abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98800565
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

als je bang wordt en van je eend afwil voor een leuk prijsje laat je het me ff weten he.
Vanaf 2750 euro kan je bellen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Duck op 29-06-2011 00:02:10 ]
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2011 @ 00:10:11 #252
25682 2cv
Niet subtiel
pi_98801245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Waar wil je dan heen? Beweren dat een Eend veilig is in vergelijking met moderne auto's? Veiligheid heb je grootdeels zelf in de hand dus "doet er ff niet toe" is imho onzin. Zeke romdat je bij een eend niet terug kan vallen op systemen als airbags e.d.
Nee, dat beweer ik niet. Maar zoals ik het lees gaan veel mensen er van uit dat als een omaatje met haar rollator tegen een Eend aan tikt die Eend al totaal in puin ligt en dat de kreukelzone van de voor- tot de achterbumper loopt en weer terug. En dat klopt niet + ik ben dat domme gelul zat. Zeker omdat je op een motorfiets minder fysieke bescherming geniet maar dat wordt dan even 'vergeten' waarna het rijgedrag er bij gehaald wordt (wat er hier even niet toe doet).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_98801637
Als je veilig wilt rijden moet je sowieso geen oldtimer kopen, dus gezeur over veiligheid is hier niet aan de orde.
Elke auto is zo veilig als degene die de auto bestuurt, ook met moderne auto's vallen er doden.
Het is heel simpel, hoe meer veiligheidssystemen, hoe meer mensen denken dat alles kan maw hoe minder ze nadenken en eerder domme dingen gaan doen
Wil je veilig rijden koop dan een Leopard tank en draai rondjes op de hei, gezeik allemaal.
Citroën DSuper bjr 1972-118 pk--Citroën C4 bjr 2021-110pk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')