Dan mag je me nu gelijk die quote even laten zien waarin ik dat gezegd heb, en als je dat niet lukt, verdwijn je voorlopig even uit AEX, deal?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nee, ik doelde gewoon op je post die aangaf dat een niet hoofdverblijf dat is afbetaald nauwelijks geld kost. Heeft totaal niks te maken met wat je hierboven weer uitsputtert.
En zo gaat het maar door.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan mag je me nu gelijk die quote even laten zien waarin ik dat gezegd heb, en als je dat niet lukt, verdwijn je voorlopig even uit AEX, deal?
Hoe blind ben je vriend. Fokking kneusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt dus geen quote weten te produceren? Ik neem aan dat je nu even een week weg blijft?
Hoe moeilijk kan het zijn een quote te produceren waarin ik dat zeg dan? Dat moet dan toch geen enkel probleem zijn? Heeft het misschien te maken met het feit dat mijn post van 13:22 stiekem toch niet zo bedoeld was als je oorspronkelijk dacht en je hem daarom maar niet wilt gebruiken in je verdediging?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:13 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hoe blind ben je vriend. Fokking kneus, ik leg het je zwart op wit uit. Vrij uitgebreid zelfs.
Dus je bent alleen maar mensen een ban proberen aan het aansmeren?quote:Een weekje rust zou idd geen kwaad kunnen voor een partij mensen. Als ik daar zelf deel van uit maak, ik zou bijna zeggen graag zelfs.
PM systeem is een apart systeem.quote:Hoop dan wel dat ik mn PM's nog kan lezen, want heb nog wat spullen die door een Fokster binnenkort worden opgehaald. Dat loopt via PM
dubbelOh7 is je hond toch nietquote:
Omdat het een best goed topic was totdat er iemand begon te flamen en offtopic begon te gaan Pierre er kwam posten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef xenobinol het volgende:
Zeg Scorpie waarom zeur jij de hele tijd over moderaties?
[..]
dubbelOh7 is je hond toch niet![]()
Gewoon leven en laten leven please
Inderdaad.quote:
Hetgeen uiteraard begint met de manier waarop er in topics gepost wordt. Als men het oneens is met elkaar kan dat gewoon op een normale manier beargumenteerd worden, zonder sneren, op de man spelen en beledingen. En volgens mij is dat ook precies wat de Mod-opmerking in de TS zegt.quote:
Helaas heb ik daar geen invloed op, en post ik dus gewoon correct in de serieuze topics in de hoop dat anderen dat oppikken. Helaas zijn er sommigen die dat niet doen, en dan is de enige oplossing een vorm van moderatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hetgeen uiteraard begint met de manier waarop er in topics gepost wordt. Als men het oneens is met elkaar kan dat gewoon op een normale manier beargumenteerd worden, zonder sneren, op de man spelen en beledingen. En volgens mij is dat ook precies wat de Mod-opmerking in de TS zegt.
Alweer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef PierreBetfair het volgende:
Breaking News:
Ik heb besloten mezelf vrijwillig uit de huizenmarkt-reeks terug te trekken zodat mijn dierbare broeders en zusters aldaar zich verlost voelen van de luis in hun pels, genaamd Pierre.
Mijn korte bezoek aan deze reeks zal ik blijven heugen als een ontmoetingsplaats van mensen die zoekende zijn naar geluk en wederzijdse liefde.
Ik wens jullie daarbij alle goeds,
Pierre.
Het huizenmarkttopic had niet met rust gelaten moeten worden, het liep namelijk compleet uit de hand. Daarnaast is het niet mogelijk om op commando bans uit te delen (voor de goede orde, dat kan ik niet, daarvoor moet ik een FA inschakelen), daarvoor moeten er notes verzameld worden en dat kost nu eenmaal tijd, ook omdat ik zelf wel leukere en nuttiger zaken kan verzinnen dan een stel kleuters telkens maar weer te wijzen op hun gedrag. Ik ben het in dit opzicht dus niet eens met je kritiek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:58 schreef Hanoying het volgende:
Het huizenmarkt topic had je gewoon met rust moeten laten. Een paar bans voor users die alleen maar links dumpen of users die elkaar uitmaken voor woorden die je niet in de dikke van dale terugvindt was meer dan voldoende geweest.
Bedankt voor het melden. Je moet troll eens wiki-en, misschien zie je dan dat je gedrag van daarnet onder trollen valt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Huizenmarkttopic #151: Een nieuwe start.
In het kader van de bans van afgelopen week, kan een mod hier even strenger tegenop treden, aangezien deze meneer loopt uit te lokken.
Ik heb allang uitleg gegeven. Dat jij er niet mee om kan gaan is niet mijn probleem. Je kan mijn post onmogelijk uitmaken voor trollquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Je moet troll eens wiki-en, misschien zie je dan dat je gedrag van daarnet onder trollen valt.
Dat is geen verrassing, ik ken geen topic waarin hij post en waarin hij niet trollt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Huizenmarkttopic #151: Een nieuwe start.
In het kader van de bans van afgelopen week, kan een mod hier even strenger tegenop treden, aangezien deze meneer loopt uit te lokken.
Ik ben het 100% met je eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:58 schreef Hanoying het volgende:
Het huizenmarkt topic had je gewoon met rust moeten laten. Een paar bans voor users die alleen maar links dumpen of users die elkaar uitmaken voor woorden die je niet in de dikke van dale terugvindt was meer dan voldoende geweest.
Goed gedaan hoor Bolk.
Dat weet ik niet. Ik weet wel dat het script voor het bannen nog aan alle kanten rammelt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:42 schreef PierreBetfair het volgende:
Heeft Fok het unbannen geautomatiseerd?
Is dit het FB topic?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet wel dat het script voor het bannen nog aan alle kanten rammelt.
Ja. -> [FB] Waar de huizenmarkt emoties oproeptquote:
Ok dan zit ik goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja. -> [FB] Waar de huizenmarkt emoties oproept
Beter zou jullie clubje gewoon een ban van een maand krijgen en 3 maanden voorwaardelijk. Zou oa AEX veel goed doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat is geen verrassing, ik ken geen topic waarin hij post en waarin hij niet trollt.
[..]
Ik ben het 100% met je eens.
Heel Fok zou opknappen als jij een onvoorwaardelijke ban krijgt van 99 jaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Beter zou jullie clubje gewoon een ban van een maand krijgen en 3 maanden voorwaardelijk. Zou oa AEX veel goed doen.
Het is geen clubje, het zijn wat mensen in dezelfde situatie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Beter zou jullie clubje gewoon een ban van een maand krijgen en 3 maanden voorwaardelijk. Zou oa AEX veel goed doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |