Gewoon bellen naar dat nummer op de site.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef msnk het volgende:
Misschien beter hier vragen
Weet iemand of je ook op afstand tickets kunt krijgen voor de lezing van Dawkins? Hier staat specifiek "bureau Studium Generale" (Oude Boteringestraat?) bij, maar dat is mij toch iets te ver weg puur om tickets te halen
Ja, dan zeg je "mag ik n kaarten reserveren?"quote:En kun je bij zulke events ook tickets voor andere mensen kopen?
Correctie: Ik krijg net een mail:quote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef msnk het volgende:
Misschien beter hier vragen
Weet iemand of je ook op afstand tickets kunt krijgen voor de lezing van Dawkins? Hier staat specifiek "bureau Studium Generale" (Oude Boteringestraat?) bij, maar dat is mij toch iets te ver weg puur om tickets te halen
En kun je bij zulke events ook tickets voor andere mensen kopen?
Hartstikke bedanktquote:Op donderdag 1 december 2011 20:56 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Correctie: Ik krijg net een mail:
De belangstelling voor kaarten is enorm. Wil je er ook bij zijn? Zorg dat je op maandag 5 december om 9.00 uur op de stoep staat bij Studium Generale Groningen, Oude Boteringestraat 13. OP = OP!
Lukt dit je niet, dan kun je (ook vanaf 9.00 uur op maandagochtend) via de Studium-website kaarten reserveren. Voor meer informatie en voor reserveringen zie: Richard Dawkins
Lekker is datquote:Reserved tickets must be collected at the Studium Generale office, Wednesday 11 January at the latest!
Hoe kom ik nu te weten welk nummer ik heb? Kan op Progress er tot op heden niets over vinden.quote:22-12-2011 *_tentamen 14:00 Zaal 01_Tentamenhal nr 1 t/m 600
22-12-2011 *_tentamen 14:00 Zaal 02_Tentamenhal nr 601 t/m 750
Vaak liggen er naambriefjes, met daarop ook je volgnummer. Dat is iedere keer bij mijn tentamens zo.. Over in welke zaal je dan moet zijn, staat dan weer vaak op het bord (links naast de deur als je binnenkomt). Daar staat dan een deel van het alfabet bij de ene zaal en de rest in de andere zaal..quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef TvhN het volgende:
Komende donderdag heb ik m'n eerste tentamen. Het tentamenrooster meldt met betrekking tot de locatie het volgende:
[..]
Hoe kom ik nu te weten welk nummer ik heb? Kan op Progress er tot op heden niets over vinden.
Zag het net inderdaad bij details staan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Gewoon je intekeningen in Progress afdrukken, daar staat het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |