Ik krijg de uitslagen over 3 weken. Best wel lang nog.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Wanneer krijg je de uitslagen terug? Want hier zou ik niet te lang mee blijven lopen zonder het aan iemand te vertellen... Dan maak je jezelf gek.
ditquote:Op maandag 6 juni 2011 14:58 schreef kikoooooo het volgende:
Niet zelf doktertje gaan spelen.
Bij elk kwaaltje dat je hebt zoeken op internet resulteert toch altijd in kanker.
als het echt kanker is hoor je dat veel sneller maak je niet drukquote:Op maandag 6 juni 2011 15:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik krijg de uitslagen over 3 weken. Best wel lang nog.
QFT.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:58 schreef kikoooooo het volgende:
Niet zelf doktertje gaan spelen.
Bij elk kwaaltje dat je hebt zoeken op internet resulteert toch altijd in kanker.
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:10 schreef Renesite het volgende:
Internet afsluiten. Dat versterkt namelijk alleen maar je angst. Je hebt immers nooit gestudeerd voor geneeskunde.
Niet denken wees een zombie, verstand op 0 zetten en doorgaan met leven genietend van elke seconde dat je leeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef MissVanity het volgende:
Dankje!![]()
Ik vind het gewoon echt een eng idee.
Ik hoop zelf nog op slaapapneu. Behandelbaar en niet dodelijk.
Als ie het zou zeggen kan het zijn dat ie de antwoorden van de patiënt beïnvloed dus dat lijkt me niet handig. Sowieso is het niet altijd nuttig om een patiënt (vaak onnodig) ongerust te maken voor de uitslagen er zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:05 schreef Hydrogeny het volgende:
Netjes van hem om te vertellen dat hij je aan het testen is op zo'n dingen...
Ik ga mijn best doen. Ik ben in elk geval blij dat ik het even kwijt kon.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Niet denken wees een zombie, verstand op 0 zetten en doorgaan met leven genietend van elke seconde dat je leeft.
Hij heeft me niet verteld waarop hij ging testen. Ik ben er inderdaad achter gekomen bij toeval.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ie het zou zeggen kan het zijn dat ie de antwoorden van de patiënt beïnvloed dus dat lijkt me niet handig. Sowieso is het niet altijd nuttig om een patiënt (vaak onnodig) ongerust te maken voor de uitslagen er zijn.
Het probleem is dat iedereen tegenwoordig alles zelf snel even gaat opzoeken en er dan achter komt welke ziekte de arts in z'n hoofd had bij het stellen van de vragen..
Klopt. Ik had laatst wat en ik las de symptomen op internet en ben twee dagen dáárvan misselijk geweest...quote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef Karina het volgende:
Als je op Internet zoekt dan heb je alles en was je al 10x dood geweest, niet kijken dus!
Daar moeten mensen sowieso eens wat meer bij stilstaan !quote:Op maandag 6 juni 2011 15:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Niet denken wees een zombie, verstand op 0 zetten en doorgaan met leven genietend van elke seconde dat je leeft.
Ik snap het welquote:Op maandag 6 juni 2011 15:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Ik ben in elk geval blij dat ik het even kwijt kon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |