Be my guestquote:Op maandag 6 juni 2011 12:44 schreef alors het volgende:
die plaatjes in de OPVetste gebouw van Zernike ontbreekt...
zit al ff op ocasys te sneupenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt me idd veel zinvoller om eens uit te zoeken welke vakken er zijn en wat voor boeken dat er gevraagd worden. Dan kun je ook al een beeld vormen.
Aha, met Google Chrome kom ik er wel in, maar met Firefox niet.quote:
Cookie wegmikkenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Aha, met Google Chrome kom ik er wel in, maar met Firefox niet.
Dat geeft wellicht een beeld van de stof. Bij de boeken is namelijk op de cover na niets te zien...quote:Op maandag 6 juni 2011 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Op nestor. Die tentamens zijn niet vrij verkrijgbaar. Waarom wil je deze inzien? Wat denk je ermee te winnen?
Voor welke studie?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
Ik ga me binnenkort maar eens inschrijven, denk ik
Ik ook (pre msc), bij FEB moet dat voor 1 juli..quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
Ik ga me binnenkort maar eens inschrijven, denk ik
Ik studeer IB/IO.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
officieel moet je als je denkt het niet te gaan halen toestemming aan de examencommissie vragen om door te mogen studeren. De verschillende opleidingen hanteren verschillende regels, dus als je de opleiding noemt dan kan het uitgezocht worden.
http://www.rug.nl/let/fac(...)ER_BA_IBIO_09-10.pdfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |