. En als je de modem uitzet is het speelkwartier over.
Neem dat gezeur over je humor. Zo nu en dan kwam je best leuk uit de hoek. Echt waar, en dat ik dat nu toegeef is je goed recht. Want niemand durft toe te geven dat je soms best leuk bent.
Dus waarom maak je je kwaad? Weet je het al? Ik niet, namelijk. Ik ben namelijk niet je kloon. Als je het allemaal te serieus neemt, ga dan eens na of je niet teveel tijd hier doorbrengt. Ga eens wat anders doen. Ga surfen naar andere interessante sites, of beter, zet de pc uit en ga fietsen, wandelen een boek lezen. Want ik ben niet je kloon.
Maar goed. Ik ben er nog wel 's avonds. Helaas geen grappen en grollen smiddags meer met Ludo, Bixister, Ulx en jij. Ik zal wat later op posts reageren, maar hopelijk met nog net zoveel stijl als voorheen.
Maar SunChaser denk er eens over na. Natuurlijk geldt deze brief niet voor julle allemaal, maar wie de schoen past etc. etc. Je snapt me heus wel.
Zorg goed voor jezelf!
Herald
[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 18-08-2000 20:10]
quote:En Yvon J. ook!
Op 18 augustus 2000 20:12 schreef Kloon het volgende:
Goede brief Herald, dat zal m leren!
quote:ja, ik zal m ook leren.
Op 18 augustus 2000 20:13 schreef Herald het volgende:
En Yvon J. ook!
quote:Een roze dingetje met rode handjes en dito muts.
Op 18 augustus 2000 20:14 schreef Tunk het volgende:
wat is een kloon?
quote:zoals Pipo?
Op 18 augustus 2000 20:16 schreef Ali Salami het volgende:
Een roze dingetje met rode handjes en dito muts.
quote:Hij heeft je meteen teruggezet naar groep acht?
Op 18 augustus 2000 20:10 schreef Herald het volgende:
Ik heb het er vandaag met mijn stagebegeleider over gehad
quote:dat lijkt me eerder een promotie
Op 18 augustus 2000 20:18 schreef SunChaser het volgende:
Hij heeft je meteen teruggezet naar groep acht?
quote:Ja, zoiets ja, naar die woorden zocht ik, bedankt dat je ze voor me vond.
Op 18 augustus 2000 20:17 schreef SunChaser het volgende:
zoals Pipo?
quote:
Op 18 augustus 2000 20:49 schreef cedlash het volgende:
LOLROTFLMAO......
Nieuwe spelling??
blabla
quote:Gereformeerd zeker
Op 19 augustus 2000 02:52 schreef Djeez het volgende:
Virgins will rule the world!
quote:LOL, dan is Bixister zeker onze vrouwelijke zelf?
Op 18 augustus 2000 20:49 schreef cedlash het volgende:
LOLROTFLMAO......Sunchaser/Herald, last van het Fight Club syndroom??????
quote:Nee, officieel hervormd gedoopt, maar nu ongelovig...
Op 19 augustus 2000 02:59 schreef Priscella het volgende:
Gereformeerd zeker
quote:
Op 18 augustus 2000 20:20 schreef Ulx het volgende:
dat lijkt me eerder een promotie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |