abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 23:06:37 #126
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_98439669
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:45 schreef Bellah het volgende:

Dodona Phocas toch? Had Proteus even uit de finale gehouden zaterdag... In ieder geval gefeliciteerd! Op naar de laatste twee...

Was wel sterk het doel...en als die baan nou net 200m korter was geweest was het nog gelukt ook
Reach for what you wanna do - 2Pac
pi_98451298
Wie houdt er eigenlijk de klassementswebsite bij? De stand van het Development klassement klopt namelijk echt elke keer voor geen meter..

Oja, en ik vroeg me ook nog af of iemand weet waar je gewichtscorrectie factoren voor 2k testen kunt vinden?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:24:25 #128
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_98452346
quote:
Had het al verbeterd. Maar dank!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_98452890
Iemand enig idee waarom Triton in het zware dev-veld geen punten heeft?
We zijn afgelopen weekend 5e geworden, op de ARB had de ploeg ook al een finaleplaats..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_98454962
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:39 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Iemand enig idee waarom Triton in het zware dev-veld geen punten heeft?
We zijn afgelopen weekend 5e geworden, op de ARB had de ploeg ook al een finaleplaats..
Omdat het zoals ik al zei, totaal niet klopt. Ze halen ploegen door elkaar en trekken niet het goede minimum eraf.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_98455939
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef Bellah het volgende:
p.s. Ze hadden wel echt een mooi promofilmpje.

Mooi filmpje met fijne mannen! 0:18 haha, maar het zijn oude beelden want ze dragen Aegir lustrumpakjes, dus 2008? Wel humor dat ze de windmolens zo uitgebreid filmen :D
pi_98456343
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Omdat het zoals ik al zei, totaal niet klopt. Ze halen ploegen door elkaar en trekken niet het goede minimum eraf.
Zolang de prijs een reisje naar Moskou is hoor je mij verder niet klagen :P
pi_98458900
Nice, Gyas, Saurus, Orca/Triton en Skøll hebben allevier die energiewedstrijd gewonnen, 3000 euro binnen, toch leuk.
pi_98459402
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef Leso_Varen het volgende:
Nice, Gyas, Saurus, Orca/Triton en Skøll hebben allevier die energiewedstrijd gewonnen, 3000 euro binnen, toch leuk.
Dat is toch weer 12000 euro voor het roeien, erg mooi!!
pi_98461039
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:58 schreef C.est_Bon het volgende:
Mooi filmpje met fijne mannen! 0:18 haha, maar het zijn oude beelden want ze dragen Aegir lustrumpakjes, dus 2008? Wel humor dat ze de windmolens zo uitgebreid filmen :D
Ja, da's inderdaad uit 2008.
pi_98467210
Ook hier blik op de martini (m'n eerste martiniblik). N1x, vanuit de hoogste baan.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 juni 2011 @ 16:18:56 #137
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_98467482
Jeuhh kruithuisbokaal. Jeuh *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_98467658
Owja, omdat het kan:

Phoooooocas wint de Mar-ti-ni, Phooooocas wint de Mar-ti-ni
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:32:46 #139
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_98470644
De coach van EJL van Njord woont bij me in huis. Hij zei "ik vind het niet erg dat we verloren hebben. wel dat het niet Vidar of Skøll was die won. Phocas verdient het niet en heeft gewonnen door een voordeelboei".
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_98471370
Zoals Arjan Kuipers (Theta) zou zeggen: "Hadde in de voorwedstrijd maar langzamer moete roeie"

Maar is er in de regelementen geen optie om na de time-trials in de ochtend (iedereen dezelfde omstandigheden) de indeling vanaf 7 te doen ipv vanuit het midden? Dan heb je tenminste voordeel van een goede voorwedstrijd, zoals dat normaliter ook is.
pi_98478137
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:32 schreef WanEnOonlie het volgende:
De coach van EJL van Njord woont bij me in huis. Hij zei "ik vind het niet erg dat we verloren hebben. wel dat het niet Vidar of Skøll was die won. Phocas verdient het niet en heeft gewonnen door een voordeelboei".
Mochten we het van jou nou niet klagen over voordeelbanen? :P
En ach, zoals ik ook al tegen Francien heb gezegd, je moet maar blij zijn want het is veel leuker om op de slot te beginneling-af te worden als je weet dat je het echt verdiend hebt en als iedereen er bij kan zijn!
pi_98481433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:50 schreef De_Brok het volgende:
Zoals Arjan Kuipers (Theta) zou zeggen: "Hadde in de voorwedstrijd maar langzamer moete roeie"

Maar is er in de regelementen geen optie om na de time-trials in de ochtend (iedereen dezelfde omstandigheden) de indeling vanaf 7 te doen ipv vanuit het midden? Dan heb je tenminste voordeel van een goede voorwedstrijd, zoals dat normaliter ook is.
Op de bosbaan zijn er wel systemen voor, maar uiteindelijk geef je daarmee toe dat de omstandigheden ongelijk zijn en dat het blik dus inherent waardeloos is. Dan steekt men liever zijn kop in het zand en doet alsof het allemaal eerlijk is.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_98490957
Over die time-trials, waarom worden de tijden volgens de voorronde-indeling beschouwd en de promotiecodes daar op losgelaten? Of omgekeerd: waarom wordt het hele veld niet op een hoop gegooid en gaan simpelweg de zoveel snelsten door? Nu neem je een imperfecte oplossing voor een beperking van het boord-aan-boord-systeem (de baan is niet onbeperkt breed dus heb je meerdere voorrondes nodig die d.m.v. loting ingedeeld zijn) mee naar een systeem waarbij het helemaal niet nodig is. En nee, dat de FISA het bedacht heeft is geen goed antwoord.
pi_98499858
Dat was inderdaad vreemd
pi_98504001
Is het sowieso voor de competitie niet beter als de snelsten doorgaan en niet de eerste 2/3? Dan kan je je nooit inhouden in ieder geval.... En maakt de loting niet meer uit.
pi_98505781
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:35 schreef BEFEM het volgende:
Is het sowieso voor de competitie niet beter als de snelsten doorgaan en niet de eerste 2/3? Dan kan je je nooit inhouden in ieder geval.... En maakt de loting niet meer uit.

dan heb je veel minder wedstrijd-element in de voorrondes
pi_98508556
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:23 schreef Mankatans het volgende:

[..]

dan heb je veel minder wedstrijd-element in de voorrondes
Gewoon zo hard mogelijk varen. Meestal kan je dan wel een beetje inschatten of je bij de zes snelste zit of niet.
pi_98509150
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:29 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Gewoon zo hard mogelijk varen. Meestal kan je dan wel een beetje inschatten of je bij de zes snelste zit of niet.
Nou in heel veel velden kun je dat niet goed inschatten. Bovendien kun je nu ook nog een beetje uitvaren en krachten sparen als je ruim goed ligt voor een finaleplek.
Misschien hebben ze de time trials opgedeeld in heats zodat dan de weersomstandigheden niet teveel veranderen binnen die 5 of 6 races?
pi_98511179
Wat een slecht idee. Dat is toch juist het mooie aan voorwedstrijden? Tactisch varen, zodat je in de finale kan knallen, daar draait t toch om in de VW?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_98525266
Dan kun je de loting ook wel afschaffen. Als toch de eerste zes tijden doorgaan boeit het dus niet bij wie je in de heat zit en moet je zo hard mogelijk varen. Anders is inderdaad veel tactischer te varen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')