Als dit werkt maakt dit mijn leven zo veel makkelijker.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef KapiteinKringspier het volgende:
[..]
ASIO downloaden en instaleren, dan bij VDJ>config microphone als input.
En dan? Hoe gebruik je het tijdens de show?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef KapiteinKringspier het volgende:
[..]
ASIO downloaden en instaleren, dan bij VDJ>config microphone als input.
dan zit je mic input bij het geluid, just like that. wel handig als je mic een schuifje heeft, anders moet je muten met software.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan? Hoe gebruik je het tijdens de show?
Ben je nou gewoon aan het slowtjetten hier.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
Ohoh, ik had mijn studiefinanciering al aan moeten vragen en nu doe ik het nu, maar heb ik een mobiel nieuw nummer, dus moet ik eerst weer een week wachten tot ik die brief krijg met een nieuwe code. DigiD is echt kut.
Je kunt toch gewoon een mic in VDJ gebruiken?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef KapiteinKringspier het volgende:
[..]
dan zit je mic input bij het geluid, just like that. wel handig als je mic een schuifje heeft, anders moet je muten met software.
Troll science!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon een mic in VDJ gebruiken?
Gewoon mic aansluiten, VDJ skin downloaden waar een mic-volume slider opzit, klaar.
oh nicequote:Op maandag 6 juni 2011 12:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gewoon mic aansluiten, VDJ skin downloaden waar een mic-volume slider opzit, klaar.
Ik zie een heel leuk uurtje gepland staan van jouquote:Op maandag 6 juni 2011 12:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee, mensen vergeten gewoon bijna altijd om in control paneel - geluidsinstellingen, onder dequote:
Dus je mic is dan continu actief? Mijn mic heeft geen schuifje, maar het is het proberen waard, thx!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef KapiteinKringspier het volgende:
[..]
dan zit je mic input bij het geluid, just like that. wel handig als je mic een schuifje heeft, anders moet je muten met software.
Waar download je zo'n skin?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niet de toppers!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:24 schreef KapiteinKringspier het volgende:
ben bijna klaar, nog ff een toppertje hierna.
Pff, heb er niet naar gezocht omdat ik geen mic heb. Maar zo moeilijk zal dat niet te vinden zijn lijkt me.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee he shit neeee hou ze tegennnn NEEEEEEE:
[ afbeelding ]
Te laat.
OMG! Wie ontwerpt die kleding zeg?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee he shit neeee hou ze tegennnn NEEEEEEE:
[ afbeelding ]
Te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |