Volgens mij (heb ik mij laten vertellen, weet niet of dat de waarheid is) heeft deze jongen iets (ziek/aandoening).quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is dat trouwens voor raar zwart tuigje wat veel roeiers om hun borst/rug dragen? zie foto 22 hier http://danielkphoto.tomrunia.nl/galleries/arb2011/photos/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
Ik begreep dat Dirk en Freek niet gaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:03 schreef WanEnOonlie het volgende:
Britten niet naar Hamburg: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/rowing/13702760.stm
Voor de fanatici onder jullie: de LM2x met Joris Pijs en Abel Göbel gaat niet. Dat is een plan geweest van John Faulkner, maar Abel gaat liever voor de LM4x. Joris gaat daarom - indien zijn rug genoeg hersteld is - in de skiff.
Niemand meer blijkbaar.quote:
Morgen een kort berichtje over op NLroei. De organisatie heeft in ieder geval al een kleine mededeling gedaan over het deelnemersveld.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:31 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Nu vandaag oefeningen doen en morgen weer in de boot stappen, kijken hoe t gaat.
Een voordeel van de oefeningen, ik wordt wel ontzettend soepel in de heupen
Wat naar zeg, en t ging best oke in de 2- toch? T zou wel leuk zijn als jullie de slot nog kunnen starten..
Ik ben trouwens benieuwd naar de inschrijvingen voor de KHB. Als al die landen niet naar Hamburg gaan is t natuurlijk een mooi alternatief..
Ik dacht dat er nu ook een deel van de Britse equipe zou komen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Leso_Varen het volgende:
Drysdale, Synek, Karonen en Maeyens
(Als ik me niet vergis)
Dat zou ik ook wel willen hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:18 schreef pullup het volgende:
Apart berichtje over de nieuwe bondscoach Singapore![]()
Ach ja, waarom niet hé.quote:
Een land ergens in Oost-Europa of Azie waar ik ook gelijk een master kan doen en waar ze niet goed kunnen roeien en zodoende dus alles van de grond moet komenquote:
gewoon afzagen, en dan in gehandicaptenvelden gaan starten...quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Nou, d'r gaat een nieuwe MRI van m'n knie gemaakt worden, woehoe...
Dat wordt toch geen NSRF starten dus. Kloteknie
Het is ook wel tof natuurlijk en ik denk dat je niet enorm veel minder ervaring hebt dan Martijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Een land ergens in Oost-Europa of Azie waar ik ook gelijk een master kan doen en waar ze niet goed kunnen roeien en zodoende dus alles van de grond moet komen
Niet dat ik er enige ervaring mee heb () maar het lijkt me wel super tof om te doen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook wel tof natuurlijk en ik denk dat je niet enorm veel minder ervaring hebt dan Martijn
Het probleem is een beetje dat als ze niet goed kunnen roeien je waarschijnlijk eerst bezig bent met het verzorgen van een behoorlijke vlootOok interessant natuurlijk.
Oost Europa valt wel af dan overigens daar is het over het algemeen vrij goed geregeld.
Wellicht is Tsjetsjenië wat voor je. Het salaris schijnt best goed te zijn.
[quote]quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Een land ergens in Oost-Europa of Azie waar ik ook gelijk een master kan doen en waar ze niet goed kunnen roeien en zodoende dus alles van de grond moet komen
Niet dat ik er enige ervaring mee heb () maar het lijkt me wel super tof om te doen.
Op woensdag 15 juni 2011 19:34 schreef BEFEM het volgende:
Als ik naar Tsjetsjenie ga doe ik het natuurlijk niet voor het geldquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook wel tof natuurlijk en ik denk dat je niet enorm veel minder ervaring hebt dan Martijn
Het probleem is een beetje dat als ze niet goed kunnen roeien je waarschijnlijk eerst bezig bent met het verzorgen van een behoorlijke vlootOok interessant natuurlijk.
Oost Europa valt wel af dan overigens daar is het over het algemeen vrij goed geregeld.
Wellicht is Tsjetsjenië wat voor je. Het salaris schijnt best goed te zijn.
Hihi, grapje huurquote:Op zondag 12 juni 2011 18:40 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Pff, tegenstribbelende SI-gewrichten. Vandaag de tweede training in de 4- na het invaren afgekapt omdat ik steeds meer rugpijn kreeg, bummer! (Ja, AHapfelsirup, miauw)
Helemaal jammer dat we juist die training mw Rom-Colthof hadden meefietsen.
Zag ik je trouwens skiffen vandaag Bellah?
De eerstvolgende worldcup waar de Holland acht bij in actie komt is Luzern zeker?
Van Alten (uit mijn dorpquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:04 schreef Leso_Varen het volgende:
He fuck, geen kaartjes voor de spelen gekregen voor roeien, wel voor boogschieten
Ik ook niet. En zo te zien was het roeien populairder dan ik dacht. Bijna alles is uitverkocht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:04 schreef Leso_Varen het volgende:
He fuck, geen kaartjes voor de spelen gekregen voor roeien, wel voor boogschieten
Inderdaad langzame tijden in Groningen zegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:40 schreef Thrawn het volgende:
Heerlijk weekend om te racen dit: Op de bosbaan slaan de golven over de vlotten heen door de wind mee en op de martini varen zware mannen tijden die normaal door lichte dames geroeid worden door de wind tegen. En het regent overal.
Voor de verandering ben ik een keer blij dat ik tentamens moet leren...
Alle tijden liggen zo'n 25% boven normaal, maar dit is van de zotte. Moet echt een hel zijn daar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:03 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Okay, een lichte nieuweling die 14.55 vaart... damn
Hel van het noorden pt. 2!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:10 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Alle tijden liggen zo'n 25% boven normaal, maar dit is van de zotte. Moet echt een hel zijn daar.
Ja idd, proteus toch ook al het hele seizoen goed bezig doet 7:24... Wat daar voor omstandigheden zijn op het moment.quote:
Nee,quote:
En dan te bedenken dat die ploeg op de ZRB 5.50 voer...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef SlaapCoupe het volgende:
[..]
Ja idd, proteus toch ook al het hele seizoen goed bezig doet 7:24... Wat daar voor omstandigheden zijn op het moment.
Alleen die danquote:Juniorentweetjes moeten onverrichter zake terugroeien, wedstrijd gecanceld omdat ze ze niet gealigneerd krijgen met deze wind. #Martini
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |