abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juni 2011 @ 12:01:22 #1
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_97780083
Deze discussie is al meerdere malen gevoerd op dit forum en binnen topics waar ook ik veel aan heb deelgenomen, maar voor mijn gevoel is er nog geen conclusie bereikt.

Mijn mening is:
Ik vind het onacceptabel dat seksualiteit in het openbare leven aan de orde is. Ik doel hierbij op het dragen van hele korte rokjes en topjes met eventueel daaronder een zichtbare string, erotiek (of erotisch getinte beelden) op de televisie en natuurlijk ook geen seksualiteit in allerlei blaadjes en met name die blaadjes die voor jongeren bestemd zijn (zoals de Yes enzovoort).

Dit om de doodsimpele reden dat seksualiteit een privézaak is een niet behoort tot het publieke domein.

In het verlengde van mijn mening wil ik nogmaals aanvoeren dat, in een verkrachtingszaak, ik een vrouw deels verantwoordelijk acht, wanneer zij seksueel prikkelend was gekleed toen zij werd verkracht. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat een een individu wel mag prikkelen, maar niet verantwoordelijk is voor hetgeen deze met die bewuste prikkeling teweegbrengt.
Op elke fokker past een bril.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:02:24 #2
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_97780135
Gast. :')
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:02:53 #3
337552 StevieWonder
Stevland Hardaway
pi_97780161
Tip; verhuis naar Afghanistan :)
pi_97780171
Je hebt gelijk. Slotje
pi_97780188
TS heeft of zwarte kousen, of een hoofddoek.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:04:59 #6
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_97780257
Wow :')

Beetje wereldvreemd in mijn ogen.

Als ik in een dure auto rij, lok ik mensen dus ook uit deze te stellen? Want ik laat het zien in het openbaar.

Moet ik dan maar rondjes rijden op m'n gazonnetje?
  maandag 6 juni 2011 @ 12:06:29 #7
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_97780318
quote:
5s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:01 schreef Catch_me het volgende:
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat een een individu wel mag prikkelen, maar niet verantwoordelijk is voor hetgeen deze met die bewuste prikkeling teweegbrengt.
Je hebt wel een punt .. als je nog als holbewoner in een grot woont ( ..of zo gelovig bent dat je je kwakkie niet kwijt mag en dan schaars geklede dames de schuld geeft .).
pi_97780402
MIERENNEUKER!

Laat mensen met rust ofzo, vermijd grote steden en verhuis naar Zeeland of Groningen. Zoooo! Probleem opgelost.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:10:09 #9
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_97780445
Een polder-Talibanees.
Of gewoonweg geen hersenen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:10:54 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97780469
quote:
5s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:01 schreef Catch_me het volgende:
Deze discussie is al meerdere malen gevoerd op dit forum en binnen topics waar ook ik veel aan heb deelgenomen, maar voor mijn gevoel is er nog geen conclusie bereikt.

Mijn mening is:
Ik vind het onacceptabel dat seksualiteit in het openbare leven aan de orde is. Ik doel hierbij op het dragen van hele korte rokjes en topjes met eventueel daaronder een zichtbare string, erotiek (of erotisch getinte beelden) op de televisie en natuurlijk ook geen seksualiteit in allerlei blaadjes en met name die blaadjes die voor jongeren bestemd zijn (zoals de Yes enzovoort).

Dit om de doodsimpele reden dat seksualiteit een privézaak is een niet behoort tot het publieke domein.

In het verlengde van mijn mening wil ik nogmaals aanvoeren dat, in een verkrachtingszaak, ik een vrouw deels verantwoordelijk acht, wanneer zij seksueel prikkelend was gekleed toen zij werd verkracht. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat een een individu wel mag prikkelen, maar niet verantwoordelijk is voor hetgeen deze met die bewuste prikkeling teweegbrengt.
Wat een trolltopic.
Resistance is futile.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:14:07 #11
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97780573
TS z'n mening doet er niet toe. Daarom wordt het maar geprobeerd op FOK! :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:14:11 #12
206322 Seam
Pillz-E
pi_97780577
Not sure if serious.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_97780603
Ik vind dat iedereen zich moet kunnen kleden zoals hij of zij wilt. En als je er last van hebt blijf je maar binnen of kijk je de andere kant op.

Dat gezegd hebbende, vindt ik dat je wel de normen en waarden moet kennen. Je zult anderen niet tot last moeten zijn of kwetsbare groepen blootstellen aan zaken die nog niet voor hen bestemd zijn.

En de manier waarop iemand zich kleed, gedraagt of wat dan ook, is nooit een excuses voor uitlokking.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_97780605
TS is een fucking megool, als een slet zo wilt kleden prima.

Dan ga je maar aftrekken in de douch. Verkrachten is onacceptabel!
pi_97780631
:') :') :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_97780636
TS, probeer eens wat meer grijs te zien tussen al je zwart en wit...
  maandag 6 juni 2011 @ 12:15:46 #17
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_97780637
quote:
5s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:01 schreef Catch_me het volgende:

In het verlengde van mijn mening wil ik nogmaals aanvoeren dat, in een verkrachtingszaak, ik een vrouw deels verantwoordelijk acht, wanneer zij seksueel prikkelend was gekleed toen zij werd verkracht. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat een een individu wel mag prikkelen, maar niet verantwoordelijk is voor hetgeen deze met die bewuste prikkeling teweegbrengt.
Je hoort met je poten van andere mensen af te blijven.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_97780655
De Yes bestaat heul niet meer :')
pi_97780658
quote:
5s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:01 schreef Catch_me het volgende:
Deze discussie is al meerdere malen gevoerd op dit forum en binnen topics waar ook ik veel aan heb deelgenomen, maar voor mijn gevoel is er nog geen conclusie bereikt.

Mijn mening is:
Ik vind het onacceptabel dat seksualiteit in het openbare leven aan de orde is. Ik doel hierbij op het dragen van hele korte rokjes en topjes met eventueel daaronder een zichtbare string, erotiek (of erotisch getinte beelden) op de televisie en natuurlijk ook geen seksualiteit in allerlei blaadjes en met name die blaadjes die voor jongeren bestemd zijn (zoals de Yes enzovoort).

Dit om de doodsimpele reden dat seksualiteit een privézaak is een niet behoort tot het publieke domein.

In het verlengde van mijn mening wil ik nogmaals aanvoeren dat, in een verkrachtingszaak, ik een vrouw deels verantwoordelijk acht, wanneer zij seksueel prikkelend was gekleed toen zij werd verkracht. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat een een individu wel mag prikkelen, maar niet verantwoordelijk is voor hetgeen deze met die bewuste prikkeling teweegbrengt.
Wat doet jou denken dat er een conclusie mogelijk is?
Er zijn 5 miljard mensen op aarde, denk je echt dat die hetzelfde gaan denken?
  maandag 6 juni 2011 @ 12:18:17 #20
35287 massiefje
*fokkerdefok*
pi_97780716
Dat sexualiteit in de media is, is niet om 'het publieke domein' eens lekker op te geilen, maar om de jongeren te informeren en op te voeden. Zich bewust te maken van sexualiteit, de risico's en gevaren ervan, maar zeker ook het genot ervan. Dat is dus gewoon een goede zaak.

Daarbij mogen mensen zich kleden zoals ze willen. En zijn 'uitdagende vrouwen' zeker niet mede-schuldig als ze verkracht worden. Zoals eerder aangegeven: het is ook niet logisch dat een mooie auto maar gestolen 'mag' worden en als jouw hoofd me niet aanstaat, dat ik er maar een kogel doorheen mag knallen.

Vrijheid.... daar gaat het hier om in NL. Bevalt het je niet, ga je idd maar naar een ander land, waar de wereld meer aansluit bij jouw ideeen. En nee, dat is niet rascistisch, ik ken je achtergrond niet, maar wel hoe ik erover denk, met jouw denkbeelden!
"Ik zeg maar zo, ik zeg maar appeltaart."
  maandag 6 juni 2011 @ 12:20:28 #21
244933 trovey
Nachtoele
pi_97780775
Alle vrouwen in een burka op straat. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 6 juni 2011 @ 12:20:55 #22
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_97780785
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:14 schreef drvc het volgende:
TS is een fucking megool, als een slet zo wilt kleden prima.

Dan ga je maar aftrekken in de douch. Verkrachten is onacceptabel!
TS moet misschien ook eens nadenken wie hij nu 'prikkelt' met z'n OP, dus niet gaan huilen als iemand je in elkaar beukt, je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor die prikkel die je hebt veroorzaakt :')
  maandag 6 juni 2011 @ 12:22:42 #23
107445 Jajong
Hadouken!
pi_97780848
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  Licht Ontvlambaar maandag 6 juni 2011 @ 12:22:45 #24
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97780849
quote:
5s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:01 schreef Catch_me het volgende:
Deze discussie is al meerdere malen gevoerd op dit forum en binnen topics waar ook ik veel aan heb deelgenomen, maar voor mijn gevoel is er nog geen conclusie bereikt.

Mijn mening is:
Ik vind het onacceptabel dat seksualiteit in het openbare leven aan de orde is. Ik doel hierbij op het dragen van hele korte rokjes en topjes met eventueel daaronder een zichtbare string, erotiek (of erotisch getinte beelden) op de televisie en natuurlijk ook geen seksualiteit in allerlei blaadjes en met name die blaadjes die voor jongeren bestemd zijn (zoals de Yes enzovoort).

Dit om de doodsimpele reden dat seksualiteit een privézaak is een niet behoort tot het publieke domein.

In het verlengde van mijn mening wil ik nogmaals aanvoeren dat, in een verkrachtingszaak, ik een vrouw deels verantwoordelijk acht, wanneer zij seksueel prikkelend was gekleed toen zij werd verkracht. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat een een individu wel mag prikkelen, maar niet verantwoordelijk is voor hetgeen deze met die bewuste prikkeling teweegbrengt.
Of het was gewoon erg warm... onzin dus, in mijn ogen. Je hebt je gewoon te gedragen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 juni 2011 @ 12:28:08 #25
309210 Beardy
Echte mannen hebben een baard.
pi_97781010
Ik heb hooikoorts. Mooi weer is dus voor mij (en velen met mij) vervelend. Dat wordt dan een beetje goed gemaakt door het (uit de ooghoeken van mijn tranende oogjes waargenomen) vrouwelijk schoon dat van de zon geniet.

Nederland hoort tot de landen met het laagste aantal tienerzwangerschappen. Als blaadjes zoals de YES ook maar een klein beetje helpen om kennis te verbreiden en tiener zwangerschappen (en SOA's enzovoorts) te voorkomen, dan zeg ik JA tegen de YES.

Omdat domme mannen (SGPoephoofden, HAATbaarden en andere mentaal minder bedeelden) geen zelfbeheersing hebben willen ze het zelfbeschikkingsrecht van alle vrouwen inperken. Die enge mannetjes weten niet dat NEE, nee betekent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')