Be my guestquote:Op maandag 6 juni 2011 12:44 schreef alors het volgende:
die plaatjes in de OPVetste gebouw van Zernike ontbreekt...
zit al ff op ocasys te sneupenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt me idd veel zinvoller om eens uit te zoeken welke vakken er zijn en wat voor boeken dat er gevraagd worden. Dan kun je ook al een beeld vormen.
Aha, met Google Chrome kom ik er wel in, maar met Firefox niet.quote:
Cookie wegmikkenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Aha, met Google Chrome kom ik er wel in, maar met Firefox niet.
Dat geeft wellicht een beeld van de stof. Bij de boeken is namelijk op de cover na niets te zien...quote:Op maandag 6 juni 2011 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Op nestor. Die tentamens zijn niet vrij verkrijgbaar. Waarom wil je deze inzien? Wat denk je ermee te winnen?
Voor welke studie?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
Ik ga me binnenkort maar eens inschrijven, denk ik
Ik ook (pre msc), bij FEB moet dat voor 1 juli..quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
Ik ga me binnenkort maar eens inschrijven, denk ik
Ik studeer IB/IO.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
officieel moet je als je denkt het niet te gaan halen toestemming aan de examencommissie vragen om door te mogen studeren. De verschillende opleidingen hanteren verschillende regels, dus als je de opleiding noemt dan kan het uitgezocht worden.
http://www.rug.nl/let/fac(...)ER_BA_IBIO_09-10.pdfquote:
Oké, bedankt. Dan ga ik nog mijn best doen voor het hertentamen en dan maar het beste hopen. Zo niet, moet ik maar een afspraak maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/let/fac(...)ER_BA_IBIO_09-10.pdf
5.2.2 punt 4
Een verzoek indienen bij de examencommissie is het beste als jij het tentamen niet haalt of je moet met de docent regelen dat je een vervangende opdracht krijgt.
quote:Econometrie & Operationele Research (BSc, Engels, voorheen Econometrics)
even wat duidelijker;quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:04 schreef One_conundrum het volgende:
ik haal nu zo ongeveer mijn bachelor.
Wat gebeurt er dan als ik in augustus een master tentamen maak (en deze haal), zonder dat ik daar toestemming voor heb (wel ingeschreven)?
(geen voorlopige toelating toen dat vak begon, want te weinig punten)
Moet je loten voor bedrijfskunde?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgend jaar hopelijk bedrijfskunde, ik zit in lotingsklasse E.
Maar hoeveel mensen worden toegelaten en hoeveel begonnen er vorig jaar aan?quote:
Ik dacht dat ik laatst iets gehoord had dat er 750 plekken waren. Vorig jaar geen idee eigenlijk waar zou ik dat kunnen vinden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:09 schreef Thas het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen worden toegelaten en hoeveel begonnen er vorig jaar aan?
FEB site iets van "feiten en cijfers" volgens mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:11 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst iets gehoord had dat er 750 plekken waren. Vorig jaar geen idee eigenlijk waar zou ik dat kunnen vinden?
ik moet me nog herinschrijven voor farmacie, afschrijving is meestal in september volgens mij.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:28 schreef Haushofer het volgende:
M'n vriendin (studeert Farmacie aan de RUG) ziet net in haar Studielinkberichten dat haar collegegeld op 2 juli in 1 termijn zou zijn afgeschreven. Is dit niet een beetje vroeg, en klopt dit? Er stond niet genoeg geld op d'r rekening, en ze had hier niet op gerekend
Als je je digitaal inschrijft bestaat de kans dat dat niet eens kan, omdat je niet aan de voorwaarden voor het vak voldoet. Lukt dat allemaal toch, dan wordt het niet meegeteld op je cijferlijst en dus voor de M. Beter is het om gewoon te leren voor het eerste M-vak van het semester...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
even wat duidelijker;
Ik bedoel dus, als ik dat vak haal wat gebeurt er dan. Gaat er dan een lichtje branden bij de examen commissie ofzo? want het mag stiekem niet natuurlijk, maar omdat ik de bachelor heb kan ik me dacht ik wel inschrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:37 schreef One_conundrum het volgende:
is je inlog mailadres toevallig ook s(nummer)@student.rug.nl ?
Ik heb dat NUMMER nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:37 schreef One_conundrum het volgende:
is je inlog mailadres toevallig ook s(nummer)@student.rug.nl ?
gewoon initiaal.achternaam@student.rug.nl lijkt mequote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:14 schreef One_conundrum het volgende:
ik snap et niet, wtf is dat voor mailadres dan?
Yes bij mij ook!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:54 schreef MarjoBlabla het volgende:
Bij mij stond het studentnummer op studielink.. Misschien daar kijken?
Ik heb dus ook die brief ontvangen en dacht dus ook wtf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:04 schreef Renesite het volgende:
Ok. Dan moeten ze eerst maar eens de inschrijving verwerken.
Vrije master sociaal rechtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Ik heb dus ook die brief ontvangen en dacht dus ook wtf.Ik heb precies dezelfde brief van vorig jaar, omdat ik toen voor groningen meegeloot heb en daar heb ik wel een studentnummer bijgeschreven. Geen idee hoe ik er aan gekomen ben, maar weet het wachtwoord er ook niet meer van
. Wat ga je trouwens studeren?
Lekker handig zo.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.rug.nl/feb/inf(...)erator/generator.htm
FEB is faculteit economie en bdk
De uren die je achter de boeken ziet staan zijn je werkelijke uren die je moet bijwonen qua colleges? Heb de code's ingevuld maar dan krijg je een best onoverzichtelijke lijst met alsnog verschillende studies door elkaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:06 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.rug.nl/ocasys/feb/vak/showPos?opleiding=4684
God man, je gaat naar een universiteit, er wordt verwacht dat je wel zelf iets kan uitzoeken enzo, ik vind het eigenlijk best wel een goed systeemquote:Op zondag 24 juli 2011 22:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lekker handig zo.
Hoe de fuck weet je wat je allemaal moet kiezen van die hele lijst..
Maar bedankt voor de hulp.
Econometricsquote:Op zondag 24 juli 2011 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
jeetje, dat is geen bedrijfskunde
wat ga je doen?
Ja, klopt het is wel een groot mooi overzicht alleen moet je dan alleen de dingen volgen waar BDK achter staat of moet je bijv. ook Gedrag in Organisaties HC (staat niks achter tussen de haakjes) volgen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
jeetje, dat is geen bedrijfskunde
wat ga je doen?
Haha, wel op vrijdag lekker tot 16.00 (semester Ia) en tot 16.30 (Ib). Verder staan je geweldige mentoruren er ook nog niet in.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Econometrics![]()
Is het veel minder bij Bedrijfskunde?
Ik vind het op zich wel meevallen, gemiddeld van 9:00 tot 14:00, maar hoop/verwacht wel dat het later in het jaar wat minder wordt, lijkt me ook wel voor de hand liggen gezien ik dan 1 vak minder heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |