Nepnerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:45 schreef DeZwabber het volgende:
Mobiele layout heeft schijnbaar geen nieuw-deel knop
Rond die tijd sta ik onder de douche en loop ik de deur uit naar schoolquote:Op maandag 6 juni 2011 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme Zwab, maak ff een nieuwe of zo![]()
En nepfan, ze zingen al sinds 6 uur, dus school is geen excuus
En je kan op die telefoon van je internetten en de hele mikmak maar geen radio luisteren?quote:Op maandag 6 juni 2011 08:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rond die tijd sta ik onder de douche en loop ik de deur uit naar school
Ja, maar dan weet ik zeker dat jij sneller een nieuwe maakt voordat ik em af hebquote:Op maandag 6 juni 2011 08:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nepnerd.
Het kan ook zonder diejen knop he
Luie aapquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet ik zeker dat jij sneller een nieuwe maakt voordat ik em af heb
Als ik mobiel internet had had het wel gekund jaquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je kan op die telefoon van je internetten en de hele mikmak maar geen radio luisteren?
Ai
I heup seuquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, de filmpjes zullen wel binnenkort op youtube staan hoor
Zo mega en dik was die tekst dan niet hequote:Op maandag 6 juni 2011 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net iemand lopen met een X-box controller op z'n shirt en een mega tekst met dikke letters, kon het jammer genoeg niet lezen. Zag al een Zwab plaatje voor me
Jawel, -8 blinde-alertquote:Op maandag 6 juni 2011 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo mega en dik was die tekst dan niet he
Oh shit Vaduz, wat klote!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is weer mis met de voet (onderbeen weer rood en warm), ik kan wel janken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Oh I love the Effenaar, waar ga je heen?quote:
OMG, hoe kut is dat zeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ahquote:Op maandag 6 juni 2011 09:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat leuk Bos!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet weer naar de SEH ja. Te vroeg op pad is het hem echt niet geweest. Vrijdag dus kuur afgerond en het zet gelijk weer op. Bizar.
Ik ben nét op tijd voor de stortbui binnen, maar zodra de regen stopt is het toch gewoon benauwdquote:Op maandag 6 juni 2011 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil niet weten hoe warm het hier is.
Lucht was net pikzwart, ik dacht lekker nog een goede bui, maar het is alweer overgewaaid
quote:
Danzig. Horrorrock achtig. Klonk wel goed op youtube en cdquote:Op maandag 6 juni 2011 09:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh I love the Effenaar, waar ga je heen?
[..]
OMG, hoe kut is dat zeg.
![]()
Meteen weer naar ZH?
Was de eindemaandsdinges niet gelukt?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh.
Staat hij in die mails dan?
![]()
Ik kreeg gewoon opdrachten
Whahaha, stuur die mail es door naar onze info als je wilquote:Op maandag 6 juni 2011 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was de eindemaandsdinges niet gelukt?![]()
Ja boven de mail, als je je bachelor wilt halen.
Oh ken ik niet geloof ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Danzig. Horrorrock achtig. Klonk wel goed op youtube en cd
Ja ik had al net een screenshotje gemaakt en dacht toen 'oh ja'quote:Op maandag 6 juni 2011 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahaha, stuur die mail es door naar onze info als je wil![]()
Zonder gegevens hoor
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik had al net een screenshotje gemaakt en dacht toen 'oh ja'
Ik stuur hem.
quote:
Och jezusquote:Op maandag 6 juni 2011 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
Haat aan DigiD![]()
Ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord goed.
Vraagt hij naar een transactiecode die gestuurd wordt naar mijn oude mobiele nummer![]()
![]()
Maar dat zal wel voor de flinke verbouwing zijn, neem ik aan.. Die was ergens halverwege vorig decenium dacht ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ken ik niet geloof ik.
Mijn eerste vriendje werkte in de Effenaar, toen was ik daar echt altijd
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat zal wel voor de flinke verbouwing zijn, neem ik aan.. Die was ergens halverwege vorig decenium dacht ik.
Je leeftijd staat in je profiel.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ja, jij weet hoe oud ik ben he![]()
Ik ben er daarna ook nog es geweest hoor, maar daarvoor was het veel en veel leuker![]()
Ik was bij een van de meest legendarische Effenaar concerten ooit
We all doquote:
Ik was hierbijquote:Op maandag 6 juni 2011 09:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je leeftijd staat in je profiel.
Welk concert dan? Ik weet wel dat er een band is die een live cd heeft uitgebracht van hun Effenaar optreden. Maar dat is vrij heftige metal, ik denk niet dat je die band bedoelt,,
Ja, dat was mijn favo track van 2010quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zonder kaartje zelfs , mn vriendje had ons op de gastenlijst gezet, maar we kwamen dr niet in.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:40 schreef Bos81 het volgende:
Naar het werk
Sterkte vaduz, hopelijk kun je dadelijk weer naar huis en moet je niet weer een paar dagen blijvenCiao Bos, werk zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Geniaalquote:Op maandag 6 juni 2011 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zonder kaartje zelfs , mn vriendje had ons op de gastenlijst gezet, maar we kwamen dr niet in.
Toen herkende ik de drummer , die zaten in het café ernaast.
Wij klessebessen en mee naar de kleedkamer en toch mee naar binnen![]()
Ik heb zelfs een gesigneerde setlist.
Gehad.
Die heb ik aan een ex gegeven.
Love makes stupid
Ah ik dacht al dat je hem leuk zou vindenquote:Op maandag 6 juni 2011 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn favo track van 2010![]()
Als ik ooit nog zou werpen zou ik een deel van de tekst op het geboortekaartje zetten zelfs
Oh noquote:Op maandag 6 juni 2011 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zonder kaartje zelfs , mn vriendje had ons op de gastenlijst gezet, maar we kwamen dr niet in.
Toen herkende ik de drummer , die zaten in het café ernaast.
Wij klessebessen en mee naar de kleedkamer en toch mee naar binnen![]()
Ik heb zelfs een gesigneerde setlist.
Gehad.
Die heb ik aan een ex gegeven.
Love makes stupid
Sowieso, Milkshake en Bossy zijn ook epic.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik dacht al dat je hem leuk zou vindenTekst is tof ja, die clip ook met die husky's
Oh die Bossy ken ik niet volgens mij, ff kieken.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sowieso, Milkshake en Bossy zijn ook epic.
Bossy met die blauwe poedel![]()
Dat kan ik beamen jaquote:Op maandag 6 juni 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind alleen Bossy, A Capella en Milkshake echt tof, live is ze heeeeeeeeel slecht trouwens
I know, ik ben gaan youtuben na die uitspraak van jou en ik kan het onderschrijvenquote:
Niks hoor, maar gewoon wat afwisselingquote:Op maandag 6 juni 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Wat is er mis met die paarse?
Die vind ik toffer dan die andere kleuren
Ik zal zo eens kijken of een van de bazen met een van de mini's is en een foto voor je makenquote:
Deze?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan zou ik de kleur doen van die Puma-streep, antraciet of zwartMaar ze hebben bij die site alleen kleurtjes zeker?
quote:
Oh dat zal best, ik zie alleen het plaatje en daar staat een bruine veter op, succes ermeequote:Op maandag 6 juni 2011 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Eigenwijs ding![]()
Bij de beschrijving staat toch echt zwart hoor!
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Eigenwijs ding![]()
Bij de beschrijving staat toch echt zwart hoor!
Homoquote:
Nee dat was een grapje uiteraardquote:
Pisces ziet dr ook bruin in hoor.quote:
Oeh, misschien komt m'n HTC morgen alquote:Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, misschien komt m'n HTC morgen al
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:10 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
[SC] #1345 Met een jarige Muis en veel katten!
quote:
quote:
Omdat dat bruine zo obvious wasquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welja!
Tuurlijk niet, als ik flits op zwart wordt het hooguit grijs, niet bruin
Ja maar een hele andere foto, kom op , je ziet toch echt wel dat die eerste bruin is?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
I give up. [ afbeelding ]
Je hebt gelijk.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:23 schreef pgrferrari het volgende:
En zijn ze gewoon zwart.
Behalve op de foto, maar dat zie ik toch niet
Ja hoor, maar probeer me niet nog es poepbruin voor zwart te verkopen pgtje!quote:
Oh, goedzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoor, maar probeer me niet nog es poepbruin voor zwart te verkopen pgtje!
quote:
Zwart en grijs aan?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Drukken?
![]()
Ok met paars kan het wel, ik heb vandaag zwart en grijs aan, dus dat mag
Grijze slippers, zwarte legging, zwart rokje, zwart topjequote:
Oooooooooh schijtenquote:
Rokjesquote:Op maandag 6 juni 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Grijze slippers, zwarte legging, zwart rokje, zwart topje
quote:
Oh pfieuwquote:Op maandag 6 juni 2011 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer thuis.De kuur bleek te kort, dus nu weer 10 dagen pillen. Ben echt opgelucht dat het niet meer is, de bloedonderzoeken wezen alleen maar goede dingen uit.
Gelukkig Vaduz, dat klinkt toch wel hoopvol dat je op de goeie weg bent.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer thuis.De kuur bleek te kort, dus nu weer 10 dagen pillen. Ben echt opgelucht dat het niet meer is, de bloedonderzoeken wezen alleen maar goede dingen uit.
Awquote:Op maandag 6 juni 2011 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mezelf ook.Weekendtas had ik al ingepakt en meegenomen.
Okeetjes!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog wel een paar uitwerkspulletjes, kan ik in alle rust aan klussen. Zo nog wel Aldi, moet even. Daarna de poot weer hoog!
I feel yaquote:
met een beetje mazzel kan ik al rond 17:00 / 17:30 in adam zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef Bellatrix het volgende:
Zwabbur, deuren gaan open om 19:00, hoelaat ben jij op station?
Ik ook zoiets!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met een beetje mazzel kan ik al rond 17:00 / 17:30 in adam
Ooooooooh-ooooooooooohquote:
Ik vind dit echt het meest vreselijke weertype dat er is. Luchtvochtigheid om gek van te worden, bloedheet in de zon, benauwd als de zon weg is.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook bloedjebenauwd buiten, dan kak je nog sneller.
Ik hou ook helemaal niet van hitte.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt het meest vreselijke weertype dat er is. Luchtvochtigheid om gek van te worden, bloedheet in de zon, benauwd als de zon weg is.
Maakt niet uit hoe lang je de deuren open zet, je huis krijg je niet koel. Boh
Vannacht ben ik tijdens een regenbui gaan lopen, toen rook het heerlijk, en vanmorgen rook het ook echt lekker fris, nu niet meer idd.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het ook stinken buiten. Het tegenovergestelde van het frisse na een bui.
Ik ben echt een herfst-winter mensquote:Op maandag 6 juni 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou ook helemaal niet van hitte.
Regen en winter vind ik altijd best heerlijk, en gewoon lekker tot een graad of 25 of zo
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Om over mn stinkende collega nog maar te zwijgen, godallejezus
quote:
Herfst en lente vind ik heerlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt een herfst-winter mens, 22 graden vind ik in de zomer het lekkerst.
Met dit weer is niks leuk, binnen niet te harden, buiten niet te harden, waardeloos.
Ik loop de hele dag met het zweet in de nek. Je kunt je er niet op kleden.
Ja ik lach idd gelukkig weer, want ik zat al bijna in zomerdepressiequote:Op maandag 6 juni 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach jij maar, ik zit straks weer met dr in de bus naar huis, en maar kokhalzen
Lente, als het van 10 graden ineens 30 wordt, nee bedanktquote:
Hoe laat begint het concert?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
Als dit zo doorgaat, sta ik zelfs al op 16:33 op amsterdam
19:30quote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe laat begint het concert?
Ff nog een rondje Amsterdam doen
je bent echt op d'r afgeknapt hequote:Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
PJ Harvey begon ook echt stipt om 20.30.
Normaal moet je altijd nog lang wachten en zo.
Nee mevrouw was erg stipt
Hoe was ze? En wat was het voorprogramma, nog iets leuks?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
PJ Harvey begon ook echt stipt om 20.30.
Normaal moet je altijd nog lang wachten en zo.
Nee mevrouw was erg stipt
Totally, echt.quote:
Whut, watskebeurt?quote:
Geen voorprogramma, en zij was echt compleet kut, we zijn zelfs eerder weggegaanquote:Op maandag 6 juni 2011 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe was ze? En wat was het voorprogramma, nog iets leuks?
Oh jeequote:Op maandag 6 juni 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen voorprogramma, en zij was echt compleet kut, we zijn zelfs eerder weggegaan
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jeeWas dit de eerste keer dat je haar gezien hebt? Balen als een concert zo tegenvalt
Wat jammer johquote:Op maandag 6 juni 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik zie dr al sinds 1992 live, ik heb dr al 10 keer of mss wel vaker gezien, en ze is normaal gesproken echt meesterlijk.
Nu ben ik fan af, na al die jaren
quote:
Het Station van Geldrop is indrukwekkender.quote:
Zijn er stations nog minder indrukwekkend dan Helllllllllmond?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het Station van Geldrop is indrukwekkender.
Heeze, Maarheeze. Eindhoven-Beukenlaan.. Hoewel Heeze wel wat heeft met die tunnel tussen de perrons.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn er stations nog minder indrukwekkend dan Helllllllllmond?
Sowieso echt voor geen goud op stationsquote:Op maandag 6 juni 2011 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga er niet schijten, erg goor allemaal!
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moest gister wel, een uur of 3 kon ik het toch nooit ophouden.
Oh ja, daar ben ik wel es wezen plassen in zo een ruimteschip , dat was goed te doen!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Utrecht CS wordt wel goed schoongehouden door van die miepjes.
Zo mooi dat ze dan in Helmond uitkomen. Ik zou die plek niet meer durven te onderschatten.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:15 schreef Bellatrix het volgende:
Laatst ontmoette ik hier op hm cs iemand die uit noorwegen komt en parenclubs aandoet, ben benieuwd wie nu, smullen!
FOTOOOOOOOOOquote:Op maandag 6 juni 2011 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
Jongen schuin tegenover me lijkt op jesse st james uit glee.!!!!!!!!
Wat een "hond"quote:Op maandag 6 juni 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag was het ook veel te heet voor een wandeling jonguh!
Nee die koekwaus heeft altijd krullen, als ie door de regen loopt is het helemaal om te gillenquote:
Ohquote:Op maandag 6 juni 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die koekwaus heeft altijd krullen, als ie door de regen loopt is het helemaal om te gillen
Nee, dat waren gewoon topknots met elastiekjes, geen vlechten, maar hij heeft echt krullen, halve gare kale poedelquote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhIk dacht dat er vlechtjes in hadden gezeten, in de treinrit
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Oh-OH is dat echt jouw hond..
Wint ie ooit wedstrijden voor de coolste look?
Wel die van zn kapsel in Delft vorige week?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh heb je toevallig eentje bij de hand waar Sjon met warm weer (vorige zomer?) van die strakke oogjes heeft (en ook elastiekjes in het haar)? Die vind ik zo geniaal
quote:
quote:
quote:
Ja dat is idd dat natte haar van MJquote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind m op die wetlookfoto meer Michael Jackson uit de Bad periode
quote:
Oh, die heb ik ook voor jequote:Op maandag 6 juni 2011 16:13 schreef Bos81 het volgende:
Nu is het wachten op een hond ala Abel Xavier (ex PSV)
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben lekker nat
Ik was bijna thuis, moest nog 3 min. fietsen en een enorme plensbui over me heen.
Had ook nog een wit t-shirt aan.![]()
En het flits en dondert teringhard hier
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De blik is nog een grotere match dan het haar
Ah gos wat cute, is dit een puppy Billy?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Billy lijkt wel wat op Xavier toch?
Ik zal m es cornrows vlechten
Geil , schijnen je tepels door?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben lekker nat
Ik was bijna thuis, moest nog 3 min. fietsen en een enorme plensbui over me heen.
Had ook nog een wit t-shirt aan.![]()
En het flits en dondert teringhard hier
Lekker clashy!quote:
Haha ja, die kale megaflappers van ze hequote:Op maandag 6 juni 2011 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gos wat cute, is dit een puppy Billy?
OMGquote:Op maandag 6 juni 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Billy lijkt wel wat op Xavier toch?
Ik zal m es cornrows vlechten
Nee dat is meer flashyquote:
quote:
Sjon is echt een draak van een hond wat rasstandaard betreft, daar klopt niks aanquote:
Most def!quote:
Nr 1 wel volgens mij, 2e niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja, die kale megaflappers van ze he![]()
Hedde gij die nog nooit gezien?
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ik zat vorige week op de fiets en zag een Nakie lopen, maar wist niet of het een hondje of poes was
Jaquote:
Ja, history repeats. Als ik er teveel over nadenk doet het pijn, neverending story lijkt het wel. De co-assistente was echt tof trouwens, beurde me goed op. Verder ga ik niet opgeven, laat die pillen maar weer komen!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, wat lees ik nou over je voetje?![]()
Balen!!
Nog één geluk dat je niet hoefde te blijven...
JIj bent volgens mij ook wel een gezellige kletstantequote:
Das fijn! En niet opgeven nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, history repeats. Als ik er teveel over nadenk doet het pijn, neverending story lijkt het wel. De co-assistente was echt tof trouwens, beurde me goed op. Verder ga ik niet opgeven, laat die pillen maar weer komen!
met bekenden wel jaquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIj bent volgens mij ook wel een gezellige kletstante
quote:
Roland Garros is al over hoor!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dubbele fout. Gelukkig kost het je niet direct de game.
Ik voel vraagtekens borrelen #tennisn00bquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
Pgr, het is weer feest hoor.Ik had naar je moeten luisteren!!
Grastoernooienquote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel vraagtekens borrelen #tennisn00b
Ah okequote:Op maandag 6 juni 2011 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grastoernooien2 volgens mij vrij aantrekkelijke toernooien.
Ok.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.Het ging even prima.. Met de nadruk op even.
I dont get it.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik gok dat de keuze nu voor mij wordt gemaakt..
Kiek es oan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I dont get it.
DM of PM me anders ff
Die onderste komt in Helmond regelmatig voorquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef omearos het volgende:
topic nog niet vol?Dan nog maar een plaatje
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |