Ik wel man en ook echt fucking hard gewoon.. Maar ik heb geen idee waar die zendmast staatquote:Op maandag 6 juni 2011 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mocht hier echt de pleuris uitbreken zou ik het niet eens merken. Hoor die sirene nooit.
Moet je af en toe buiten komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wel man en ook echt fucking hard gewoon.. Maar ik heb geen idee waar die zendmast staat
Ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mocht hier echt de pleuris uitbreken zou ik het niet eens merken. Hoor die sirene nooit.
quote:
Dat is geen kaap, dat is ontopic.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we gelijk het topic kapen en Stichting Sire promoten.
Dat is waar, gezien de topic titel doen we niets verkeerd!quote:
Als iets of iemand je nachtrust onderbreekt is dat klachtwaardig.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:36 schreef Raap het volgende:
TS hoort de sirene en denkt: YES EEN TOPIC ONDERWERP!!!
Het ging om 12 uur 's middags TS is gwn zwerver zonder baanquote:Op maandag 6 juni 2011 12:37 schreef Fraech het volgende:
[..]
Als iets of iemand je nachtrust onderbreekt is dat klachtwaardig.
Nee een scholier met vakantiequote:Op maandag 6 juni 2011 12:41 schreef BOUHA het volgende:
[..]
Het ging om 12 uur 's middags TS is gwn zwerver zonder baan
Ja dat is echt een teken van geen baan hebben als je rond die tijd even buiten komt.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:41 schreef BOUHA het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer dat ding gaat loeien, maar ik vind 12 uur ook best vroeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:41 schreef BOUHA het volgende:
[..]
Buiten? Aparte plaats om wakker te worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is echt een teken van geen baan hebben als je rond die tijd even buiten komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |